Keskustelu /Suomeen oma J-rockia soittava kanava
#1 jrock
aww!! se olisi ihanaa (^-^)
usagi ... (..., 14.5.2007 17:02)
#2 Tottakai!
Mikäs sen parempaa!! Joka ei tykkää, ei kuuntelen. Uskoisin kuitenkin, että nyt kun japanilainen musiikki on yleistynyt kovasti, että kanavaa ei sorrettaisi aivan lyttyyn.
Ada Vakker (Tampere, 28.6.2007 18:30)
#3 TIETTY!
ois kiva kuulla j-rokkia mut j-poppiaki ois mukava kuulla!Mut j-pop on parenpaa mut kumpiki maailman parasta musaa!!
Tapani Isola (Haukipudas, 3.7.2007 14:21)
Oisi ihanaa jos kerrankin voisi kuunnella j rockia/poppia radiosta eikä tarvitsisi koko ajan tuhlata mp:n akkua ^________________^''
Radiota en ole kuunnellut pitkään aikaan kun ei ole kanavaa mistä tulisi japanilaista musiikkia -.-
Chiaki Yamamoto (Vantaa, 6.6.2008 17:38)
Itsehän en kuuntele J poppia lähes yhtään, mutta olisi ihan hyvä idea että kummatkin yhdistetään tuohon. Yksinkertaisesti J musiikki radiokanava. Genreille ei kuitenkaan omia kanavia tulla suomeen ikinä saamaan.
J-musiikki radiokanava joka soittaa monipuolisesti eri pändejä ja eri genrejä olisi jees.
Merituuli heiska (ylöjärvi, 16.7.2008 15:10)
Olisitte kyl voinu ihan vaan tehdä se radio-asema itse. Radiotaajuksiin on jätetty amatööritajuuksia jota voi itse käyttää se vaan että teidän pitäisi tarpeeksi voimakas antenni levittääksenne sitä pidemmälle. Luulen että muutkin radiokanavat ovat aloittaneet niin. Mutta mutta allekirjoitan silti, vaikka en itse kuuntele.
Iiro Wasen (Turku, 16.7.2008 17:35)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
|
|