Arvovallankumous etsii tekijöitä

Kuvittele maailma ilman politiikkoja! Haluamme luoda Suomeen uuden hallitusmallin. Uusi Arvopohjainen Demokratia (UAD) ei perustu mihinkään poliittiseen aatteeseen, uskontoon, ismiin tai ideologiaan. Se on täysin neutraali, ei poliittinen hallintomalli, jonka pääperiaate on palvella Suomen maata ja sen kansalaisia, ei poliitikkoja, puolueita, valtaeliittiä tai isoa rahaa.

UAD-yhteiskuntaa eivät johda poliitikot, vaan tehtävään koulutetut ja sille vihkiytyneet ammattilaiset. Enää ei pääse ministeriksi poliittisella meriitillä, hyvillä puhelahjoilla tai lööpeistä tutulla naamalla.

Valtiovalta, kirkko, koululaitos ja media pitävät meidät yhteisvoimin raudanlujassa otteessaan. Ne kontrolloivat meitä enemmän kuin ymmärrämmekään. Ne muokkaavat meistä rattaita (orjia) yhteiskunnan koneistoon. Ne estävät meitä löytämästä omaa polkuamme. Ne pitävät meidät kiinni kulutushysteriassa.

Jos elämme noiden instituutioiden luoman harhan alla, meillä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta elää vapaina ja onnellisina. Heräämällä tästä harhasta voimme luoda Suomeen uuden, hyviin arvoihin perustuvan hallinnon. On mahdollista luoda uudenlainen yhteiskunta, jossa me kaikki voimme elää vapaina yhteiskunnan kahleista ja tehdä sitä työtä, joka on intohimomme. On mahdollista rakentaa todellinen hyvinvointiyhteiskunta, jossa myös kansalla menee hyvin, ei vain isolla rahalla ja poliittisella eliitillä.

UAD-yhteiskunnassa valta on aina kansalla.

www.suomenystavat.org

Timo Ylä-Soininmäki    Ota yhteyttä adressin tekijään