Kaikki Itse Valtiaat ja Uutisvuoto jaksot DVD boxeihin + Itse Valtiaiden jatkaminen eli takaisin tel

Kaikki me muistamme nämä sarjat. Itse Valtiaat lopetettiin, kiitos Kokoomuksen, mutta onneksi Uutisvuoto säilyi.
Minä ja varmaan moni muu haluaisi katsoa näitä DVD:ltä, vaikka Itse Valtiaista on laitettu osa jaksoista DVD:lle (huom. ei aivan kaikkia esim. uusimpia jaksoja).
Uutisvuodosta ei ole laitettu. Eikö olisi mukavaa nauraa ja muistella vanhoja uutisjuttuja ja niiden tapahtumia?
Minä olen vasta 15-vuotias ja nämä ovat vieläkin lempisarjojani joitten aiheet kiinostavat minua. Ilman näitä en tietäisi mitään Suomen politiikasta tai maailman hauskoista puolista. Ei varmaan monikaan nuori enää tiedä, että kuka on nykyinen opetusministerimme ilman Itse Valtiaita uusine jaksoineen. Minä tiedän, että se on Henna Virkkunen kiitos näiden sarjojen minua kiinostaa paljon politiikka ja sen nykypäivän menot. Tätäkö on ''hyvä päähallitus''? Puolue joka lopettaa sarjan, joka yrittä kertoa huumorin kautta muille, meille ja tuleville sukupolville minkälaista on eduskunta ja politiikka. Onko tämän ohjelman lopettaminen tasa-arvoista? Minusta ei, mutta kaikilla on omat mielipiteensä.
Jos enemmistö on sitä mieltä, että ei niin sitten se on ei. Joten tällä adressilla haluan kertoa, että ihmisilä on oikeus omiin päätöksiinsä ja mielipiteisiin, eikä millään puolueella. Sillä me olemme vapaita ja tasa-arvoisia. Kiitos.