Keskustelu /Tupakan myynnin kieltäminen Suomessa
Asiallista keskustelua adressista
asöflsölfasfds.
Adressit.com:n ylläpito
Oletkos tullut ajatelleeksi,ettei se ole aivan niin yksinkertaista.Tupakointi on hengenvarallista kyllä se on totta,mutta aivan kaikki tupakoitsijat eivät kessutteluaan pysty lopettamaan. Luuletko tosiaan,että tupakointi Suomessa siihen loppuisi,minä en. Salakuljetus Venäjältä kukoistaisi ja siitä varmaankin vielä sakotettaisiin. Paskempi homma
Seppo Horoperä (Äänekoski, 15.12.2006 12:01)
Kun ei se lopettaminen muuten näytä läheskään kaikilta onnistuvan niin
olisi hyvä laittaa tupakoitsijat pakon eteen.
Mika Mahlamäki (Ilmajoki, 15.12.2006 14:44)
Itse poltan silloin tällöin mutten ole addiktoitunut (se on heikkoudenmerkki). Vaikka tupakanpoltosta nautin, olen silti sitä mieltä että sen myynnin kieltäminen Suomessa olisi kannattavaa. Ei se mitään vaikka jotkut sitä ulkomailta sen jälkeen hankkisivat, mutta jo se, että sen myynti kiellettäisiin Suomessa vähentäisi tupakoitsijoiden määrää tai mahdollisuutta ruveta tupakoitsijaksi.
Kannatan asiaa myös sademetsien ja luonnon puolesta,
niiden puolesta jotka altistuvat tupakansavuille,
sekä lasten puolesta jotka lyhenevät vuosi vuodelta aloittaessaan tupakanpolton aina vain nuorempana.
Enää pitäisi vain keksiä niille ratkaisu joille tupakanpolton lopettaminen tarkoittaisi uuden tuhoavan tavan/addiktion, kuten alkoholin käytön, etsimistä.
R. Leppänen (Joensuu, 16.12.2006 14:28)
Kyttäys ja kontrolliyhteiskunta on kuin luotu adressin tekijälle... Himler olisi kaivannut hänen kaltaisiaan hoitamaan keskitysleirien kuljetuksia ja muita sen kaltaisia toimia...
eihän kansalaisten voi sallia itse päättää asioista. ei edes omasta terveydestään... se on yli-ihmisten tehtävä.
Moista ajattelua en tue; enkä allekirjoita
kai haavisto (helsinki, 5.3.2007 11:55)
Muuten hyvä idea mutta täysin toteutuskelvoton. :/
Antti Jalli (Espoo, 18.3.2007 20:53)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy