ÄLKÄÄ VIEKÖ LAPSILTA PANNAREITA TAI MUUTA HYVÄÄ POIS!

Sadat isät ja äidit vaativat ; "Pannarit pois päiväkodeista" ...http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288727630526.html    HÄVETKÄÄ! Asia on nyt niin, että pannukakku päiväkoti/kouluruokailun osana on pelastettava. Elämme aikaa jossa monen päiväkoti/koululaisen vanhemmilta on kadonnut joko taito tai halu tehdä lapsilleen pannukakkua joka on ihan verraton jälkiruoka esimerkiksi mansikkahillon kanssa tarjoiltuna, Päiväkotilaisilla/koululaisillakin on oikeus siihen, että joku päiväkodeissa/koulussa maistuu hyvältä. Koulu/päiväkotiruoka ei muutenkaan ole ensimmäisenä listalla kun puhutaan maukkaista aterioista eikä tämä johdu keittiöhenkilökunnan pätemättömyydestä vaan siitä, että aterioissa tärkeintä on edullisuus ja ravitsevuus ei maku. Maku tuntuu olevan joskus sivuseikka joten älkää hyvät ihmiset viekö perinteistä pannukakkua päiväkodeilta/koululaisiltamme.Myös monelle jää nämäkin ateriat valitettavasti ainoaksi!