Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / Kunto Plus - 2 numeroa + pilates-setti tai dieettivaaka (5,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (210) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Lidlin olemattomat kassalinjastot

Asiallista keskustelua adressista Lidlin olemattomat kassalinjastot.

Adressit.com:n ylläpito

En oikein käsitä tätä addressia.
Lidl ei ole suomalainen kauppa, joten miksi pitäisi vaatia sen muuttamaan tyylinsä? Jos ei joku halua tämän keski-eurooppalaisen tyylin käydä Lidl:ssä, niin älkää käykö...
Henriikka Virtanen (Hämeenlinna, 30.11.2006 12:24)

...Niin. Kyseisessä kaupassahan on sellainen tyyli, että ostokset ladotaan takaisin ostoskärryyn heti kassalla.Ja maksamisen jälkeen mennään sivummalle RAUHASSA pakkaamaan, ostoskärrystä muovikassiin... Ymmärrän, että esim.vanhuksille taitaa olla aika hankalaa? En tiedä mutta näin ainakin itse teen.
Anne Rajala (Turku, 2.12.2006 20:44)

Lidl on hyvä kauppa, siellon halpaa limukkaa: 0,30/litra. Että boikotoi yksinäs☺
Joona Kellomäki (Kuopio, 5.12.2006 20:23)

lidlin käytäntö on se että kaikki kaupat on samanlaisia. saksassa kaupat toimii tavalla jonka anne rajala selitti jo. joten suomen ja muitten maitten lidleissä on sama käytäntö
Samuel Korpela (Joensuu, 6.12.2006 20:27)

Olen itsekin lidl:ssä käydessäni antanut samasta asiasta palautetta mutta tuloksetta, ei luulisi olevan iso investointi pidentää kassapöytää toisestakin päästä. Luulisi yitykselle asiakastyytyväisyyden olevan tärkeää.
Sari Paavolainen (Jyskä, 11.12.2006 13:12)

on lidl ihan kiva kauppa halpaa limukkaa jne..mut se jotenkin ärsyttää et ku ostat jotai niin sit pitää mennä sinne jonnekin sivuun pakkaamaan..ois kiva jos ostokset vois pakata siin kassan läheisyydessä toivottavasti asialle tulevaisuudessa tehdään jotain.
jenna pietarinen (mikkeli, 29.12.2006 16:06)

Oon samaa mieltä. Jos on paljon ostoksia, niin pitäisi olla kahdessa
paikassa samanaikaisesti!
Mika Mahlamäki (Ilmajoki, 31.12.2006 16:23)

itse olen niin halutessani saanut henkilökunnan pakkaamaan ostokset muovikasseihin.

puutteelliset merkinnät harmittavat mutta kyseessä lienee suomalais henkilökunnan heikko palvelu asenne.

Kiusalisen usein tarjous tavarat loppuvat kesken

Marko Hento (Espoo, 2.1.2007 03:33)

Jep, kuten ylempänäkin sanottiin jo, on ideana pakata hihnalta ostokset takaisin kärryyn ja mennä sinne ikkunan vieressä olevalle tasolle pakkaamaan. Idea on sitäpaitsi hyvä, sillä jonot ei veny niin turkasen pitkiksi kun kaikki pakkaa sivummalla. :)
Pinja Nurmisto (Espoo, 6.1.2007 11:51)

Alunperinhän ideana on se, että kassalla on töissä kaksi henkilöä, toinen siinä kassakoneella ja toinen pakkaamassa. Kauppaketjua Suomeen tuodessa on vain unohdettu, ettei suomalaiseen perusluonteeseen käy se, että joku muu kopeloisi niitä OMIA ostoksia (hui kamalaa)! Ei niitä alkuperäisen konseptin mukaan itse pakata, Suomessa vaan ei suosita asiakaspalvelua, ja suomalaiset vielä alistuvat siihen ilman mukinoita.
Ninja Keskinen (Vantaa, 26.1.2007 00:50)

lidlin kassan idea on että ahtaat kaikki ostoksesi kärryyn ja pakkaat ne kasseihin pakkauspöydällä...
Henkka S (Hyvinkää, 15.2.2007 12:34)

Jos ostaa paljon tavaroita kassahenkilö ei voi aloittaa työtään ennen kuin ostaja on ladonnut ensin kaikki tavaransa nauhalle ja siirtynyt tyhjän kärrynsä kanssa toiseen päähän. Tässä siirretään stressi maksavalle asiakkaalle, joka hidastaa muiden asiakkaiden asiointia. Minä en ainakaan halua kerätä tavaroitani moneen kertaan, vaan kassan jälkeen ne laitetaan suoraan kassiin eikä ensin vaunuun, sitten Lidlen pakaamispöydälle ja sitten vasta kassiin. Tämä on sitä saksalaisten logiikkaa.
Kari Törmä (Espoo, 8.3.2007 12:19)

#13 Pööh..

Hyvää tavaraa halvalla, ystävällinen palvelu. En voi kuin Lidliä kiittää!!
silja linjama-wilenius (uusikaupunki, 18.4.2007 01:50)

Lidl on hyvä kauppa, mutta kassapöydät pitäisi pidentää. Ei luulisi olevan kallis investointi. Nyt kaikki pommittamaan palautteilla netissä ja laatikoissa. On paljon muuten tyytyväisiä asiakkaita, mutta kassapöydät on suoraan sanottuna hanurista.
Milla Vuorinen (Tampere, 14.6.2007 21:50)

Nykyään Lohjan Lidlissä on kunnon kassahihnat. :)
Jani Kuronen (Nummela, 28.7.2007 10:39)

No huhhuh.

Näin vuoden töitä ko. puljussa tehneenä voin vain todeta että kyllä, joillekin ei tämä saksalainen systeemi vain toimi. En edes viitsi ruveta laskemaan kuinka monta kertaa minulle on kassalla istuessani valitettu aiheesta. Mutta ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että kaikkien yli sadan myymälän tiskien muuttaminen ei tapahdu ihan hetkessä. Muutos kuitenkin on tulossa; ainakin Kampin ja ilmeisesti Lohjan lidlissä on "kunnon" tiskit - ovat kuulemma tulossa 2010 mennessä kaikkiin myymälöihin.

Sari Paavolainen, joka sanoit seuraavaa:
"Olen itsekin lidl:ssä käydessäni antanut samasta asiasta palautetta mutta tuloksetta, ei luulisi olevan iso investointi pidentää kassapöytää toisestakin päästä. Luulisi yitykselle asiakastyytyväisyyden olevan tärkeää."

Mieti itse, kuinka paljon maksaa siinä ~700 valtavaa myyntitiskiä, sekä niiden asentaminen yli sataan eri paikkaan ympäri Suomea? Ei se ihan pikkurahoilla mene, isollekaan firmalle. Toisaalta, allekirjoittanut on vain myyjä, joten en voi olla varma - mutta ihan noin järkeä käyttäen...

Eipä silti, oma asiannehan se on jos boikotoitte - tarvitseepahan katsella vähemmän nyrpeitä asiakkaiden naamoja töissä ;)
Arto Mässeli (Nurmijärvi, 12.1.2008 01:52)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa