Naulan nettipäiväkirjan puolesta!

Me allekirjoittaneet vaadimme, että Juhapekka "Naula" Tolvasen on jatkettava nettipäiväkirjansa kirjoittamista. Tällä hetkellä Naulan uusin nettipäiväkirjoitus on tammikuun 28. päivältä, eli taukoa on ollut kohta kaksi kuukautta.

Tolvasen päiväkirja on yli seitsenvuotisen olemassaolonsa aikana vaikuttanut kokonaisen netinkäyttäjäsukupolven kokemusmaailmaan ja noussut eräissä piireissä miltei kulttiasemaan. Vuosien saatossa on seurattu Juhapekan naisseikkailuja, gradun valmistumista, täytekynäharrastusta, Linux-säätöjä ja ruokaostoksia, eletty yhdessä hänen elämänsä nousut ja laskut. Nyt kun päiväkirjaan ei ole enää tullut päivityksiä, monet uskolliset Naula-fanit tuntevatkin itsensä miltei hylätyiksi.

Vaikka onkin ymmärrettävää, että ensimmäisen melkein oikean työpaikan saaminen verottaakin runsaasti päiväkirjan kirjoittamiseen käytettävissä olevaa aikaa, on kummeksuttavaa, ettei blogiin ole ilmestynyt edes yleisiä tilannekatsauksia viimeiseen kahteen kuukauteen. Oliko koko päiväkirja Naulalle sittenkin pelkkä jämäajan aktiviteetti, johon hän paneutui vain, kun hänellä ei kertakaikkiaan ollut mitään muuta tekemistä? Emme jaksa uskoa tätä mahdollisuutta edes todeksi!

Sakarias Lehtomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään