Adressi totuuden & Magneettimedian ja J. Kärkkäisen tukemiseksi!

Suomen rohkein media, Magneettimedia, on joutunut irstasmielisen ajojahdin kohteeksi, koska se on uskaltautunut paljastamaan suomen kielellä totuuden juridisesti kestämättömän laittoman rasistivaltio Israelin ja sen perustajien sionistien rikoksista ihmisyyttä ja ihmiskuntaa vastaan!

Kuten tiedämme, on sionismi täysivaltainen rasismiaate, ihan jo YK:n yleiskokouksen päätöslauselman perusteella! Kaikki sionistit pitävät meitä kristittyjä ja muita gojimeina eli eläiminä!

Näin ollen osoitamme relevantin tukemme J. Kärkkäiselle ja Magneettimedialle, joka on tuonut totuuden meidän kaikkien suomalaisten eteen SUOMEKSI!

FAKTAT:

- Sionismi on rasismiaate ja sionistit rasisteja. Sionismia ja heidän terroripesäkettään Israelia saa arvostella kuten tahtoo, se ei ole rikos minkään sivistysvaltion lakien perusteella!

- Juutalaiset ovat osittain syyllisiä sionismiin ja osittain syyttömiä sionismiin ja sionistien rikoksiin. Osa kristityistä on yhtä pahoja kristittyjä sionisteja. Magneettimedia, eikä kukaan muukaan sionismia kritisoiva kohdista kritiikkiään juutalaisiin, vaan sionisteihin! TOISIN SANOEN JUUTALAISIA EI SAA SYYTTÄÄ JOUKKONA, MUTTA SIONISTEJA SAA, KUTEN MAGNEETTIMEDIAKIN ON TEHNYT!

- Holokausti on täysin kestämättömällä pohjalla. Holokausti eli polttouhrit ovat todisteiden valossa kestämätön satu, josta ei tähän vuoteen 2013 ole saatu mitään todisteita. Kaasukammiot on todettu oikeusasteita myöten täysin todistamattomiksi. II maailmansodassa kärsi miljoonat ihmiset, osa juutalaisistakin, mutta juutalaisten nostaminen jalustalle, on rasimia, sillä sodassa kuoli 50-70 miljoonaa ihmistä, ja joka ikinen oli yhtä tärkeä! Ja tärkein, holokaustissa ei tapettu massana ketään tarkoituksella, ennen kuin kaasukammiot todistetaan! Tähän päätyi myös ainoa koko historian aikana järjestetty riippumaton konferenssi eli Teheranin suuri tutkijakonferenssi.

- Magneettimedian suomentamat kirjoitukset ovat alkukirjoittaneet ulkomaalaiset professoritason tutkijat ja tohtorit. Magneettimedia vain suomentaa niitä!

- Magneettimedia on toiminut täysin laillisesti, se ei ole rikkonut mitään lakia ja kaikki tutkintapyynnöt sitä kohtaan ovat itsessään vakavia agressioita Suomen itsemääräämisoikeutta ja sananvapautta vastaan, jotka ovat hyvin todennäköisesti peräisin juurikin palestiinalaisiin apartheidia, massamurhaa, etnistä puhdistusta ja tuhoamisleiripolitiikkaa harjoittavilta sionisteilta!

Antakaa tukenne Magneettimedialle ja kertokoon Magneettimedia jatkossakin näistä todennetuista totuuksista!

Kiitos!

URHEILU-TIETÄJÄ URHEILU-TIETÄJÄ    Ota yhteyttä adressin tekijään