Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / Kunto Plus - 2 numeroa + pilates-setti tai dieettivaaka (5,90 €)
Keskustelu /wwe takaisin suomen televisioon kanaville
RAW on mun elämä. No kyl oon vinenny/pistän palautetta subille ja siin oheessa linkin. Tajuuvatpahan kuinka monta katsojaa menettää tässäkin. Oikeesti, mietin viekäkin et mitähän helvettii ne muka aikoo sit siihen tilalle pistää, apinat !
Satu Laakso (Kotka, 18.12.2006 21:23)
Olli Oksanen kirjoitti (Tuusula, 18.12.2006 20:18):
''no onko se ny niin vaikeaa 1 ihmisen kolmesta tuhannesta lähettää tää subille? kyllä joku löytyy''
Varmasti semmonen jolta tulostin löytyy vois nämä tulostaa ja pistää Subille. Itellä on tulostin rikki ni ei pysty muuten tulostaisin.
Hulk Hogan (Hulkalandia, 19.12.2006 00:02)
''no onko se ny niin vaikeaa 1 ihmisen kolmesta tuhannesta lähettää tää subille? kyllä joku löytyy''
Varmasti semmonen jolta tulostin löytyy vois nämä tulostaa ja pistää Subille. Itellä on tulostin rikki ni ei pysty muuten tulostaisin.
Toivottavasti SD ja RAW pysyvät subilla, siis mä oon niin suuri fani että huh huh. SD ja RAW on mulle puolet mun elämästä, varmaan subin katsoja luku romahtaa kirjaimellisesti niin alas...
Niko Mykkälä (Tornio, 19.12.2006 18:33)
Näitä kommentteja lukiessani ei voi kuin nauraa! Siis oikeasti... Oletteko todellakin noin tyhmiä, kuin mitä annatta itsestänne kuvan? Sub tv lopettaa vapaapainin näyttämisen, koska sillä ei ole tarpeeksi katsojia... "T...varmaan subin katsoja luku romahtaa kirjaimellisesti niin alas..."
Martti P (H, 20.12.2006 22:13)
"Näitä kommentteja lukiessani ei voi kuin nauraa! Siis oikeasti... Oletteko todellakin noin tyhmiä, kuin mitä annatta itsestänne kuvan? Sub tv lopettaa vapaapainin näyttämisen, koska sillä ei ole tarpeeksi katsojia..."
...MENE SINÄ PARTISAANI...
Matti Varpula (Seinäjoki, 20.12.2006 23:51)
...MENE SINÄ PARTISAANI...
Kiitos Sub TV, lisäätte piratismia kiitettävästi tällä vedollanne.. :) Ei tollasta ohjelmaa voi noin vaan lopettaa..
Sami Toropainen (Helsinki, 21.12.2006 01:14)
Rupesin tässä vain miettimään että mitä helvettiä subin tyypit oikein ajattelee....Miettikää...Kaikki valittaa subin paskoista ohjelmista kuten kaikki chatit ja mut mobilliohjelmat ja big brother ja ja ja...Se vaan jatkuu ja jatkuu....Ja niitä ei edes kukaan katso perkele.Miksei NIITÄ poisteta!!!
Ja btw,ne jotka tulee tänne valittaa,nii itse asiassa ketään ei vois veetä vähempää kiinnostaa.And if you're not down with that,we got 2 words for you...SUCK IT!!!!
Emma Kaakinen (Kerava, 21.12.2006 14:13)
Ja btw,ne jotka tulee tänne valittaa,nii itse asiassa ketään ei vois veetä vähempää kiinnostaa.And if you're not down with that,we got 2 words for you...SUCK IT!!!!
Pliis te kaikki, lähettäkää joku teistä tää adressi subille niin saavatpahan kuulla kunniansa
Niko Mykkälä (Tornio, 21.12.2006 17:44)
Kohta on jo jouluaatto ja uusvuos, mut jouluaatto ja uusvuos ei tunnu jouluaatolta ja uudelta vuodelta ilman wwe:etä.
Niko Mykkälä (Tornio, 21.12.2006 17:53)
Pystyyköhän sub teeveelle puhumaan järkee et ei kanttis lopettaa wwe:etä. mut mä en ymmärrä miks niitten täytyy lopettaa sd ja RAW vain siks että sillä on vähän katsojia, ku onhan sub teeveellä muitaki sarjoja joissa on reilusti vähemmän katsojia ku wwe:essä. HALOO!
