Eläkeläisten oman puolueen rekisteröiminen

Lähde mukaan ja jaa kannattajakortteja, kerää nimiä - nyt ei enää odoteta mitä "Eetut" ja entiset puolueet, tai eläkeläisyhdistykset saavat aikaiseksi!

Jos mietit että et halua vaihtaa entistä puoluekantaasi, mutta olet eläkkeellä (myös työkyvyttömyyseläkeläiset), tai olet jo lähellä eläkeikää, et sitoudu äänestämään Seniori -puoluetta, mutta ole auttamassa sen uudelleen rekisteröimiseksi. Tietojasi ei käytetä mihinkään muuhun!

Mielellämme otamme tietysti uusia jäseniä mukaan ja tekijöistä on aina pulaa, joten OLET myös TERVETULLUT mukaan puoluetoimintaamme!

Tietoja ja kannattajakortin löydät alla olevasta linkistä. Sinne voit myös kirjoittaa, sieltä saat puheenjohtaja Anja Koivistoisen osoitteet. Voit kirjoittaa, tai soittaa hänelle asioista jotka ovat Sinulle tärkeitä, epäselviä tms.

Lähde mukaan ja kirjoita myös tähän adressiin nimesi, jos olet sitä mieltä ettei maassamme eläkkeensaajien ja vanhusten asiat ole hyvin hoidettu. Pelottaako Sinua ikääntyminen? Moni pohtii asioita yksin murehtien, mutta Senioripuolue on juuri sitä varten ettei kenenkään tarvitsisi pelätä ikääntymistä ja siihen liittyvien yhteiskunnallisten asioiden heikkoa tilaa. Nyt eduskunnassakin istuu aivan liian vähän eläkeläisiä, sillä vain toinen eläkeläinen tietää ikääntymiseen liittyvät asiat parhaiten.

Myös Sinä nuori: Tervetuloa talkoisiin, sillä tulevaisuus on eläkeasioissa myös Sinun asiasi!

Vain puolueena voidaan saada jotain aikaiseksi!

Eläkeläisyhdistykset ovat hyviä ja tarpeellisia olla olemassa, mutta siellä ei voida kuin yrittää vaikuttaa asioihin omien ehdokkaittensa kautta. Emme siis halua myöskään astua kenenkään varpaille, vaan päästä todella vaikuttamaan kaikkien ikääntyvien eläkkeensaajien koskevissa asioissa. Miellämme teemme myös yhteistyötä eläkeläisyhdistysten kanssa.

Tässä linkki, josta on linkki kannattajakorttiin: