BB-Nino takaisin Big Brother-taloon!

Nino poistettiin 29.9 klo 14.16 Subtv:n pyörittämän Big Brother ohjelman talosta. Nino poistettiin lähinnä niistä syistä, että oli loukannut BB-asukas Sampon yksityisyyttä. Sampo ei ollut omin sanoin ikinä kokenut Ninon lähentelyä mitenkään liian häiritsevänä. Hän otti sen vain leikillä.
Näiden hatarien perusteiden perusteella Nino siis häädettiin talosta. On siis selvää, että tämän kauden yksi voittajasuosikeista, talon viihdyttäjä, tv-katsojien yksi lempiasukkaista, on saatava takaisin taloon! Ilman Ninoa ohjelmalta romahtavat katsojat, koska talossa ei ole enää ketään, keltä voi odottaa niin hauskoja ja outoja juttuja, kuin Ninolta pystyi odottamaan. Kukaan ei pysty täyttämään Ninon kokoista aukkoa talossa, ei edes uusi asukas. Näin ollen meidän on siis saatava talon viihdyttäjä ja tunnelman luoja takaisin taloon! Oli miten oli, noin huonot perusteet Ninon poistamiseen eivät ole Ninon tasoisen huulenheittäjän arvoisia. Allekirjoita siis adressi!