Munkkiniemen puukioskin puolesta

Helsingin kaupunki aikoo myydä puukioskejaan syksyllä 2015. 16.10.2015 Helsingin Sanomat kuitenkin uutisoi, että kaupunki peruu Käpylän ja Karhupuiston lippakioskien myynnin saamansa palautteen perusteella ( http://www.hs.fi/kaupunki/a1444966118564 ). Nämä kioskit kuuluvat olennaisena osana asuinalueensa arkeen ja viihtyvyyteen. Näin on myös Munkkiniemessä Laajalahdentien ja Munkkiniemen puistotien risteyksessä sijaitsevan puukioskin laita. Kioskia ylläpitänyt Kalle Marja-aho pyytääkin kioskinsa facebook-sivulla Munkkalaisia ja muitakin apuun, jotta saisimme säilytettyä tämän kaikkien Munkkalaisten kesiin saumattomasti kuuluvan kioskin toiminnan ennallaan.

"Hei,

olisin kovin iloinen jos saisin tukea jatkamiselle. Kioski oli kiinni koko 90-luvun ja kun avasin 1998 niin siitä lähtien koitettu tehdä siitä Munkkalaisille kohtaamispaikka.
Tässä haluankin kiittää kaikkia jotka ovat Puukkarilla pysähtyneet.Jos Kiinteistövirastoon saisi asiasta isoja tunteita niin aurinko paistaisi taas vappuna 2016 Puukkarilla. Viestiä saa iloiten jakaa.
Voit allekirjoittaa adressin osoitteessa: http://www.adressit.com/munkkiniemen_puukioskin_puolesta

Kalle"

Me allekirjoittaneet toivomme, että Munkkiniemen puukioskin toiminta saa jatkua ennallaan ja kaupunki peruu myyntiaikeensa.