Ässille uusi valmentaja

Ässät eivät ole saavuttaneet yhtään vieraspeli voittoa vuoteen. Myös kotikentällä pelit takkuilevat eikä tulosta enää tunnu syntyvän. Pelikaluston luulisi jo olevan kunnossa. Valmennuksen positiivinen asenne pelien tasoon kuullostaa myöskin omituiselta. Eikö pystytä realistiseen oman työn arviointiin? Onko siis ainoa vaihtoehto saada uusi valmentaja joukkueen ulkopuolelta eikä sisäisillä siirroilla. Jääkiekko on aina ollut tunteita herättävä laji Porissa eikö ole jo tarpeeksi kärsimystä se että saamme katsella pelejä vanhassa hallissa, joka jo kieltämättä kaipaisi uudistusta. Katsoja määrät ovat olleet huimia koko alku kauden. Nickersonin tulo ei olisi voinut osua parempaan aikaan, sillä sanomattakin on selvää että luvut tippuvat. 16.10.2007 Nicersonia ei nähdä kentällä ja takana on myös selkäsauna HPK:lta (7-3) Jos otetaan myös taloudelliset asiat huomioon niin takkiin voi tulla ja pahasti jos pelit ei parane.
Allekirjoittamalla adressin haluat HC Ässät OY:n tekevän ratkaisuja valmennuksen osalta..

Raija Kalliomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään