Ei ydinvoimaa Ruotsinpyhtäälle - Nej till kärnkraft i Strömfors

Puheet ydinvoimalan sijoittamisesta Ruotsinpyhtäälle on lopetettava kunnanvaltuuston kokouksessa 22.10.2007. Kunnanvaltuuston ei tule antaa Fennovoimalle lupaa ympäristövaikutusten arviointimenettelyyn Gäddbergsön, Kampuslandetin ja Lehtisen alueilla. Vahterpään asukkaiden on saatava välttyä vuosia kestäviltä spekulaatioilta, jotka vaikuttavat investointeihin ja muuttoliikkeeseen Ruotsinpyhtään saaristossa.

Snacket om ett kärnkraftverk i Strömfors skärgård bör ta slut iom kommunfullmäktigemötet den 22.10.2007. Kommunfullmäktige bör inte ge Fennovoima tillstånd att låta utföra en miljökonsekvensbedömning i området av Gäddbergsön, Kampuslandet och Lövön. Invånarna på Vahterpää bör befrias från spekulationer som kan ta flera år och som påverkar investeringarna och flyttrörelsen i Strömfors skärgård.

***************************************************************************

970 namn var för lite för kommunfullmäktige i Strömfors.
970 nimeä oli liian vähän Ruotsinpyhtään kunnanvaltuustolle.

22.10.07 beslöt den med rösterna 15-6 att Fennovoima får utföra en miljökonsekvensbedömning.
22.10.07 se päätti äänin 15-6 näyttää vihreää valoa Fennovoimalle ympäristövaikutusten arviointimenettelyn suhteen.

De som först nu vaknat upp till problematiken kan fortfarande uttrycka sin åsikt här. Processen har ju bara börjat.
Ne, jotka vasta nyt heräävät huomaamaan mitä on tapahtumassa, voivat edelleen ilmaista kantansa täällä. Prosessihan on vasta alkanut.

Nej till kärnkraft i Strömfors skärgård!
Ei ydinvoimaa Ruotsinpyhtään saaristoon!

***************************************************************************

Skärgårdens Vänner i Strömfors startade en blogg i adressen ruotsinpyhtaa.blogspot.com

Saariston Ystävät Ruotsinpyhtäällä perustivat blogin osoitteeseen ruotsinpyhtaa.blogspot.com

Dethär är fortfarande vår namninsamlingslista.
Tämä toimii edelleen adressinamme.

****************************************************************************

Desiré Nyberg (Skärgårdens Vänner i Strömfors)    Ota yhteyttä adressin tekijään