Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (124) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Joulu on kiellettävä

Asiallista keskustelua adressista Joulu on kiellettävä.

Adressit.com:n ylläpito

Joo, lopetetaan saman tien itsenäisyyspäivän, vapun, juhannuksen, pääsiäisen, syntymäpäivien, valmistujaisten ja kaikkien muidenki juhlimiset. Lopetetaan kaikki juhlat. jee. kivaa.
Reima Heikkilä (Forssa, 9.6.2007 20:19)

hahahahahahha kuka hullu edes keksii tälläsiä !! XDD
Jasmine Räsänen (vantaa, 13.6.2007 19:34)

Hei adressin tekijälle tiedoks. Jos olet yksinäinen ja niin säälittävä ettei normi joulu kelpaa hyvine ruokinenn ja tunnelminenn. Mene baarin ykyjään järjestetään hyvä baari jouluja.
Hilla Pesonen (Kerava, 8.7.2007 19:55)

et tarvii viettää joulun jos et tykkää. sano vaikka ettei kiinnostaa. se siitä.
tai ryhdy jehovan todistajaksi. mä ainakin ajattelen jouluna siitä että sen jälkeen on taas valoisempaa aikaa. ei lahjat ole tärkeetä, vaan viettoa perheen taikka ystävien kanssa. ja pimeinä aikoina on syytä juhlia jotta ei tuntuisi niin masentavalta.
Iina Öykkönen (Kontiolahti, 25.7.2007 01:07)

#80 Noniih...

Olet varmaakin ensimmäinen ihminen, jonka olen tavannut, mutta ei ole pitänyt joulusta.. Voipi olla että sinä et pidä siitä, mutta minusta se on mukava juhla. Tosin se on hassua että monet pitävät sitä tärkeämpänä kuin syntymäpäiviä. Joulu on rauhan aikaa ja minusta on mukavaa olla kotona perheen kanssa.
Emmi Silventoinen (Tampere, 29.7.2007 13:44)

Mitä vähemmän pyhiä, sitä vähemmän lomia - miettikää sitä. :)
Johann Wolfgang Von Goethe (Grani, 30.7.2007 13:26)

#82 Eihän sitä nyt kieltää tarvitse....

Jos ei joulu nappaa, niin senkus lakkaa itse sitä viettämästä. Miksi se pitäisi kaikilta kieltää? Eihän se enää itsellekään oikein mitn merkkaa, mutta kyllä se muksuille on kiva juhla. Vaikka aikuiset onkin kyynisiä, ja näkevät joulun läpi, niin ei sitä lapsilta tarvitse kieltää.
Eikä ainakaan meidän perheessä joulu ole mikn jeesus-juhla ollut ikinä (puolet perheestä ei ees kirkkoon kuulu), eikä mikn lahjaruljanssikaan sen kummemmin, lähinnä silloin ollaan koko perhe koossa.
Että ehkäpä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita, joiden takia kantsii adresseja kerätä...
Virva Silvennoinen (Helsinki, 31.7.2007 16:58)

Sampo olet idiootti. Taidat vain surra koska olet ITSE jouluna surullinen? Mene hoitoon, jos olet niin masentunut jouluna että tahdot lopettaa sen. Eikä meidän talossa joulu tule loppumaan.
Anni 'fang' Pajari (Lappeenranta, 9.8.2007 10:43)

#84 Miksi

Miksi joulu pitäisi lopettaa? Koska SINÄ tahot vai? Vietä joululomasi vaikka toisella planeetalla jos ei kelpaa. Ja älä väitä että kökkisit töissä mielummin kuin kotona juhlimassa joulua? Onko sinulla lapsia? Sano(i)tko heille ettei joulua ole ja ettei lahjoja tipu? Maailmassa ei ole kauniimpaa kuin lapsenusko ja jossen tuhoaa tietoisesti ansaitsisi joutua helvettiin. Voit muuten viettää joulusi siellä ja en usko että sinulla on lapsia koska kuka nainen tahtoo auttaa maailmaan tälläisiä sanonko mistä kaivettuja adresseja tekevän miehen lapsia ja poista tämä adressi a)joulun itsensä vuoksi b)joulunviettäjien vuoksi c)uskovien vuoksi d)lasten vuoksi ja e)todistaaksesi meille että sinulla on sydän paikallaan ja että et pyöri vain oman napasi ympärillä. Hauskaa tulevaa joulua!
Krista 12v (Vantaa, 10.8.2007 16:35)

#85 hyvä vitsi

en näe mitään syytä allekirjoittaa
tommi pakarinen (suomi, 15.8.2007 16:52)

mielestäni tämä adressi on typerä, sillä monille joulu tuo suurta juhlaa.

esimerkiksi monet monituiset lapset odottavat joka vuosi aina pitkään nähdäkseen joulupukin joka tuo säkillisen lahjoja.

jouluna myös monet perheet kokoontuvat yhteen viettämään joulun juhlaa ja pitämään hauskaa, syömään kunnolla ja muuta mukavaa.

täytyy sanoa että omassa perheessämme ei niinkään tätä kristillistä asiaa joulussa mietiskellä, vaan se on vain tämmöinen perinne, että joulua vietetään mukavana juhlana, jolloni joulupukki tuo lapsille lahjat.
Jussi Mattila (Raahe, 24.9.2007 18:47)

No niin sitä pitää. Mutta miksi haluat riistää joulun kaikilta? Skippaa joulu ja pidä tieto itselläsi. Pidä tieto siitä kuinka laiska olet kun et joulua jaksa ajatella.

Itse aijon kyllä joulun pitää, eikä kukaan riistä sitä oikeutta minulta!
Benjamin Molini (Helsinki, 26.9.2007 21:11)

Et taida päästä pitkälle tällä adressilla.
Pia Kurki (Imatra, 18.11.2007 16:39)

MITÄ V****A??LOL
Hanna-maria Herranen (Kempele, 25.11.2007 15:24)

Tää on yhtä vammanen adressi kuin seki että leivät vedettävä pois myynnistä!ootkohan sä keksiny senkin?!
Hanna-maria Herranen (Kempele, 25.11.2007 15:27)

Maailmankaikkeuden perusyhtälö:

kristinusko=kapitalsimi=kaiken pahan alku
Kurt Cobain (Vihti, 3.12.2007 23:06)

#92 Pyh.

En kuule mäkään usko jumalaan (tavallaan) mut silti mä nautin joulusta ja ostan lahjoja. Joulutuotteita ehkä hieman ylityrkytetään, mutta mä en anna sen häiritä mun joulua! Ajattelitko yhtään, miten moni iloitsee joulusta kun voi avata kalenterin luukkuja, syödä joulukinkkua ja katsella "lumiukkoa"? Käytä päätäs seuraavalla kerralla kun rustaat jotain samantapasta.
Anna Lehtonen (Espoo, 10.12.2007 16:43)

Toiset uskovat Jeesukseen, Ateistit eivät. lässyn lässyn.

Ei joulua ole pakko viettää, muuttei sitä tarvitse kieltääkkään.
Mikael Vuorinen (Helsinki, 7.2.2008 19:00)

#94 Täysin turha..

Jos joulu pitäisi kieltää nimenomaan sen takia, koska Jeesus ei välttämättä syntynyt tuolloin, niin saman tien pitäisi kieltää pääsiäinen, juhannus ja muut kristilliset juhlat. Ne ovat täysin samanluonteisia joulun kanssa.
Teemu Ahonen (Muurame, 7.2.2008 21:58)

Kuule tyyppi! Tämä on turha adressi, minä en allekirjoita. EI sinun tarvitse viettää joulua.
Aino Suvanto (Kaavi, 12.2.2008 15:13)

#97 Lahjaks lehmä

Mä en ostanu viimejouluna mitään muuta lahjaa, kuin lehmän ja vuohen ja muutaman moskiittoverkon afrikkaan! Sain hyvän joulumielen itselleni ja uskon, että siitä on iloa ja jopa elämä aika monelle.:-)

Jukka Lehtinen (Nokia, 12.2.2008 15:40)

Joku nähtäes jääny ilman lahjoja ku tällästä ehdottelee, itseen usko että Jeesus sitä tätä syntyin jne. mutta hei joulu on nyt sellanen että jos se kiellettäs nii mitäs sitten?
Joel Vainikka (Vihti, 12.2.2008 17:12)

#99 Et voi olla tosissasi!

Joulua ei poisteta! Jos sinulla on jotain henk.koht ongelmia joulun kanssa, niin ole ystävällinen ja pidä ne omana tietonasi, kun suurinta osaa ihmisistä, eivät mielipiteesi kiinnosta.Kiitos. POISTA ADRESSISI.
Ernesti Hemminkivi (Hankasalmi KK, 19.2.2008 11:28)

"Joulu voi olla monille hyvin tärkeä juhla, jolloin kokoonnutaan yhteen perheen, sukulaisten tai ystävien kanssa. Jos joku ei halua viettää sitä, olkoon viettämättä, mutta suokoon sen toisille." Yhdyn.
Nelli Yli-Malmi (Hämeenlinna, 21.3.2008 17:24)

Tein adressin tämän adressin poistamiseksi.
Juhani Kiviranta (Oulainen, 22.3.2008 18:04)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa