Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (211) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Ari Koivunen, ole hiljaa

Asiallista keskustelua adressista Ari Koivunen, ole hiljaa.

Adressit.com:n ylläpito

ari uskaltaa sanoa mielipiteensä. tuskin kaikki maailman idolit on puhtaita pulmusia. :D
Jenna Tuovinen (Nurmes, 17.4.2007 19:28)

#2 Vai sanoa mielipiteensä?

Eivät varmasti ole täysiä pulmusia muualla maailmassa, mutta on pakko sanoa, että onko se sitten fiksua "olla rohkea ja sanoa mielipiteensä", jos mielipide on joka asiaan negatiivinen ja tarkoitus on loukata ja suututtaa?

Minusta Ari antaa itsestään kuvan, että hän on kusipäinen ja nirso. Jos hän ei sitä ole ( niinkuin itse kovasti väittää ) , voisi vähän ns. "puhdistaa mainettaan".

En tiedä mikä älynjättiläinen Ari on haukkuesaan The Arkia homopopiksi, kun itse ohjelman juontaja on homo.
Lotta Pulakka (Kuusankoski, 17.4.2007 19:38)

Niimpä, kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen.
Matti Silventoinen (Oulu, 17.4.2007 22:46)

Tottakai saa, edelleenkin. Mutta onko se järkevää? Nyt kun on jätkällä julkisuutta, niin hyvähän se on haukkua toisia ja saa äänensä kuuluville.
Lotta Pulakka (Kuusankoski, 17.4.2007 22:54)

Arista seuraava "Kuronen"?

Voishan hän "pikkupoika" pitää oikeesti pienempää mölöä vaikka Aidolssin voittikin, sou not, voittihan Jääskeläinenki ja missäs hän on nyt?!

Näitä lentoja tulee ja menee, tää vissiin luulee olevansa jokin?!
Tero Paakkonen (Oulainen, 18.4.2007 00:13)

Arin haukkumiset ovat olleet pelkkää huumoria. Siinä yhteydessä kun hän "haukkui" Remun, hän sanoi myös arvostavansa Remun saavutuksia.
Ahti Hietanen (Vantaa, 22.4.2007 12:15)

Onhan sekin "huumoria" toisen mielestä haukkua toista homoksi, mutta onko se sitten haukuttavasta kivaa?

Ari muistaakseni sanoi jossain haastattelussa, että jos sanoo jotain pahaa jostain ihmisestä tai ns. paljastaa jotain toisesta, se kirjoitetaan isona otsikkona lehteen . Ari nähtävästi silti yrittää tuota tekniikkaa, sanomalla jotain kivaa, voi sanoa paljon pahaa, tai loukata.

Ja Ari on nuo otsikot itsekin huomannut lehdessä kuitenkin, niin miksi hän jatkaa sitä? Onko niin hauskaa nähdä oma naama lööpissä jossa lukee, että "Haukuin Remu Aaltosen !" ?
Lotta Pulakka (Kuusankoski, 22.4.2007 22:33)

Allekirjoitan,mutta lähinnä siksi että elän toivossa että koko v*tun idols homma loppuisi.Laulakaa suihkussa.Miksi maksamme tv lupaa...?
Kari Savolainen (Ypäjä, 25.4.2007 19:54)

Onkohan Seitsemän Päivää -lehteen niinkään luottamista? lol
maija mehiläinen (vaasa, 7.5.2007 21:56)

#10 Onko?

On siihen, koska muutkin lehdet uutisoivat nuo samat asiat. Ilta - Sanomia ja Ilta-lehteä myöten. Lööpeissä on ollut monia kirjoituksia, joissa on ollut nuo samat uutiset. Miten Remu ei osaa soittaa, miten Pikku-G on paska tai / ja miten Ilkka Jääskeläistä voi vetää turpaan, koska hän on niin mitäänsanomaton.
Lotta Pulakka (Kuusankoski, 7.5.2007 22:43)

Arille nous kusi päähän...
Toni Kujamäki (Tammela, 14.5.2007 01:09)

#12 Ei!

Lehdet ovat kertoneet kaiken ihan väärin ja Arin
sanomiset ovat irrotettu asian yhteydestä!

Ari ei ole ollut yhtään ylimielisempi tai pilkkaavampi kuin muutkaan kanssakilpailijat!

Esim. Se Remu jutusta:
Ari sanoi: "Remu on suuri legenda ja hyväkin, mutta eihän hän ole mikään
velho soittamaan tai laulamaan", ARi kertoi vain mielipiteensä.
Sitä paitsi Ari sanoo avoimesti mielipiteensä asioista ja on hän
siitä itsekin samaa mieltä, että se on hyvä asia! Se on!

Ari sanoi että PikkuG on hyvin sivistynyt ikäisekseen, mutta pahana päivänä tulee lauottua vähän muuta, vaikka ei tarkoita, hänkin on vain ihminen!

