Hannalle räntäkone viisufinaaliin

Nyt kaikki kirjoittamaan adressi että hanna pakarinen käyttäisi räntäkonetta euroviisu finaalissa 12.5, olis todella mahtavaa nähdä jotain erikoista finaalissa, liekit ja tanssitytöt on nähty jo moneen kertaan. Se sopisi hyvin teemaan true fantasy ja onhan finaali vihdoinkin suomessa joten räntä sopisi hyvin suomi kuvaan vai mitä ja se olis samalla jotain erikoista ja uutta :)

Show jää muuten todella tylsäksi jos jotain erikoista ei keksitä, hannan äänikin on todella mahtava mutta pelkään pahoin että se ei riitä voittoon tai edes TOP10 sijoille.

Otetaan huomioon että DJ Bobolla on vampyyri teema ja romanialla jotain taikatemppuja (hauska idea muuten). Tanskallakin Drag Queen edustamas joten epäilen että nopeita puku vaihtoja saattaa olla odotettavissa.

Ikävä tosi asia on että nykyään viisuja ei voiteta pelkällä lavalla seisomiella ja laulamalla vaan mukana pitää olla jotain erikoista,jotain uutta josta kansalle jää hyvä mielikuva pitkäksi aikaa otetaan huomioon vaikka Turkin voitto kun Sertab Erener lla oli se hauska puku jossa oli niitä kankaita joista tanssitytöt otti kiinni jne.

ELI KAIKKI MUKAAN ALLEKIRJOITTAMAAN ADRESSI