Niko Mykkälä (Tornio, 21.12.2006 20:28)
ääniä on jo 3611 hyvin menee mä en luovuta ennen kuin tässä adressissa on allekirjoittaneita yli 1000000 et kiltti kaikki levittäkää linkkii et saatais mahollisimman paljon näitä nimiä, ja joku teistä lähettäkää tää adressi vaikka SÄHKÖPOSTILLA, nimittäin jos kaikki ajattelee että: "Ei mun tartte sinne lähettää mitään, kyllä jotku muut lähettää." niin kukaan ei koskaan lähetä sitä sinne ja wwe loppuu subilla.
Niko Mykkälä (Tornio, 21.12.2006 20:41)
mie kuolen jos se lopetetaa!!!! mut pääsen mie sentään Eddien luokse..:)
sitä EI saa lopettaa!!!!! levittäkää linkkii hyvät ihmiset!! myö tarvitaa lisää allekirjotuksii!!
minttu kumpulainen (ruokolahti, 21.12.2006 23:05)
sitä EI saa lopettaa!!!!! levittäkää linkkii hyvät ihmiset!! myö tarvitaa lisää allekirjotuksii!!
fanit vähä yritystä tähä peliin!!! myö voitetaan jos pistetää kaikki peliin ja levitetää linkkii!!
minttu kumpulainen (ruokolahti, 21.12.2006 23:09)
Moi Niko. noh. Mäki oon kiltti ja annan äänen. Vaikka en piittaakkaan SmackDownista tai RAW:ista :)
Miika Kokkinen (Tornio, 22.12.2006 11:33)
"Rupesin tässä vain miettimään että mitä helvettiä subin tyypit oikein ajattelee....Miettikää...Kaikki valittaa subin paskoista ohjelmista kuten kaikki chatit ja mut mobilliohjelmat ja big brother ja ja ja...Se vaan jatkuu ja jatkuu....Ja niitä ei edes kukaan katso perkele.Miksei NIITÄ poisteta!!!"
Tuossa on edes vähän järkeä. Ne kaiken maailman chatit ja mobiilipeli paskat sais lopettaa ja samoin big brother. Mutta asia ei kuitenkaan ole niinkuin sinä väität Emma. Chattejä ja mobiilipelejä pelaa ja samalla myös katsoo moni ihminen vaikkei uskoisikaan ja BB:hän teki juuri katsoja ennätyksen. Eli jos sinä et katso joitain ohjelmia niin ei se tarkoita ettei kukaan katsoisi niitä.
Martti P (H, 22.12.2006 12:44)
Tuossa on edes vähän järkeä. Ne kaiken maailman chatit ja mobiilipeli paskat sais lopettaa ja samoin big brother. Mutta asia ei kuitenkaan ole niinkuin sinä väität Emma. Chattejä ja mobiilipelejä pelaa ja samalla myös katsoo moni ihminen vaikkei uskoisikaan ja BB:hän teki juuri katsoja ennätyksen. Eli jos sinä et katso joitain ohjelmia niin ei se tarkoita ettei kukaan katsoisi niitä.
Jos SD ja Raw loppuu.... En tiiä mitä teen. Jää tyhjä aukko mun elämään... Itse asiassa mun elämä loppuu!!! WWE on mun elämä! jos se lopetetaan joku kohta hyppää sillalta junan alle!;=(
Niko Nurmisto (Tampere, 22.12.2006 18:38)
lisää nimii adressiin ja pitäkää kiirettä hitto vie subi on jo aika varma et ei anna armoo!!
Joosia Hoikkala (Pusula, 22.12.2006 19:01)
niinpä ootte oikeassa Niko Kangas ja Joosia Hoikkala... :) ja Niko Nurmisto
pinja kokkola (pohjola, 22.12.2006 21:22)
Mä katoin viime jakson ja en aio jättää kattomatta viimeistä jaksoo joka esitetään Suomessa.
Niko Mykkälä (Tornio, 23.12.2006 10:35)
On ihan kiva kattoo ku tää nimi määrä nousee ja nousee....
Niko Mykkälä (Tornio, 23.12.2006 11:03)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy