Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 10 numeroa + ladattava led-lamppu (19,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (2) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Populaari musiikki laittomaksi!

Asiallista keskustelua adressista Populaari musiikki laittomaksi!.

Adressit.com:n ylläpito

Hei kukkahattutäti. Tiesitkös, että radiossa on semmoinen kiva virtanappi? Nykyään sinunkaltaisillesi on olemassa jopa oma radiokanava:"Iskelmäradio", kuuntele vaikka sitä, jos noin kovasti ahdistaa.
Harri Lehtonen (Turku, 4.9.2007 11:17)

"Kukin taaplaa tyylillään" on vanhempi sanonta kuin adressin kirjoittaja - kumma kyllä hän ei ole tätä näemmä koskaan kuullut.
Johann Wolfgang Von Goethe (Grani, 4.9.2007 20:54)

Toivon, että tämä on vitsi.
Esa-Pirjo Purjo (Suomi, 12.10.2007 11:43)

Siis adressin kirjoittaja haluaisi poistaa populaarimusiikin koska ei itse pidä siittä ja pitää sitä pahuuden alkuna? asiahan on niin radiossa on se kuuluisa virtanappi ja radiossa on niitä "hienon" musiikin kanavia. Pahuus ei tule populaari musiikista vaan ihmisistä jotka eivät ymmärrä erilaisuutta.
Joonas Olkkola (Kokkola, 29.12.2007 14:03)

#5 jaahas.

olen minäkin kyllästynyt nykymusiikkiin suurilta osin, ja myös minä pidän sitä suurelta osin hirvittävänä paskavirtana joka hitaasti turruttaa mielen, mutta olen silti sitä mieltä. olen sitä mieltä että ihmisillä on oikeus ja jopa VELVOLLISUUS olla erilaisia ja kuunnella erilaista musiikkia. itse kuuntelen kaikkia tyylejä iskelmää lukuun ottamatta. klassisesta heviin - kaikki menee. mutta on kohtuutonta ja ennen kaikkea TYPERÄÄ vaatia että lailla kiellettäisiin musiikki, tai mikään muukaan taiteenlaji. muisteleppas rappiotaiteen hävittämistä natsien toimesta. iran pisti rap-musiiki pannaan. listaan kun lisättäisiin suomi joka kielsi popin. ei olisi kovin hyvää mainosta.
pasi alakangas (helsinki, 29.12.2007 14:45)

Nostan hattua jos tämä adressi menee läpi, en tosin allekirjoita.
Elias Seppä (Muhos, 9.4.2008 18:01)

Iskelmä muuten kuuluu populaarimusiikkiin...
Michail Jaction (Jurmaa, 10.4.2008 08:58)

#8 lol

ei vittu tän o pakko olla läppä, jos ei oo ni jos et tykkää sellasest musast ni älä sitte kuuntele sellast musaa vitun idiootti!!!
Mikael Puurunen (Turku, 5.11.2009 22:29)

Kaiken maailman tanttoja...
Timi Tamminen (Somero, 7.2.2010 21:36)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa