Keskustelu /wwe takaisin suomen televisioon kanaville
Helkutti sd ja rawi takas ruutuihin nyt oli jännimmät kuviot meneillään ja subbari lopettaa ne himputti!! ostin pelinki
otto löytynoja (kokkola, 6.3.2007 19:06)
ei jumalauta... näin moniko kaipaa tyhjänpäivästä huonosti näyteltyä juonetonta roskaa?? kasvakaa jo aikuisiks. wwe:n faneista suurin osa on kaappihomoja jotka tykkää kattoa hikisiä äijiä trikoissa. ja loput jotai 10v kakaroita...
pasi alakangas (helsinki, 9.3.2007 14:33)
"näin moniko kaipaa tyhjänpäivästä huonosti näyteltyä juonetonta roskaa??"
-Näköjään. Mutta tyhjänpäiväisestä ja huonosti näytellystä puheenollen, mitähän tapahtuisi jos Salatut elämät lopetettaisiin? Vielä useampikin jäisi kaipaan tyhjänpäiväistä ja huonosti näyteltyä roskaa.
"kasvakaa jo aikuisiks."
-Sama pätee edelliseen.
"wwe:n faneista suurin osa on kaappihomoja jotka tykkää kattoa hikisiä äijiä trikoissa."
-Perkele jäin kiinni! Mutta mistäs sinä tiesit, että wwe:tä seuranneet ovat (kaappi)homoja? Pasi Alakangas nimim. wwe fani
"loput jotai 10v kakaroita..."
-Vai kuulunko sittenkin tuohon ryhmään?
No jos nyt jotenkin aion puolustella wwe:tä niin voin sanoa, että en ole kaappi- enkä muutenkaan homo enkä 10 vuotias, joten haluan tietää mihin tämä väite perustuu? Tai se, että wwe on huonosti näyteltyä? Totta, että joskus jokin lyönti näyttää erittäin huonolta ja aika usein kun Cena tekee Five knuccles shufflen niin se menee aina huonosti ja huomaa näyttelyn. Joskus taas sattuu onnettomuuksiakin joissa ei tarvitse edes näytellä, kun saa oikeasti kipeää? Huonosti näyteltyä tämä viihde ei ole, vaan usemminkin erittäin hyvin näyteltyä (vai yrititkö sitä, että täällä alettaisiin väittämään ettei se ole näyteltyä vaan ne oikeasti hakkaa toisiaan!!! Ei onnistunut) sillä tuskin kovin moni pystyisi siihen, kun välillä pitää muistaa jopa tunnin otteluita kuinka ne menee, mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi jne jne.
Martti P (H, 10.3.2007 23:57)
pil-pil-pilkun nusustelua... no ok. myönnän ette te kaikki oo homoja. saatika kakaroita. ehkä ootte vaan lapsellisia. ja sais ne salkkaritkin poistaa... valitettava totuus on että TV-ohjelmista 98% on täyttä paskaa.
pasi alakangas (helsinki, 11.3.2007 18:54)
öhöm... miksi jotkut väittävät, että WWE:n katsojat ovat homoja tai pentuja? esim. itsekin olen tyttö enkä todellakaan mikään pentu, ja tunnen monia muitakin tyttöjä jotka ovat kiinnostuneita WWE:stä. eikö ihmiset voisi vaan tajuta että jotkut tykkäävät show painista, ja jotkut jostain muusta? ei tarvitse ruveta urputtamaan toisille heidän katsomista ohjelmistaan. ihan yhtä suuri menetys jokaiselle fanille on WWE:n lähetysten loppuminen tai vaikka jos O.C tai Pako loppuisi. ei varmaan teistä muistakaan tuntuisi mukavalta jos joku tulisi ja nauraisi päin naamaa, ja alkaisi kertoa omia mielipiteitään loppuneesta ohjelmasta.
sussu jääskeläinen (keitele, 12.3.2007 14:27)
^tru tru sussu.
showpaini on loovee, enkä myöskää kiellä sitä ettenkö tykkäis katella hikisii äijii trikois. mut tohonn pikkuseikkaa ei kannata tarttuu.
Satu Laakso (Kotka, 12.3.2007 22:51)
luin huvikseni kommentteja ylempää. jopa pari järkevää löyty. ja en tarkota loukata: niko nurmisto, hanki apua. tekstin perusteella sulla on oikeesti ongelmia. ja voin sanoo et harvoja älykkäitä kommentteja sanoo/kertoo/puhuu martti p. ja oikeesti ootte kyl valtaosa lapsia/lapsellisia kommenttien perusteella ainakin. tyylin: MÄ TAPAN ITTENI JOS WWE EI TUU TAKAS!!!!!!!!!!!, VAIK OON VAST 11 NIIN SILTI WWE TAKAS!!!!!!! jne. jne.
pasi alakangas (helsinki, 14.3.2007 22:08)
No jos nyt jotenkin aion puolustella wwe:tä niin voin sanoa, että en ole kaappi- enkä muutenkaan homo enkä 10 vuotias, joten haluan tietää mihin tämä väite perustuu? Tai se, että wwe on huonosti näyteltyä? Totta, että joskus jokin lyönti näyttää erittäin huonolta ja aika usein kun Cena tekee Five knuccles shufflen niin se menee aina huonosti ja huomaa näyttelyn. Joskus taas sattuu onnettomuuksiakin joissa ei tarvitse edes näytellä, kun saa oikeasti kipeää? Huonosti näyteltyä tämä viihde ei ole, vaan usemminkin erittäin hyvin näyteltyä (vai yrititkö sitä, että täällä alettaisiin väittämään ettei se ole näyteltyä vaan ne oikeasti hakkaa toisiaan!!! Ei onnistunut) sillä tuskin kovin moni pystyisi siihen, kun välillä pitää muistaa jopa tunnin otteluita kuinka ne menee, mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi jne jne.
tuosta huonosti näytellystä lyönneistä jne tuli mieleen että katsokaapa mcmahonit ja big show vs DX hell in a cell eräässä kohdassa HHH vetää polven oliko shanen päähän ja näkyy niin saakelin selvästi että näyteltyä juttua kattokaaa dailymotionista ja kirjottakaa sinne hakusanaks wwe niin sieltä löytyy lisäää hakusanoja ja triple h vois löytyy tai shawnilla tai Big showlla
Joeli S (Enpäs kerro, 17.3.2007 11:38)
"tuosta huonosti näytellystä lyönneistä jne tuli mieleen että katsokaapa mcmahonit ja big show vs DX hell in a cell eräässä kohdassa HHH vetää polven oliko shanen päähän ja näkyy niin saakelin selvästi että näyteltyä juttua kattokaaa dailymotionista ja kirjottakaa sinne hakusanaks wwe niin sieltä löytyy lisäää hakusanoja ja triple h vois löytyy tai shawnilla tai Big showlla"
Joeli S, pilkut ja pisteet voisivat selventää viestisi ymmärtämistä todella paljon.
Martti P (H, 18.3.2007 19:42)
Voi jumalauta joku Pasi Alakangas nyt rupee kinaan mun suutuksissani tehtyä kommenttia.. huoh...
Niko Nurmisto (Tampere, 20.3.2007 00:29)
niko, se "pieni" määrä mitä psykologiasta tiedän niin sen perustella näin sanon: vihoissaan sanottu asia on lähimpänä kertojan persoonaa ja totuutta. jos minä suutun niin en huuda: "VOI VITTU TAPAN ITTENI!!!" tms. en oo tavannu ku yhen ihmisen jolla oli vastaavia tapoja. se yritti itsaria. nyt terapian ja muun vastaavan hoidon jälkeen ei sellasia kuulu... en tietenkään väitä että kaikki jotka sanoo tekevänsä itsarin, myös sen tekis. oon tietysti ittekki sanonu leikillään "tappavani" itteni, ja varmaan jokanen meistä joskus. mutta sun tekstis on jo huolestuttavaa...
pasi alakangas (helsinki, 20.3.2007 14:51)
WWE otettii varmaankin sen takia pois subilta kun sen kannatus on laskenut paljon viimevuosina siis ei varmaankaa moni yli 15v ihminen tykkää kattoa kun stereoidut miehet painivat kalsareissa.
Joni Suomalainen (Helsinki, 23.3.2007 00:57)
niinpä. en ainakaan minä. enkä henkilökohtaisesti tunne ketään joka ko. ohjelmasta pitäisi...
pasi alakangas (helsinki, 23.3.2007 13:54)
raw ja smackdown oli ainoot teeveest tulevat ohjelmat mitkä mä nauhotin
dsvzd ddc (espoo, 24.3.2007 14:11)
tämä paikka ei ole tehty sitä varten että täällä kinasteltaisiin vaan,siksi että yritetään saada subtv:lle raw ja smackdown takas!!!!!!
anni puisto (pori/enäjärvi, 26.3.2007 15:13)
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?&pos=-19061
näin aitoa se teidän iki-ihana paininne on.
pasi alakangas (helsinki, 30.3.2007 17:14)
Pasi jos et oo huomannu se mun "ongelma" vitutus mitä kirjotin on jo puhuttu puhki et et viittis sääkin alottaa...
Niko Nurmisto (Tampere, 31.3.2007 01:05)
Pasi täälä taas ihan tohtorina....
Pasi puhut mun elämästä josta et teidä mitään, enkä väitä et tiiän sun elämästä jotain mut takerrut aika pikkuseikkoihin...
Niko Nurmisto (Tampere, 31.3.2007 01:07)
en oo ikinä väittäny tietäväni "elämästäs" mitään. sanoin vaan että sun KOMMENTIT on mun mielestä huolestuttavia. mutta niinhän se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
pasi alakangas (helsinki, 31.3.2007 14:50)
Edelleenkin tosta asiasta on ouhuttu ihan tarpeeks .. mulla on nyt synttärit et älä jaksa
Niko Nurmisto (Tampere, 31.3.2007 22:04)
jaa vuosia täytät (ihmeellistä, ihmiset täyttää vuosia päivittäin ja silti niitten niskaan sataa paskaa).mutta onneks olkoon,paljon täytät? 10? jälleen vuosi lähempänä kaipaamasi kuolemaa. mutta kai se tosiaan riittää tästä läpikalutusta aiheesta. mun vaatimaton synttärilahjani sulle on se että omalta osaltani jätän suhun liittyvien asioiden kommentoimisen. ole hyvä.
pasi alakangas (helsinki, 1.4.2007 02:42)
Just,lopettakaa jo toi tappelu.Toiset pitävät wrestlingistä,toiset ei.
Se on suunniteltua,mutta ei sitä ihan feikiksi voisi sanoa.Sillä liikkeet tehdään oikeasti,ja jotkut niistä voi aiheuttaa suurtakin kipua.
Ja lajilla ON riskinsä.
Esim.Bret Hart menetti terveytensä,ja Bretin veli Owen taas kuoli.No okei,Owenin sisääntulo epäonnistui joten varsinaisesti ei kuollut minkään liikkeen seurauksena.Mutta kuoli kummiskin wrestlingin parissa.(R.I.P Owen Hart)
Ja Shawn Michaels painii vaikka selkä ja polvi on ihan tohjona,Triple H on loukannut molemmat etureitensä ja Mick Foley on taas kärsiny ties mitä.(Lukekaa wikipediasta)
"WWE otettii varmaankin sen takia pois subilta kun sen kannatus on laskenut paljon viimevuosina siis ei varmaankaa moni yli 15v ihminen tykkää kattoa kun stereoidut miehet painivat kalsareissa."
1.Suurin osa painifaneista on yli 15 vuotiaita.
Ite en ainakaan tunne henk.koht ku yhden alle 15 vuotiaan.
2.Älä yleistä tuota steroidiväitettä.Niitäkin idiotteja lajissa on,mutta suurin osa tyypeistä on hommannu kroppansa laillisilla keinoilla.(Aineita käyttävät ainakin Batista,Lashley ja Orton.)
3.Ohjelman suosio itseasiassa laski,koska WWE siirtyi aina vain myöhempään ajankohtaan näytettäväksi.
Ja eniten mua nyt huvittaa tässä tää,että wrestlingiä seuraavat kaappihomot.
No mitäs me tytöt sitten ollaan?Oletteko ajatelleet,että ihmiset saattavat seurara wrestlingiä juuri sen painin takia,ei painijoitten?
Minna H (FINLAND, 1.4.2007 12:52)
joo iha asiaa tää puhutaan mut mä vaan haluaisin sanoo et mitä ketun välii sillä on onko se feikkii vai iha totista totta meinaa ainaki se on hemmetin kivaa katteltavaa ku joku tyyppi lyö toista teräs tuolilla täpöt selkään tai hyppää 3 metristä pää edellä maahan ja jos se ny sattu oleen feikkii niin kylä täytyy sano et on iha pirun hyviä näyttelijöitä
artturi simukka (honkajoki, 1.4.2007 15:08)
joo, ihan älyttömän kivaa kattoo ku aikuiset äijät hakkaa toisiaan henkihieveriin! höhöhöhöö... jos se noin paljon viihdyttää niin menkää kadulle painiin jonkun kaa. ihminen on luonteensa takia viihtynyt aina väkivaltaa seuraten enkä sitä tuomitse. wwe vaan (Huom!: MUN mielestäni)jostain syystä on niin paska kun olla voi.
pasi alakangas (helsinki, 1.4.2007 19:56)
no tiäks musta vähä tuntuu et tää ei puoliakaan kiinnosta pätkääkään sun mielipitees jos kerran oot tota mieltä
artturi simukka (honkajoki, 3.4.2007 16:22)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
|
|