Antakaa isäni jäädä suomeen!

Olen reilu 1v tyttö pienestä kylästä nimeltä Koskenkylän saha. Toivon että isäni saisi jäädä suomeen äitini,minun ja tulevan vauvan kanssa.

Minun isäni saapui suomeen v.2008 yhdessä veljensä kanssa äitinsä luokse perhesiteen perusteella. Hän on siis asunut tässä maassa jo kohta 9v. Oma yritys kosken kebab pizzeria hänellä ja äidillä on ollut vuodesta 2013 asti. Omassa maassaan hänellä ei olisi mitään,ei edes kattoa päänsä päälle. Täällä hänellä on perhe, sukulaisia ja oma yritys. Pelkään isäni puolesta miten hän tulisi pärjäämään ilman mitään tuttua ja turvallista. Samoin myös pelkään miten äitini tulee pärjäämään minun ja yrityksen kanssa.

Haluaisin elää turvallista elämää isäni ja äitini kanssa, niin kuin jokaisella lapsella tulisi olla oikeus. Haluan tuntea vanhempieni rakkauden ja antaa tuplasti enemmän takaisin. En halua itselleni samanlaista elämää mitä isäni on elänyt. Elämä ilman isää ja äitiä kadulla.Miten voisin olla onnellinen ilman isääni?

Isäni halutaan siis karkoittaa maasta seuraavan 30 päivän aikana. Perheelleni on annettu toisin sanoen 2 vaihtoehtoa. Jäädä äidin kanssa suomeen ilman isää ja elää kovassa ikävässä. Myös silloin pitäis myydä pizeria koska äiti ei voi hoitaa sekä minua että vauvaa ja pizeriaa. Toinen vaihtoehto on muuttaa Kurdustaniin ja aloittaa koko elämä alusta ja elää jatkuvan pelon vallassa.

Auttakaa minua ja tulevaa sisartani että isäni Rikan Jameel Akram saisi elää meidän kanssa ja äitini Titta Kataja vosi hoitaa meitä paremmin.