Vehmaisiin uusi koulu

Vuonna 1968 rakennettu Vehmaisten koulurakennus on tullut elinkaarensa päähän. Vehmaisten koulun sisäilmaongelmat ovat olleet tiedossa ainakin 11 vuoden ajan. Lasten ja henkilökunnan keskuudessa on ollut vakavaa oireilua ja useat lapset ovat menettäneet terveytensä peruuttamattomasti. Heitä emme voi parantaa, mutta voimme keskeyttää lasten ja henkilökunnan altistuksen. Koulun peruskorjaus piti tehdä vuonna 2007, josta se siirtyi vuoteen 2010. Peruskorjausta ei ole tehty ja nyt sen tekeminen ei ole enää taloudellisesti perusteltua. Peruskorjauspäätös olisi edesvastuuton, sillä kukaan ei voi taata tilojen terveydellistä turvallisuutta. Lisäksi peruskorjaus olisi uhkapeliä veronmaksajien rahoilla. Vehmaisten vanha koulurakennus tulee purkaa viipymättä ja tilalle tulee rakentaa uusi koulu.

Tämän adressin allekirjoittaneet vaativat Vehmaisiin uutta koulurakennusta mahdollisimman pian!

Vehmaisten koulun vanhempainyhdistys ry

Laura-Leena Mäkinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Laura-Leena Mäkinen näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…