Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (83) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Coca-Cola Zero pois markkinoilta!

Asiallista keskustelua adressista Coca-Cola Zero pois markkinoilta!.

Adressit.com:n ylläpito

Coca-cola zeroa ei saa poistaa markkinoilta,koska se on hyvää.En allekirjoita ollenkaan.
juhani kiviranta (oulainen, 9.1.2007 21:44)

Maukasioista ei vo kiistellä. Itse en pidä Coca-cola zerosta, vaan juon mieluiten tavallista coca-colaa. En kuitenkaan allekirjoita tätä addressia, koska mielestäni sitä ei tarvitse saada pois markkinoilta. He juokoon, jotka pitävävät mausta ja ne olkoon juomatta, jotka eivät pidä.
Henriikka Virtanen (Hämeenlinna, 10.1.2007 08:04)

Kyllä se sitten poistetaan kun juontimäärät tippuu.
Anssi Pihlainen (Turku, 10.1.2007 21:03)

Henriikka, mistäs sitä sitten kiistellään jos ei makuasioista? faktoistako?
Antti Naali (Turku, 11.1.2007 03:32)

Coca-cola: ####sti sokeria -> kaloreita
Zero: Ei sokeria -> Ei kaloriakaan desissä
Coca-Cola:Hyvä maku
Zero: Vähintään yhtä hyvä maku
Sami Ihalainen (Pori, 30.1.2007 16:01)

Sami Ihalainen. Olet kyllä oikeassa noiden kaloreiden kanssa, mutta ajattelehan niitä kaikkia myrkkyjä mitä Zero-kolasta on jätetty kertomatta. Kyllä mainoksissa väitetään että jollakin tuotteella esim. laihtuu olemattomiin mutta NE KAIKKI MYRKYT! Tosin on normi kolassakin myrkkyjä. Joten nimen perässä saa olla vaikka mikä zero/muu nolla systeemi, mutta sama epäterveellisyys säilyy.
Pär Saukko (Jyväskylä, 27.2.2007 19:14)

Coca Cola zero on yhtä hyvää kuin tavallinenkin! Light on kauheaa litkua josta jää inhottava jälkimaku! Jos haluaa sokeritonta niin ennemmin Zeroa koska eroa tavlliseen ei ole ainakaan minun mielestäni!
Jay Apple (Helsinki, 16.3.2007 13:36)

Mitä eroa on maun lisäksi zerolla ja lightillä? Paitsi että zero maistuu pahalta. Mun mielestä sen nyt vaan on tyhmää ostaa zeroa. Se on vaan erilainen. Typerä.
Benjamin Molini (Helsinki, 19.5.2007 20:05)

Mä dokaan vaan...VETTÄ!
Kimmo Linnavuo (espoo, 11.6.2007 00:16)

Se että sä maalaat nii hengität samalla 'myrkkyjä' tää maapallo o täynnä saasteita. Normaalissa on huomattavasti enemmän kaloreita kuin zerossa. Miksei samalla boikotoida lightiä? Tervetuloa ylipainoinen maailma!
mariella moske (vantaa, 1.7.2007 14:07)

#11 aárgh

Pois, pois! Perinteinen cokis kunniaan!!111
Keijo Jorma (PORI, 2.7.2007 12:33)

toi henriikka virtanen on oikeassa ei ole mitään syytä poistaa sitä markkinoilta.
henri hulsi (helsinki, 3.7.2007 23:25)

#13 kovis

"Kyllä se sitten poistetaan kun juontimäärät tippuu."

Amerikassa site oli myyty muka ennätys määrä julkasu viikolla!Ja mä juon eniten kokiksista zeroa!
Eero Vartiainen (Varkaus, 5.8.2007 23:06)

#14 jaa..

"Mitä eroa on maun lisäksi zerolla ja lightillä? Paitsi että zero maistuu pahalta. Mun mielestä sen nyt vaan on tyhmää ostaa zeroa. Se on vaan erilainen. Typerä."

Niissä on se ero, että Coca-Cola Zeron makeutusaine on aspartaami, kuten vanhassa Coca-Cola lightissa. Nykyisessä Cola lightissa on nykyään sukraloosi kuten ehkä olet huomannut... Niin ja se vaihdettiin sukraloosiin koska siinä ei ole yhtä paljon näitä "myrkkyjä" kuin sukraloosissa.

Ja sitte ontopic; ei sitä cola zeroa tarvitse ostaa jos siitä ei tykkää!
Matias Kautto (Vantaa, 8.8.2007 11:57)

^^Siis ei ole yhtä paljon "myrkkyjä" kuin aspartaamissa, anteeksi...
Matias Kautto (Vantaa, 8.8.2007 11:58)

mahtava perustelu: zero ei oo mun mielestä hyvää niin ei siis kenenkään mielestä
Niko Mykkälä (Tornio, 8.8.2007 13:20)

#17 tyhmä!

no ei oo pakko ostaa zeroa!! mieti nyt vähän!!! yhtä paljon normia cocista myytäis vaikka kaikki markkinoilla olevat limut poistettais myynnist!!
roope purhonen (hki, 1.9.2007 22:48)

#18 ...

Niin ja sitten vielä omenamehu pois markkinoilta koska MINÄ pidän appelsiinimehusta.
Jussi Mäntylä (Tampere, 29.3.2008 13:39)

Coca-cola zeron mainokset on ainakin niin tyhmiä ettei mitään rajaa..
Henna Nieminen (Hyvinkää, 23.4.2008 16:05)

Mikis tästä edes jotain adressia väännetään kun ei sitä juu tosiaan ole pakko ostaa jos ei diggaile ja joku ihminen voi luokitella coca-cola zeron terveellisemmäksi kuin tavallinen coca-cola vaikka ei niistä kyl mikää terveellistä taida olla...
Tito Kärnä (Orivesi, 23.4.2008 22:02)

Hei ZERO saattaa olla pahaa, mutta mitä pahaa se teille on tehnyt kaupan hyllyllä? Siis niinku.. ei mekään ruveta keräämään adressia siitä, että naapurilla on parempi tietokone kuin sulla ja se pitää poistaa. Järjetöntä kun ei edes mietitä niitä, jotka zerosta pitävät. Todella epäreilua ja itsekeskeistä ajattelua.

En pidä zerosta, mutta teidän pitää oppia ajattelemaan muitakin. Sitäpaitsi, ketä zeron hyllylläoleminen nyt oikein haittaa?
Benjamin Molini (Helsinki, 3.11.2008 21:11)

#22 Niille jotka eivät tiedä miksi Light-juomat ovat kaupoissa

Tuossa on hyvä adressi kaikille jotka eivät vielä tiedä. http://www.adressit.com/syylight
Iiro Wasen (Turku, 3.11.2008 22:48)

#23 En pidä Zerosta, mutta kuitenkin...

Olen samaa mieltä Henriikka Virtasen kanssa. Makuasioista ei voi kiistellä.
Vesa Mäki (Oulu, 4.11.2008 14:03)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa