Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.

Se tulee varmasti!

#351 Varoitus: heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra.

11.11.2011 21:57

Minä olen tarkannut ja kuunnellut: he puhuvat sitä, mikä ei ole oikein; ei kukaan kadu pahuuttansa, ei ajattele: Mitä olen minä tehnyt! Kaikki he kääntyvät pois juosten juoksuansa, niinkuin orhi kiitää taistelussa.
Haikarakin taivaalla tietää aikansa; metsäkyyhkynen, pääskynen ja kurki pitävät vaarin tuloajastansa, mutta minun kansani ei tunne Herran oikeutta.
Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä.
Viisaat saavat häpeän, kauhistuvat ja joutuvat kiinni. Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan - mitä heillä on viisautta?
Sentähden minä annan heidän vaimonsa vieraille, heidän peltonsa valloittajille. Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta.
He parantavat kepeästi tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka ei rauhaa ole.
He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun heidän rangaistuksensa tulee, sanoo Herra.
Tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut?

#352 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille!

11.11.2011 22:01

Ärjyykö leijona metsässä, ellei sillä ole raadeltavaa? Kiljuuko nuori leijona luolastansa, ellei se ole saalista saanut? Käykö lintu maassa paulaan, ellei sen varalle ole pyydystä pantu? Nouseeko paula maasta saaliin siihen tarttumatta? Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille. Leijona ärjyy: kuka ei pelkäisi? Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi?

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.11.2011 22:34


Juhani Starczewski

#354 Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä!

11.11.2011 22:43

Älä siirrä lähimmäisesi rajaa, jonka entiset polvet ovat määränneet sinun perintöosallesi siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa, että ottaisit sen omaksesi.

Henkilökohtaisesti kannatan ja esitän yhden valtion mallia tuolle alueelle, jonka Israelin Jumala on israelilaisten sukukunnille määrännyt ja antanut.

Henkilökohtaisesti en hyväksy Jerusalemin jakamista kahden eri valtion pääkaupungiksi.
JERUSALEM on jakamaton Israelin valtion pääkaupunki, kuten Kaikkivaltias on sen määrännyt.

Vuoret ympäröivät Jerusalemia, ja Herra ympäröitsee kansaansa, nyt ja iankaikkisesti.
Herra rakentaa Jerusalemin, hän kokoaa Israelin karkoitetut.
Hakuehdolla - Jerusalem - löytyi 766 jaetta, kannattaa tutustua!
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=Jerusalem

Jerusalem, kaikkien Herran omien yhteinen äiti.
Psalmi 87 http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Ps.87.html