Olen ylpeä Arista juuri tuollaisena piste
Tia Pistool (Mikkeli, 13.6.2007 14:59)

#13 Kusi noussu päähän

On jätkällä otsaa! Tullu julkisuuteen ja haukkuu kaikki. Ei osaa laulaa ja pitää itteensä niin suurena kihona että. Kato jätkä peiliin!
harri liikala (iisalmi, 15.6.2007 12:59)

Totta kaihan Ari sanoi Pikku G:tä sivistyneeksi kun huomasi kommentin päässeen julkisuuteen. Ei halunnut huonoa mainetta.
Ari on huono esimerkki nuorisolle. Hän osaa ehkä laulaa, mutta jos vertaa esimerkiksi edelliseen Idols-voittajaan, Ilkka Jääskeläiseen, joka oli huono laulamaan mutta eipä kuitenkaan haukkunut ketään.
Ehkä Ari ei vain tajua juttujensa joutuvan juorulehtien otsikkoihin. Luulisi kuitenkin että jossain idolsissa pinnalle noussut mies olisi edes hieman nöyrempi muita muusikkoja kohtaan.
Tuuli Ansio (Tuusula, 8.8.2007 14:08)

"Esim. Se Remu jutusta:
Ari sanoi: "Remu on suuri legenda ja hyväkin, mutta eihän hän ole mikään
velho soittamaan tai laulamaan", ARi kertoi vain mielipiteensä.
Sitä paitsi Ari sanoo avoimesti mielipiteensä asioista ja on hän
siitä itsekin samaa mieltä, että se on hyvä asia! Se on!"

uskon että ari on sanonu just noin,mutta seiska & muut lehdet on aika hyviä manipuloimaan puheita.

"#5
Arista seuraava "Kuronen"?"

en rinnastaisi aria kuroseen.ari ei vatvo exänsä yksityiselämää julkisesti.

"#4
Tottakai saa, edelleenkin. Mutta onko se järkevää? Nyt kun on jätkällä julkisuutta, niin hyvähän se on haukkua toisia ja saa äänensä kuuluville."

joo se on kato niin että Suomessa on (onneksi) kapitalistinen hallitus ja kaikki saa sanoa oman mielipiteensä.vai haluaisitko että Suomesta tehtäs uus neukkula jossa kukaan ei sais sanoa mitään?

Liisa Lappalainen (Kiuruvesi, 8.8.2007 17:44)

Hoho, en välitä pistettäkään, mitä Ari on kenestäkin sanonu. Siinä ollaan oikeassa, et Ari vois olla hiljaa, mieluummin kadoksissakin.
Koko jäbä on mielestäni yksi idiootti, sen musiikki ei ole lähelläkään heviä tai metallia ja hän on muutenkin ruma kuin saapas.
Olen sanonut "arittajille", että jos Ari olisi tavallinen tallaaja ja tulis sua vastaan kadulle, niin sinä joko...
1) et hetkauttaisi olkiasikaan
2) pitäisit häntä rumana

Arittajat väittää kivenkovaa vastaan. "Hän on niiin komee!" mun perseet :D
Rose Oaks (Tku, 9.8.2007 17:46)

"#16
Hoho, en välitä pistettäkään, mitä Ari on kenestäkin sanonu. Siinä ollaan oikeassa, et Ari vois olla hiljaa, mieluummin kadoksissakin.
Koko jäbä on mielestäni yksi idiootti, sen musiikki ei ole lähelläkään heviä tai metallia ja hän on muutenkin ruma kuin saapas.
Olen sanonut "arittajille", että jos Ari olisi tavallinen tallaaja ja tulis sua vastaan kadulle, niin sinä joko...
1) et hetkauttaisi olkiasikaan
2) pitäisit häntä rumana

Arittajat väittää kivenkovaa vastaan. "Hän on niiin komee!" mun perseet :D
Rose Oaks (Tku, 9.8.2007 17:46)"

Joo sä rose varmaan tiedät kaiken hevistä kun osaat antaa tollasia lausuntoja.tiesitkö että hevilläkin on monta muotoa ja alaluokkaa?mä en usko että aria digataan vaan sen takia että se on "niiin komee" vaan että sillä on niin huippu lauluääni,vähän käheä niinkuin kirkalla tai dannylla.ei ari ruma ole ja osaa sentään laulaa.eikä ari oo läheskään niin umpidorka kuin vaikka lovex tai antti tuisku.
Liisa Lappalainen (Kiuruvesi, 9.8.2007 18:04)

Liisa Lappalainen #17

Niin, kaikilla on omat mielipiteensä, tottakai.

"Joo sä rose varmaan tiedät kaiken hevistä kun osaat antaa tollasia lausuntoja.tiesitkö että hevilläkin on monta muotoa ja alaluokkaa?"

Kyllä minä heviä kuuntelen, mutta Arin musiikkia ei voi laskea sitten millään miksikään heviksi vaikka genreitä olisi miljoonia. se on selvää s-rockia vain. Ihmiset ovat saaneet väärän käsityksen hevistä! Hevi on vahvaa ja rajua musiikkia, mutta onko Arin musa? Ei ole. Todella laimeaa itse asiassa.

"mä en usko että aria digataan vaan sen takia että se on "niiin komee" vaan että sillä on niin huippu lauluääni,vähän käheä niinkuin kirkalla tai dannylla."

No on se kyllä aika järkkyä, jos häntä "digataan" vain siksi kun hän on nniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin "komee". Lauluäänestä en tiedä.. Osaa hän toki laulaa mutta itse äänestä en pidä. Itsekin myönsit että hän ei ole ruma... ;o

"ei ari ruma ole ja osaa sentään laulaa.eikä ari oo läheskään niin umpidorka kuin vaikka lovex tai antti tuisku."

Lovex ja Antti Tuisku ovat listallani edempänä fiksuudessa kuin Arin musa, vaikka kummankaan musiikkia en kuuntele. Heidän genret ovat sentään selvät: teinirock ja pop, mutta arin hevi on pelkkää humpuukia ja aivojenpesua :D
Rose Oaks (Tku, 10.8.2007 18:03)

"Kyllä minä heviä kuuntelen, mutta Arin musiikkia ei voi laskea sitten millään miksikään heviksi vaikka genreitä olisi miljoonia. se on selvää s-rockia vain. Ihmiset ovat saaneet väärän käsityksen hevistä! Hevi on vahvaa ja rajua musiikkia, mutta onko Arin musa? Ei ole. Todella laimeaa itse asiassa."

wikipedia sanoo:"Koivunen toi kilpailun aikana esiin mieltymyksensä hard rock- ja metallimusiikkiin. Suurin osa hänen tulkitsemistaan kappaleista kuului näihin genreihin."

"Itsekin myönsit että hän ei ole ruma... ;o"

mutta se ei tarkoita että pitäisin häntä erityisen komeanakaan.

Liisa Lappalainen (Kiuruvesi, 10.8.2007 18:24)

No älkää nyt viittikö. Ettekö te nyt vähän roisimpaa huumoria ymmärrä? Kyllä se tosin välillä saisi miettiä mitä sanoo, (homoa on typerä käyttää haukkumasanana, sehän on vain yksi seksuaalisista suuntautumisista) mutta hyvä että joku uskaltaa sanoa mielipiteensä.
Miisa Koivunen (Kouvola, 10.8.2007 18:43)

Liisa Lappalainen #19

wikipedia sanoo:"Koivunen toi kilpailun aikana esiin mieltymyksensä hard rock- ja metallimusiikkiin. Suurin osa hänen tulkitsemistaan kappaleista kuului näihin genreihin."

Hänen tulkitsemistaan kappaleista IDOLSSISSA? Olivathan ne KAI (en seurannu ohjelmaa, kaikki niin huonoja :D) metallia ja/tai hard rockia. Mutta se mikä soi hänen albumillaan, esimerkiksi se hear my call mikälie.. kuvittelisitko, että pitkä pätkä pitkälettihevareita moshaisivat keikoilla Arin musiikin tahtiin? Minä en :D
Rose Oaks (Tku, 10.8.2007 21:09)

Homo ei edelleenkään ole haukkumasana..
Tuuli Ansio (Tuusula, 10.8.2007 23:58)

#24 H_u-0_/\/-( )

ari laulaa surkeeta musaa jotai teräsbetoni ulvontaa
..sen vois kieltää radiossa 8D
lauri imberg (turku, 19.8.2007 22:40)

Mun mielestäni koko vitun adressi on ari koivusesta, eikä muista! Koittakaapas keskittyä siihen! Ton hevaripellen pitäisi saada kuula kalloonsa! Matkii legendoja, vetää ne päin helvettiä, ja haukkuu muita! OPETTELISI EDES LAULAMAAN SAATANAN ROTTA!!!!!!!!!!!!!!!
Pertti Rausku (Utsjoki, 22.9.2007 16:29)

#26 Hyvää duunia!

”Se on joku kusinen lökäpöksyhomo. Heviä sen olla pitää eikä mitää vitun jumpjump lässynlässyn skebeliä!"

Ari myös ilmoitti Ilkan pikkusiskolle vetävänsä Ilkkaa turpaan, jos tämä tulee vastaan.

Loistavaa settiä! Tällaiset adressit ovat turhia ja suoraan sanottuna perseestä.
Niko Alasuutari (Espoo, 22.9.2007 21:09)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa