Aasialaisten moottoriajoneuvojen boikotti

Aasialaisia ajoneuvoja ei saa tukea, koska niiden kuskaaminen kaukoidästä saastuttaa ympäristöä. Eurooppalaisille autoille veroetu, ja aasialaiset moottoriajoneuvot pois rumentamasta muuten kaunista liikennettä. Kaiken maailman Toyotilla ja Nissaneilla on Suomessa liian suuri markkinaosuus, ja ne saattavat joskus vielä syrjäyttää eurooppalaisen osaamisen, jättäen jäljelle vain tylsiä ja taloudellisia aasialaisia. Aasialaisten moottoripyörien asema Suomessa on vielä synkempi. Neljä japanilaista merkkiä, Honda, Yamaha, Suzuki ja Kawasaki hallitsevat Suomen markkinoita riistäen monia työpaikkoja Euroopan alueella. Japsipyörät houkuttelevat halvoilla hinnoilla, ja suuri joukko niihin lankeaa.
Eurooppalaisen moottoriajoneuvon ostaessasi tuet eurooppalaista työtä- ja yhteiskuntaa. Tiedän että jotkin japanilaisetkin autot on tehty Euroopassa, mutta siitä viedään suurimmaksi osaksi Japaniin. Alkakaamme boikotoida aasialaisia moottoriajoneuvoja, ja alkakaamme ostaa hieman kallimpaa, muuta laadukkaampaa Eurooppalaista tavaraa.