Kun Joosua oli käynyt vanhaksi ja iäkkääksi, sanoi Herra hänelle: "Sinä olet käynyt vanhaksi ja iäkkääksi, mutta vielä on hyvin paljon maata valtaamatta. >> Jakeen lisätiedot
Tämä on se maa, mikä vielä on jäljellä: kaikki filistealaisten alueet ja koko gesurilaisten maa
Siihorista alkaen, joka on itään päin Egyptistä, aina Ekronin alueeseen saakka pohjoiseen päin - se luetaan kanaanilaisten alueeseen - ne viisi filistealaista ruhtinasta, nimittäin Gassan, Asdodin, Askelonin, Gatin ja Ekronin ruhtinaat, niin myöskin avvilaiset etelässä päin; koko kanaanilaisten maa ja Meara, joka on siidonilaisten, Afekiin saakka, amorilaisten alueeseen saakka; ja gebalilaisten maa ja koko Libanon, auringonnousun puolella, Hermonin vuoren juurella olevasta Baal-Gaadista siihen saakka, mistä mennään Hamatiin.
Kaikki vuoriston asukkaat Libanonista Misrefot-Majimiin saakka, kaikki siidonilaiset, minä karkoitan israelilaisten tieltä; arvo vain niiden maa Israelin kesken perintöosaksi, niinkuin minä olen sinulle käskyn antanut.
Jaa siis tämä maa perintöosana yhdeksälle sukukunnalle ja toiselle puolelle Manassen sukukuntaa." Samalla kuin sen toinen puoli olivat näet myöskin ruubenilaiset ja gaadilaiset saaneet perintöosansa, jonka Mooses antoi heille tuolta puolelta Jordanin, idän puolelta, niinkuin Herran palvelija Mooses sen heille antoi, maan Arnon-joen rannalla olevasta Aroerista ja jokilaakson keskikohdalla olevasta kaupungista alkaen ja koko Meedeban ylätasangon Diiboniin saakka; ja kaikki Siihonin, amorilaisten kuninkaan, kaupungit, hänen, joka hallitsi Hesbonissa, aina ammonilaisten alueeseen saakka,  ja Gileadin sekä gesurilaisten ja maakatilaisten alueet ja koko Hermonin vuoren ja koko Baasanin Salkaan saakka, koko Oogin valtakunnan Baasanissa, hänen, joka hallitsi Astarotissa ja Edreissä ja oli viimeisiä refalaisia; nämä Mooses voitti ja karkoitti.
Mutta israelilaiset eivät karkoittaneet gesurilaisia ja maakatilaisia, vaan gesurilaiset ja maakatilaiset jäivät asumaan Israelin keskeen aina tähän päivään asti.
Ainoastaan Leevin sukukunnalle hän ei antanut perintöosaa. Herran, Israelin Jumalan, uhrit ovat sen perintöosa, niinkuin hän on sille puhunut.
Mooses antoi ruubenilaisten sukukunnalle, heidän suvuilleen, maata: heille tuli alue Arnon-joen rannalla olevasta Aroerista ja jokilaakson keskikohdalla olevasta kaupungista alkaen ja koko ylätasanko Meedeban luona; Hesbon ynnä kaikki sen alaiset kaupungit, jotka ovat ylätasangolla, Diibon, Baamot-Baal, Beet-Baal-Meon, Jahas, Kedemot, Meefaat, Kirjataim, Sibma, Seret-Sahar Laaksovuorella, Beet-Peor ja Pisgan rinteet ja Beet-Jesimot; ja kaikki ylätasangon kaupungit ja Siihonin, amorilaisten kuninkaan, koko valtakunta, hänen, joka hallitsi Hesbonissa ja jonka Mooses voitti samalla kuin Midianin ruhtinaat Evin, Rekemin, Suurin, Huurin ja Reban, jotka olivat Siihonin aliruhtinaita ja asuivat siinä maassa.
Muiden mukana, jotka kaatuivat, israelilaiset surmasivat miekalla myöskin Bileamin, Beorin pojan, tietäjän.
Ruubenilaisten raja on Jordan; se on rajana. Tämä on ruubenilaisten, heidän sukujensa, perintöosa, kaupungit kylineen.
Mooses antoi Gaadin sukukunnalle, gaadilaisille, heidän suvuilleen, maata: heidän alueekseen tuli Jaeser ja kaikki Gileadin kaupungit ja puolet ammonilaisten maata Aroeriin asti, joka on itään päin Rabbasta, ja maa Hesbonista Raamat-Mispeen ja Betonimiin saakka, ja Mahanaimista Lidebirin alueeseen saakka; ja laaksossa: Beet-Raam, Beet-Nimra, Sukkot ja Saafon, loput Siihonin, Hesbonin kuninkaan, valtakunnasta, rajana Jordan Kinneretin järven päähän saakka, tuolla puolella Jordanin, idän puolella.
Tämä on gaadilaisten, heidän sukujensa, perintöosa, kaupungit kylineen.
Mooses antoi toiselle puolelle Manassen sukukuntaa maata, ja se tuli toiselle puolelle Manassen sukukuntaa, heidän suvuilleen: heidän alueekseen tuli Mahanaimista alkaen koko Baasan, Oogin, Baasanin kuninkaan, koko valtakunta, kaikki Jaairin leirikylät Baasanissa, kuusikymmentä kaupunkia, ja puolet Gileadia sekä Astarot ja Edrei, Oogin valtakunnan pääkaupungit Baasanissa; tämä tuli Maakirin, Manassen pojan, jälkeläisille, toiselle puolelle Maakirin jälkeläisiä, heidän suvuilleen.
Nämä ovat ne alueet, jotka Mooses jakoi perintöosiksi Mooabin arolla, tuolla puolella Jordanin, Jerikon kohdalla, idän puolella.
Mutta Leevin sukukunnalle Mooses ei antanut perintöosaa. Herra, Israelin Jumala, on heidän perintöosansa, niinkuin hän on heille puhunut.

Hallitkoon siis teitä Herran pelko. Ottakaa vaari siitä, mitä teette, sillä Herrassa, meidän Jumalassamme, ei ole vääryyttä eikä puolueellisuutta, eikä hän ota lahjuksia.
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=Herran+pelko

Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei Israelin Jumala valehtele, koska Hän itse on antanut nuo maat israelilaisille, joita palestiinalaiset nyt miehittävät/asuvat!

http://koti.phnet.fi/petripaavola/12sukukuntaa.jpg...

Israelin kaksitoista heimoa
Israelin kahdentoista sukukunnan maa-alueet.

Ei Jumala ole ihminen, niin että hän valhettelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi.
Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi, puhuisiko jotakin eikä sitä täyttäisi?

Messiaskansa!

#355 Re: Re: Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille!

11.11.2011 23:01

#353: - Re: Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille! 
eikös tällöin jumala ole vihannut tätä omaisuuskansasaansa aika paljon kun kerran holokaustin tuotti heille?

Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa...minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.

Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
Ja jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan.
…niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
….niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.

 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Pitäkää minun sapattini ja peljätkää minun pyhäkköäni. Minä olen Herra.
Jos te vaellatte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja pidätte ne, annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä.
Ja puiminen kestää teillä viininkorjuuseen asti, ja viininkorjuu kestää kylvöön asti, ja teillä on kyllin leipää syödäksenne, ja te saatte turvallisesti asua maassanne.
Ja minä annan rauhan teidän maallenne, ja te saatte levätä, kenenkään peljättämättä; ja minä hävitän pahat pedot teidän maastanne, eikä miekka käy teidän maanne ylitse. 
Te ajatte pakoon vihollisenne, ja he kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
Viisi teistä ajaa pakoon sata, ja sata teistä ajaa pakoon kymmenentuhatta, ja teidän vihollisenne kaatuvat miekkaan teidän edessänne.
Ja minä käännyn teidän puoleenne ja teen teidät hedelmällisiksi ja annan teidän lisääntyä ja pidän liittoni teidän kanssanne.  Ja te saatte syödä vanhaa, viime vuoden satoa, ja te joudutte viemään vanhan pois uuden tieltä. 
Ja minä panen asumukseni teidän keskellenne enkä viero teitä.
Ja minä vaellan teidän keskellänne ja olen teidän Jumalanne, ja te olette minun kansani.
Minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vein teidät pois Egyptin maasta, olemasta heidän orjinansa; ja minä mursin rikki teidän ikeenne puut ja annoin teidän kulkea pää pystyssä.
Mutta jos te ette kuule minua ettekä pidä kaikkia näitä käskyjä, vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni, niin minäkin teen teille samoin ja rankaisen teitä hirmuisilla onnettomuuksilla, hivutustaudilla ja kuumeella, jotka sammuttavat teidän silmänne ja näännyttävät sielunne; ja te kylvätte siemenenne turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sen.
Ja minä käännän kasvoni teitä vastaan, ja teidän vihollisenne voittavat teidät; teidän vihamiehenne hallitsevat teitä, ja te pakenette, vaikka ei kukaan aja teitä takaa.
Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi.
Ja teidän voimanne kuluu hukkaan, sillä teidän maanne ei anna satoansa eivätkä maan puut anna hedelmäänsä.
Ja jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan.
Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi.
Jos te ette vielä tästäkään minun kurituksestani ota ojentuaksenne, vaan yhä käytte minua vastaan, niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden. 
Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan. 
Kun minä murran teiltä leivän tuen, niin kymmenen vaimoa paistaa teidän leipänne yhdessä uunissa, ja he tuovat kotiin teidän leipänne vaa'alla punnittuna; ja kun te syötte, ette tule ravituiksi.
Ja jos te ette vielä sittenkään kuule minua, vaan yhä käytte minua vastaan, niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
Ja te syötte poikienne lihaa, ja tyttärienne lihaa te syötte.
Ja minä kukistan teidän uhrikukkulanne ja hävitän teidän auringonpatsaanne ja panen teidän ruumiinne teidän kivijumalienne ruumiiden päälle, ja minun sieluni inhoaa teitä.
Ja minä muutan teidän kaupunkinne raunioiksi ja hävitän teidän pyhäkkönne enkä mielisty teidän uhrienne tuoksuun.
Ja minä hävitän maan, niin että teidän vihollisenne, jotka siinä asuvat, siitä tyrmistyvät.
Mutta teidät minä hajotan kansojen sekaan ja ajan teitä takaa paljastetulla miekalla, ja teidän maanne tulee autioksi ja kaupunkinne raunioiksi.
Silloin maa saa hyvityksen sapateistaan, niin kauan kuin se on autiona ja te olette vihollistenne maassa. Silloin maa lepää ja saa hyvityksen sapateistaan.
Niin kauan kuin se on autiona, saa se levätä nauttien sitä lepoa, jota se ei saanut teidän sapatteinanne, asuessanne siinä. 
Ja niille teistä, jotka jäävät jäljelle, minä annan pelokkaan sydämen heidän vihollistensa maassa, niin että lentävän lehden kahina ajaa heidät pakoon, ja he pakenevat, niinkuin pakenisivat miekkaa, ja kaatuvat, vaikka ei kukaan heitä aja takaa.
Ja he kompastuvat toinen toiseensa niinkuin miekkaa paeten, vaikka ei kukaan aja heitä takaa; ja te ette voi pitää puolianne vihollisianne vastaan.
Ja te häviätte kansojen sekaan, ja vihollistenne maa nielee teidät.
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin. 
Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,  jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa.
Ja silloin minä muistan liittoni Jaakobin kanssa ja muistan liittoni Iisakin kanssa ja liittoni Aabrahamin kanssa, ja minä muistan myös maan.
Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni. 26:44 Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.
Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."
Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta.

Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani!

#356 Päästetään mekin "hyvän sään aikana"!

11.11.2011 23:12

Sano silloin faraolle: 'Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani;
sentähden minä sanon sinulle: Päästä minun poikani palvelemaan minua.

Kalastajat ja metsästäjät asialla!
Vieras

#357 Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä

11.11.2011 23:15

Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä

Perjantai 11.11.2011 klo 22.27

 

Ruotsalaisessa Malmön kaupungissa juutalaisiin kohdistuvien viharikosten määrä on lähtenyt voimakkaaseen kasvuun.

Kuluvan vuoden ensimmäisellä puoliskolla poliisi sai viharikosepäilyistä 21 ilmoitusta. Koko viime vuoden aikana vastaava luku oli 20.

Vaikka lukumäärä on pieni, poliisi pitää kasvua merkittävänä ja Ruotsin rikostilastoissa Malmö painiikin omassa sarjassaan. Poliisille on ilmoitettu solvauksista, ahdistelusta, laittomista uhkauksista ja kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Fyysistä väkivaltaa on raportoitu harvoin.

Juutalaisseurakunnan tiedottajan Fredrik Sieradzkin mukaan seurakunnan jäsenet joutuvat monesti vihanilmaisujen kohteeksi kadulla, matkalla synagogaan tai sieltä pois.

Vain kahdeksan prosenttia viharikosepäilyistä selviää.

- Tekijöiden löytäminen on vaikeaa. Joku huutaa jotain ohi kulkevasta autosta. Voimme ehkä jäljittää auton, muttemme niitä, jotka istuivat autossa, Susanne Gosenius poliisista kertoo.

STT-TT

Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa!

#358 Re: Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä

11.11.2011 23:20

#357: Kalastajat ja metsästäjät asialla! - Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä 

 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta', vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut.' Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
Katso, minä käsken tulemaan monta kalastajaa, sanoo Herra, ja ne heitä kalastavat, ja sen jälkeen minä käsken tulemaan monta metsästäjää, ja ne heitä metsästävät kaikilta vuorilta ja kaikilta kukkuloilta ja kallioiden rotkoista. Sillä minun silmäni tarkkaavat kaikkia heidän teitänsä, ne eivät ole minulta salassa, eikä heidän rikoksensa ole kätketty minun silmäini edestä.

Kalastajien aika alkaa olla mennyt!

Antisetismi = metsästäjä?
Vieras

#359 Malmön kaupunginjohtaja harkitsee rikosilmoitusta Ruotsin radiosta

11.11.2011 23:22

Malmön kaupunginjohtaja harkitsee rikosilmoitusta Ruotsin radiosta

Tiistai 2.3.2010 klo 16.27

 

Malmön kaupunginjohtaja Ilmar Reepalu harkitsee rikosilmoituksen tekemistä kunnianloukkauksesta Ruotsin radiossa.

Reepalu kertoo joutuneensa vakavaan vaaraan, kun toimittaja Svante Weyler kritisoi häntä voimakkaasti kronikassaan valtakunnallisen P1-kanavan Godmorgon Världen -ohjelmassa sunnuntaina.

Reepalua on arvosteltu ankarasti hänen Malmön juutalaisyhteisön uhkakuvia käsittelevistä kommenteistaan. Weylerin ja muiden arvostelijoiden mielestä Reepalu ei ole riittävän selvästi sanoutunut irti Malmössä lisääntyneestä antisemitismistä, jonka seurauksena juutalaisia on muuttanut pois kaupungista.

Reepalu sanoo Resume-lehdelle, että häneen kohdistuneet uhkat ovat vakavampia kuin koskaan aikaisemmin.

STT

Messiaan, Jumalan esikoispojan tuntomerkit!

#360 Re: Päästetään mekin "hyvän sään aikana"!

11.11.2011 23:29

#356: Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani! - Päästetään mekin "hyvän sään aikana"! 

 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

12.11.2011 02:11



Vieras

#362 Re: LÖYTYYKÖ EI-USKOVAISTA ISRAELIN PUOLUSTAJAA

12.11.2011 08:02

#361: - LÖYTYYKÖ EI-USKOVAISTA ISRAELIN PUOLUSTAJAA

Ei uskova ei useinkaan tunne koko totuutta tilanteesta ja sen vuoksi heillä ei ole samanlaista arviointikykyä asioiden todellisesta laidasta. Ei uskovat menevät usein ajan hengen mukaan, koska he eivät välitä ottaa asioista sen tarkemmin selvää. Ajan henki on tällä hetkellä kristinuskon mitätöinti ja vaino.

Lisäksi ei uskovat vihaava uskovia ja sen vuoksi he ovat jo asenteellisesti uskovia vastaan vaikka se olisi tottakin mitä he sanovat. Voidaankin kysyä löytyykö ei uskovista uskovien puolustajia.

Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1.Moos.12:3)

http://www.laverdaduniversal.org/siunisr.html

 

OTA KANTAA:

#363 Tulisiko Erkki Tuomiojan perua apartheid-puheensa?

12.11.2011 09:51

OTA KANTAA: Tulisiko Erkki Tuomiojan perua apartheid-puheensa?
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/1923/tuomiojan_lausunto_loukkaa_apartheidin_kokeneita
Vastaukset:Kyllä: 196 Ei: 29
SUOMI, ÄLÄ MENE NOSTELEMAAN!
Vieras

#364 SYYT MIKSI SIUNATA ISRAELIA

12.11.2011 09:53

SYYT MIKSI SIUNATA ISRAELIA

Tämä sivu tarjoaa myös vastauksen kysymyksiin: Miksi rakastaa ja siunata juutalaista kansaa, miksi Jerusalemia? Miksi asian pitäisi edes kiinnostaa?

Ihmisten reaktiot Israelia vastaan perustuvat usein tietämättömyyteen ja toisaalta Jumalan vastaisen henkimaailman vaikutukseen. Toivon että näinä lopun aikoina mahdollisimman moni, erityisesti kaikki kristityt, voisivat herätä Jumalan todellisuuteen, ja alkaa siunaamaan kaikin mahdollisin tavoin Jumalan omaisuuskansaa ja Jerusalemia, ja tulla näin osalliseksi Jumalan tahdon mukaisesta elämästä myös tässä tärkeässä asiassa ja runsaasta siunauksesta jonka Hän vuodattaa kaikkien niiden päälle jotka Häntä, ja Hänen Sanaansa ja kansaansa rakastavat.

"Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri,.. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan." (Sak.12:2-3)

Israel on planeettamme keskus, ja tämän ihmeellisen maan ja Jerusalemin problematiikka pysyy Jumalan tahdosta jatkuvasti otsikoissa ja vaikeana kysymyksenä kansainvälisessä politiikassa ja ihmisten mielissä. Meidän kristittyjen tulisi kuitenkin tuntea Jumalan Sanan totuus koskien tätä maata ja tätä kansaa; iankaikkisuus-kohtalomme riippuu osittain siitä, ja se on Jumalan kello jota seuraamalla tiedämme missä ajassa olemme.

Miksi siunata Israelia? Pääasiallinen syy: Koska se on Jumalan tahto.
Kuule taivaasta, asuinpaikastasi!

#365 Länsi- eli itkumuuri: Window on the Wall

12.11.2011 10:03

http://www.aish.com/w/note/

Myös jos joku muukalainen, joka ei ole sinun kansaasi Israelia, tulee kaukaisesta maasta sinun nimesi tähden - sillä sielläkin kuullaan sinun suuresta nimestäsi, väkevästä kädestäsi ja ojennetusta käsivarrestasi - jos hän tulee ja rukoilee kääntyneenä tähän temppeliin päin, niin kuule taivaasta, asuinpaikastasi, häntä ja tee kaikki, mitä muukalainen sinulta rukoilee, että kaikki maan kansat tuntisivat sinun nimesi ja pelkäisivät sinua, samoin kuin sinun kansasi Israel, ja tulisivat tietämään, että sinä olet ottanut nimiisi tämän temppelin, jonka minä olen rakentanut.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

12.11.2011 10:26


Uskovien vainot Suomessa jatkuvat!

#367 Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä

12.11.2011 11:34

Tuohan on jo ilmiselvää vainoa!
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=vaino

Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta, joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Gal.1.html
Uskovien vainot Suomessa jatkuvat!

#368 Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä

12.11.2011 11:42

#367: Uskovien vainot Suomessa jatkuvat! - Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä 

 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

Suomiko sivistys- ja oikeusvaltio?

#369 Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä

12.11.2011 14:25

#367: Uskovien vainot Suomessa jatkuvat! - Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä 

 Täällä keskustellaan asiasta:
http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/posts/list/41052.htm

Nyt on kirkollisten asioiden vastuullisella sisäasiainministerilla Päivi Räsäellä töitä!
Tuollaisilta vainoojaseurakunnilta valtion tuet pois!


Vieras

#370 Re: Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä

12.11.2011 14:35

#369: Suomiko sivistys- ja oikeusvaltio? - Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä 

 

Mitä mieltä kirkkoministeri Päivi Räsäsestä?

Saara-Maria Pulkkinen
25.06.2011 06:57
 

http://www.kotimaa24.fi/images/stories/2011/05touko/Rsanen_Paivi205.jpg...

Päivi Räsäsen valinta kirkollisista asioista vastaavaksi ministeriksi on herättänyt ristiriitaisia ajatuksia kirkollisissa keskustelijoissa. Kotimaa24:n soittokierroksella selvisi, että uuden kirkkoministerin toimia seurataan odottavan kiinnostuneina. Jotkut eivät halunneet kommentoida valintaa ollenkaan.

Päivi Räsänen on uuden hallituksen sisäasiainministeri, jolle kuuluvat myös kirkolliset asiat. Aiemmin kirkolliset asiat kuuluivat kulttuuri- ja urheiluministerille.

Vesa Hirvonen, dosentti, Tulkaa kaikki -liikkeen koordinaattori:

- Valtio tekee omat ratkaisunsa, ja kirkko omansa. Päivi Räsänen on osoittanut olevansa kiinnostunut kirkosta ja tuntee sen asioita hyvin.  Kirkkoministerinä hänen tehtävänsä on tarkastella kirkkoa valtiovallan näkökulmasta.

- Kirkkoministerin tehtävät ovat silti aika symbolisia, näkyvimpiä tehtäviä taitavat olla vierailut kirkolliskokouksessa.

- Tietysti on hiukan yllättävää, että kirkollisista asioista vastaamaan valitaan henkilö, joka on kirkon kanssa vahvasti eri mieltä joistain ajankohtaisista kysymyksistä. Räsänenhän esimerkiksi vastustaa naispappeutta.

Jouko Talonen, kirkkohistorian professori:

- Ennen toista maailmansotaa kirkollisista asioista silloin vastanneen opetusministerin salkku annettiin usein papeille, esimerkiksi kokoomuksen Paavo Virkkuselle ja Lauri Ingmanille sekä maalaisliiton Antti Kukkoselle. Sodan jälkeen ministerinä toimi muun muassa lähinnä körttimaallikoksi luonnehdittava maalaisliiton tunnettu poliitikko Kerttu Saalasti. Päivi Räsänen siis jatkaa tätä perinnettä.

- Räsäsellä on kaudellaan edessä monta haastetta. Verotulojen vähentyminen ja jatkuva kirkosta eroaminen johtavat siihen, että kirkon rakenteet pitää arvioida uudestaan. Keskustelua henkilöseurakunnista ei voi väistää.

Räsäsen nousu kirkkoministeriksi on aikamoinen tuhkasta tähtiin -tarina.  En ihmettelisi, vaikka joltakin piispalta olisi perjantai-iltana mennyt kahvi väärään kurkkuun. Sen verran erikoista on, että lokakuussa valtamedian sylkykuppina toiminut henkilö nousee tähän asemaan. Räsäsen herätysliiketausta saattaa myös hillitä kirkon sisäistä herätysliikekritiikkiä.

Jori Mäntysalo, vapaa-ajattelija-aktiivi:

- Vapaa-ajattelijoiden piirissä on noussut jonkin verran keskustelua. Peruskantamme on, että mitään erityistä kirkollisista asioista vastaavaa ministeriä ei tarvittaisi, ja kirkot voisivat olla yhdistyksiä siinä missä muutkin. Erityisesti Räsäseen tämä kanta ei kuitenkaan liity. Seuraamme tilannetta kiinnostuksella.

- Henkilökohtaisesti mietin, mikä on Räsäsen kanta kirkon autonomiaan. Hän haluaisi varmaankin konservatiivina palauttaa kirkon omasta näkökulmastaan juurilleen, mutta jos Räsänen nyt puuttuu kirkon sisäisiin asioihin, seuraava ministeri voi tehdä samoin.

Päivi Linnoinen, Helsingin piispan teologinen erityisavustaja:

- Täältä tuomiokapitulista lähetetään uusille ministereille piispan tervehdyskirjeet, joissa toivotaan heidän taistelevan turvallisemman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta. Samaan toiveeseen minäkin yhdyn, ja rukoilen Päivi Räsäsen puolesta.

Uskon, että hän pystyy paikaltaan tekemään paljon sellaisia asioita, jotka tukevat kirkon jäseniä pysymään kirkossaan. Missään nimessä ei lietsota vihamielisyyttä tai muistella vanhoja. Ollaan katsottu syksyn homokeskustelun jälkeen peiliin ja toivottavasti hänkin on, ja nähnyt ne ongelmat, joita henkilökohtaisiksi tarkoitetuista käsityksistä nousi. Isossa asemassa kun on, pitää olla hirmu viisas kertoessaan henkilökohtaisista mielipiteistään.

Me olemme Räsäsen kanssa samalla puolella, kristittyjen kesken ei kannata riidellä.

Timo Rämä, Kansanlähetyksen lähetysjohtaja:

- Sikäli kun Päivi Räsästä itse tunnen, olen huomannut että hän on tomera, määrätietoinen ja päättäväinen ihminen. Olen siis hyvin positiivisella mielellä tästä päätöksestä. Kyllä kävi sellainenkin ajatus mielessä, että hän on vähän kuin omaa porukkaa siellä. Emme me erityisesti politiikkaa täällä seuraa, mutta onnittelin kyllä Niilo Räsästä (pappi, Kansanlähetysopiston rehtori), kun hän on nyt ministerin mies.

Kari Kopperi, Kirkon koulutuskeskuksen johtaja:

- Tämä on mielenkiintoinen tilanne. On poliittisesti uutta, että kirkollisista asioista vastaavan ministerin laukku annetaan kristillisdemokraateille, ja Päivi Räsäsen persoona tuo asetelmaan omat mausteensa. Viime syksyn keskustelu osoitti, että kristillisdemokraattisen puolueen ja kirkon yhteys ei ole kaikille selvä. Kaikkia arvoja ei jaeta.

En tunne Räsästä henkilökohtaisesti, joten en osaa arvioida, millaisen roolin hän toimessaan ottaa. Täytyy muistaa, että poliittisen päättäjän rooli on erilainen kuin tv:n keskusteluillassa omia mielipiteitään sanoneen poliitikon.

Torstain 23.6. Kotimaa paljastaa, miten ja kenen aloitteesta kirkolliset asiat päätyivät hallitusneuvotteluissa Päivi Räsäsen salkkuun! Päivi Räsänen on Kotimaan Viikon henkilö.

Tätä aikaa varten!

#371 Re: Re: Re: Kolme lähetysjärjestöä menetti tukensa Helsingissä

12.11.2011 15:16

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

12.11.2011 15:47



Vieras

#373

12.11.2011 17:20

Jos on annettu valtaa, tulee olla viisautta.
Juhani Starczewski

#374 Elämme erikoista aikaa Suomessa!

12.11.2011 18:40

Poliittinen johtomme vainoaa israelilaisia ja kirkko uskovaisia!

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

12.11.2011 20:40


Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…