Animelle oma kanava!

Kaikki varmasti tietävät, mitä anime on?
Se on siis sitä japanilaista, (japanissa tosin kaikki animaatio tuotanto on animea, mutta koska olemme suomalaisia, meille anime on nimenomaan JAPANILAISTA animaatio tuotetta), useinmiten hyvää piirrettyä animaatio teollisuutta.

Anime on siitä erikoista, (Ja erinomaista), että toisin kuin moni muu piirretty, japanilaiset keskittävät animea myös vanhemmille, jopa aikuisille ihmisille (anime ei siis ole pelkästään kodomoa [lapsille suunnattua animea], vaan myös nuoriso ja aikuiset pääsevät nauttimaan animesta täysin siemauksin.

Onhan animea näytetty jo useamman vuoden televisiossa, mutta se on ollut nimenomaan jo edesmainittua Kodomioa (mm. Pokemon, Digimon, Beyblade, jne...)

Suomessa on melkoinen määrä animen harrastajia, jonka ikähaarukka on hyvin suuri (uskaltaisin melkein sanoa, että n. 10-22)
Sentakia pelkästä ikähaarukasta voi jo sanoa, että on jo varmaa, ettei läheskään kaikkia kiinnosta pelkkä kodomo.

Animea on Suomessa melko heikosti saatavilla, (lukuunottamatta poikkeuksia), joten useat animeharrastajat joutuvat tilaamaan animea jopa kotimaastaan Japanista saakka, pelkästään vain siksi, ettei Suomesta löydy animea, joka juuri heitä kiinnostaa.

SIKSI, MINÄ EHDOTANKIN, HYVÄ ANIME KANSA:

Koska nykyään on niin paljon yksittäisiä kanavia, mm. eläimille, lastenohjelmille, tieteelle, urheilulle, elokuville, uutisille, jne... Miksi ei sitten voisi olla mahdollista tehdä OMA kanava VAIN ja AINOASTAAN japanilaiselle animaatiolle?

Näin harrastajien olisi helpompi päästä käsiksi suosikki animeihinsa, maksutelevisioiden määrä lisääntyisi ja ihmiset, joilla ei ennen ole ollut rahaa (tai edes kiinnostusta) animeen, saattaisivat kiinnostua kyseisestä animaatio lajista.

Kuvitelkaapas nyt. Aamulla lapsille suunnattua animea, päivällä nuorisolle ja illalla aikuisille. Sillointällöin voitaisiin estittää anime leffoja sarjojen ohella, jolloin kanava olisi omallatavallaan monipuolinen, kiinnostava ja kaikkien mieleen.

Siispä:

IHMISET, JOTKA TUKEVAT AJATUSTA ANIMELLE OMA KANAVA, OTTAKAA KANTAA JA KIRJOITTAKAA!

Tämä adressi lähetetään eteenpäin canal+ ja subtveelle, kun adressissa on tarpeeksi nimiä (väh. 1500 )

Ehkä joskus anime kansa saa nauttia omasta, ihanasta anime kanavasta :)