Keskustelu /Kauppakeskuksiin lapseton päivä
Tämähän on tietynlaista rasismia eikä voi kuin ottaa herneen nenään... Pitäisikö esim. yksinhuoltajien, joilla ei ehkä ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa lapsi kauppareissuun mukaan, olla käymättä kaupassa? Itse pyrin käymään kauppakeskuksissa silloin kun lapseni on hoidossa, mutta kaikille vanhemmille se ei ole ehkä mahdollista! On kotiäitejä, joilla ei ole lapsilleen hoitajaa, eikö heillä ole oikeutta käydä ostoksilla?
Että voi olla ahdasmielistä ja suppeanäköpiiristä porukkaa....
Henriikka Virtanen (Hämeenlinna, 21.2.2007 10:07)
Tämän kaltainen lapsiviha kertoo enemmänkin adressin alulle panijan henkisestä tilasta kuin todellisesta ongelmasta.
Toki voimme jatkaa samassa hengessä: maanantai: ei alle 18v kauppaan
tiistai : ei lapsettomia kauppaan
keskiviikko: ei yli 65v kauppaan
torstai: ei miehiä kauppaan
perjantai: ei naisia kauppaan
ja niin edelleen ja niin edelleen.
hakki lintu (hameenlinna, 22.2.2007 05:29)
Jos tosiaan et kestä lapsia lähettyvilläsi, niin suosittelen pikaista muuttoa jonnekin maaseudulle ja siirtymistä käyttämään vain ja ainoastaan itse tuottamaansa. Siten ei tarvitse ainakaa olla lähellä lapsia. Kiinnoistaisipa tietää missä oikein asut, kun ainakin kotipaikkakunnallani ja lähikunnissa en ole havainnut kovinkaan usein lapsilla häiritsevää käyttäytymistä.
Kalle Väinölä (Rauma, 25.6.2007 23:28)
älytön tämä adressi. olen itse yksinhuoltajan tytär ja minulla on 6 sisarusta. kun äiti lähtee kauppaan jään usein kotiin vahtimaan sisaruksiani sen vuoksi että hän saa tehdä ostokset rauhassa enkä suinkaan sen takia että suojelisin muita kaupassa käyviä ihmisiä meluisilta lapsilta. tämä adressi on sieltä turhimmasta päästä. älytöntähän se olisi jos lapsilta kiellettäisiin kauppaan meno! pikku likkana muistan itekkin kuinka pidin niistä päivistä kun äiti vei minut ja sisareni ostoskeskukseen. eikö adressin laatijalla ole tällaisia kokemuksia?
Jenita Nieminen (Jyväskylä, 27.7.2007 12:40)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
|
|