DVD - Julkaisut Ihmeiden aika - telenovelaan

Ihmeiden aika (Juana la Virgen) on venezuelalainen telenovela, jonka on kirjoittanut Perla Farias ja ohjannut Tony Rodrigues Perla Fariaksen kanssa.

Ihmeiden aika on oivallinen kertomus mahdottomasta rakkaustarinasta sekä vuosia vaivanneesta perhekriisistä, joka lopulta tuntuu ajavan perheen erilleen toisistaan. Pääosaa esittävät Juana ja Mauricio, mutta monilta muilta saippuaoopperamaisilta juonenkäänteiltä ei yksinkertaisesti voi välttyä sarjaa katsottaessa.

Sarjaa on levitetty useampiin euroopan maihin, jonka johdosta sarja on saanut useampia faneja ympäri maailmaa. Meillä suomessa Sub hankki sarjan, jonka seurauksena sarja sai meilläkin useampia faneja.

Nyt olemme olleet ilman tätä ihanaa, upeaa ja koukuttavaa sarjaa.

Eikö olisikin mukavaa, jos me suomalaiset todelliset sarjan fanit saisimme Ihmeiden aika dvdt markkinoille? Eikö olisikin mukavaa kun sarja on nyt loppunut, niin voisimme nähdä vielä kerran koko upea sarja dvd:llä, vaikka pimeiden talvi-iltojen ja pakkasten keskellä?

Jos vastasit kyllä kysymyksiini ja haluat nähdä Ihmeiden aika dvd:llä ja olet siten kanssani samoilla raiteilla. Niin muistathan silloin jättää jälkesi adressiin? Adressi tullaan lähettämään subille myöhemmin ilmoitettuna aikana ja tällä tavoin varmistan dvd - julkaisujen saannin meidänkin markkinoille.

13.11.2008

Sarjan näyttäminen subilla on päättynyt me toivomme että käteemme jäisivät tämän sarjan Dvd:t, jotta me telenovelan fanit voisimme nähdä tämän ihanan rakkaustarinan Dvd:n muodossa uudestaan. Varsinkin kun näyttää siltä, ettei subtv aio uusia sarjaa ruudussa. Jos subtv uusii sarjan kuitenkin myöhemmin me sarjan fanit haluamme jokatapauksessa sarjan dvd:lle jotta voimme katsoa sarjaa uusintojenkin jälkeen. Näiden syiden johdosta me tarvitsemme ehdottomasti jokaikisen Ihmeiden aika fanin nimet adressiin, myös sinunkin joten auta meitä osaltasi lisäämällä nimesi. Muistathan vielä levittää sanaa Facebookissa, messengerissa tai muulla tavoin sukulaisten, perheen, kavereiden ja tuttujen parissa. Muista myös laittaa katsojapalautetta subille, joka estää subia unohtamasta vaatimustamme,sillä me adressin allekirjoittaneet toivomme saavamme apua dvd:eitten hankintaan subilta.