Kansanäänestys Suomen liittämisestä takaisin Ruotsiin

Ukrainan tilanteen eskaloituessa yhä pahenevaksi kriisiksi myös Suomen tulisi valita puolensa.

Suomi ei oikeastaan ikinä ole ollut itsenäinen maa, vaan ollut käytännössä katsoen aina osa jotain suurempaa valtiota. Tämä itsenäisyysosaamattomuus näkyy edelleen Suomen taipumuksena suomettumiseen sekä alistuneisuudesta kumpuavasta kansallisesta angstista: ei vaan osata olla itsekseen.

Tämän problematiikan ratkaisemiseksi adressin allekirjoittajat vaativat järjestettäväksi kansanäänestystä Suomen liittämisestä osaksi Ruotsia ja uuden valtion nimeämistä Ruotsi-Suomen Kuningaskunnaksi.

Oleellisia argumentteja sekä huomioitavia asioita:

1. Suomi on luonnollinen osa Ruotsia. Suomen nimeksi muutettaisiin uudessa valtiossa 'Österland' eli suomen kielellä 'Itämaa'.

2. Pääkaupungiksi Åbo (Turku). Turku on tähän valmis. Aina.

3. Liittymällä takaisin Ruotsiin pystytään varmistamaan Suomessa syrjityn ruotsinkielisen vähemmistön hyvinvointi.

4. Ruotsin kuningas olisi myös Suomen kuningas. Suomessa kuninkaan valtaa edustaisi Suomen suurruhtinaskunnan kuvernööri.

5. Suomen kieli säilyttäisi virallisen kielen aseman. Muita virallisia kieliä uudessa valtiossa olisivat ruotsi, somali sekä arabia. Vähemmistökielinä olisivat saame, venäjä sekä viro.

6. Helsinki vuokrattaisiin Venäjälle sotilastukikohdaksi, jotta Venäjän intressit Itämerellä saataisiin varmistettua eikä turhia jännitteitä uuden Ruotsi-Suomen sekä Venäjän välille muotoutuisi. Tämä olisi sellainen hyväntahdonele Vladimir Putinille.

7. Sauli Niinistön nuorimman pojan tulee mennä naimisiin Estellen kanssa, jotta uusi valtio saa liitoksen, joka on kansojen verellä tehty. Sauli Niinistön nuorin poika voi mahdollisesti syntyä nykyisestä avioliitosta, jotenka valtioiden yhteenliittymisen ajankohtana pitää tarkistaa, kuka on Saulin nuorin poika.

8. Suomalainen nationalismi ja isänmaallisuus ovat ruotsalaisten luomia ja tavoite olisi 1800- luvun vaihteessa luoda eripuraa, jotta Suomi saataisiin takaisin Tukholman hallintaan. Ja tähän valheeseen perustuu nykyinen suomalainen isänmaallisuus, joka oikeasti siis perustuu sinivalkoiseen satuun ja ruotsalaisten propagandaan. Itsenäistä, aitoa suomalaisuutta ei edes ole olemassa.

Meidän on toimittava nyt eikä vain odottaa maailman melskeiden lieskojen nielaisevan meidät ikuiseen tulimereensä. Olemme osa Ruotsia, haluamme tai ei, jotenka on vain reaalipolitiikkaa liittyä takaisin, on aika palata kotiin.

Adressin allekirjoittajat katsovat, että Suomen ei alkujaankaan olisi pitänyt joutua Venäjän käsiin ja Venäjään liittyminen on vääryydellä tehty, jotenka Suomi ei oikeastaan koskaan edes irtautunut Ruotsista. Tämä on historian vaiettu fakta eli tosiasia. Venäjän toimien vuoksi tämä historiallinen totuus unohtui ja antoi Suomen kansalle, tuolle pohjoisten neekereiden laumalla, näennäisen ja valheellisen kuvan oikeutetusta oikeutuksestaan Suomeen.

Suomen historian pahimmat verenvuodatukset ovat perustuneet tähän historialliseen valheeseen suomalaisuudesta ja tämä tulisi nyt korjata. On historiallisen reaalipolitiikan aika. Suomi ei osaa olla itsenäinen ja suomalainen isänmaallisuus vertautuu suoraan kiukkuiseen teiniin: vain huutaminen osataan, mutta maailman lainalaisuuksista ei ole mitään ymmärrystä. Siksi: Suomi ruotsalaisille.

Auta Suomea palaamaan kotiinsa. Nyt.