Antti Hartikainen takaisin Tullin pääjohtajaksi

Tullin henkilöstö,

Äänemme ei nähtävästi kuulu riittävän selkeästi eikä riittävän ylös saakka.

Selvitystyöryhmän raportin lopputulosta ihmetellään henkilöstön piirissä ympäri maata. Median tuoma julkisuuskuva on todella yksipuolista ja antaa kansalle virheellisen kuvan Antti Hartikaisesta pääjohtajana. Hän on ollut ainoa henkilö joka on puuttunut Tullin toimivan johdon tekemisiin ja tällainen mediasirkus siitä sitten tuli. Viimeisimmissä uutisissa 3.2.2015 on myös Tullin henkilöstö sotkettu mukaan Tullin toimivan johdon ristiretkelle hankkiutua Antti Hartikaisesta eroon lööppien voimalla. Henkilöstö on kommentoinut näitä lööppejä mutta yhtään ainoata artikkelia kolikon toisesta puolesta ei ole julkaistu. Virkamiehinä meitä sitoo toki vaitiolovelvollisuus mutta kantaa toki voi ottaa kuten henkilöstökyselyssä on tehtykin.

Näytetään nyt mikä on Tullin henkilöstön mielipide Antti Hartikaisen pääjohtajaksi palaamisen suhteen!

Antti Hartikainen jatkaa Tullin Pääjohtajan tehtävissä virkavapaansa päättyessä.

OIKEUS ON TOTEUTUNUT!

Suuret kiitokset ministeri Päivi Räsäselle oikeudenmukaisesta ratkaisusta!

Suuret kiitokset kaikille allekirjoittaneille!

HUOM!

Tullin toimiva johto kiistää adressin allekirjoitus kiellon. Tiedän että näitä kieltoja on esitetty ympäri maata ja nimiäkin on tiedossa ketä on kielletty, kuka on kieltänyt ja mistä kielto on peräisin.

Toivoisin nyt henkilöstön lähettävän adressin tekijälle sähköpostitse ( ota yhteyttä adressin tekijään ) tietoa toimipaikoittain kuka on kieltänyt allekirjoittamasta, missä muodossa kielto on esitetty ja mistä kielto on ollut lähtöisin. Kootaan tiedot yhteen ja toimitetaan taas sinne oikealle taholle.

Parhain Terveisin,

"Ylläpito"

PS. Tietoja tullaan käsittelemään äärimmäisen luottamuksellisesti.