Teurashevosten kohtelu kuntoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Teurashevosten kohtelu kuntoon.

JAAKKO PYRRÖ
HELSINKI

#1 Hyvä juttu

19.12.2007 15:52

Tämä adressi on kerrassaan tarpeellinen. Vihdoinkin jotain asiaa.
Marja-Liisa Vikholm
Vantaa

#2 Ihminen voi olla todella julma

19.12.2007 20:37


Ei voi olla totta, että ihminen voi olla noin sydämetön ja raaka viatonta eläintä kohtaan! Todella tarpeellinen adressi!


rosa tuovinen
joensuu

#3 Oikeus

19.12.2007 21:01

Mielestäni hevosien pitäisi saada kunnon kohtelua, vaikka heidän viimeinen matka onkin. Ei ihmistä eikä eläintä saa kohdella sillä tavalla.
Outi Laisi
Anjalankoski

#4 Kamalaa

19.12.2007 21:07

Onneksi asian eteen ollaan jo edes jotain saatu tehtyä. Tehdään enemmän kun aloitettiinkin.
Leena Kekkonen
Helsinki

#5 Järkytys ja suru ei hellitä

20.12.2007 15:09

Kuinka yleensäkään joku voi ensin kasvattaa Hevosen ja harrastaa tai tehdä työtä sen kanssa ja sitten syödä Ystävänsä.

Samalla perusteella kuka tahansa lemmikki vois päätyä lautaselle,kuten ikävä kyllä joissakin maissa on tapana.

Itse pärjännyt paremmin kuin hyvin nauttimatta ystävistä lautasella vuosikymmenet.

Mitä enemmän näitä eläinrääkkäyksiä ja kaltoinkohteluja kuulee/näkee sen enmmän vihaan niiden aiheuttajia jotka ihmiseski itseään kutsuvat.
satu siitonen
Adressin tekijä

#6 Olen jo saanut

21.12.2007 10:31

yhden "nootin" EU:n. Kovasti hankalaa on! Mutta en hellitä ja seuraavaksi ilmoitan, että meitä on jo kolme ja puolituhatta.
mia jämsen
kerava

#7

21.12.2007 23:50

Kumpa kaikki nämä teurashevoset nukkuisivat pois, että pääsisivät kamalista tuskistaan ja kärsimykistään. Ei sitä kestänyt katsoa
sanna lappalainen
hellsinki

#8 nytkö te vasta tajusitte?

23.12.2007 16:27

Ärsyttää ku jengi tajuu vast jonku 45minuuttisen jälkeen mitä eläimille tapahtuu joka päivä.
Mä oon tienny jo yli 15-vuotta et kaikki tuotanto ym. elukat jotka syödään tai niille tehään testejä kärsii ihan helvetisti.
Tieto lisää tuskaa.
Voitte kirjottaa miljoonia adresseja, ei se auta, noi ihmiset jotka työskentelee eläinten kaa saa kixei eläinten rääkkäämisestä.
Jos oikeesti haluutte auttaa, lopettakaa KAIKEN lihan syönti ja sabotoikaa niiden yritysten (jotka toimii riistäen eläimiä) omaisuutta.
Heidi Immonen
Kajaani

#9 Haloo!

25.12.2007 19:24

Meinasittenko adressillanne persuuttanne pyyhkiä nimien keruun jälkeen?
Luuletteko tosissaan että Eu lotkauttaa korvaansa Suomessa suomen kansalaisilta kerätylle adressille?

Se ei ole kuin noin 1% suomen vaikutuksesta Eu:n touhuun. Jotyen sanonn vaan että turhaa työtä teette jos luulette oikeasti Suomen Hippoksen puuttuvan ulkomaalaiseen toimintaan.

Tämä adressi ei koskaan tule tulosta tuottamaan, ELLEI siitä tehdä kansainvälistä.

Jos jotakin haluatte vaikuttaa, jonkun kannattaisi vääntää tästä ENGLANNIKSI joku sivu jota levittää joka hiivatin ulkomaalaisellekkin foorumille.

Muuten te "aktivistit" saatte oikeasti pyyhkiä takapuoltanne koko adressilla.

Kannattaa ajatella ennen kuin suutaan soittaa, noin radikaalisti.
Thuran Dan
Espoo

#10 meetwurstinkuljetukset

30.12.2007 17:30

On se vaan aina hauskaa lukee ja nähdä miten kaiiki inisee jostain eläinkuljetuksista ym, kun useimmilla on varmaan meetwurstivoileipä vieressä ja päivälliseksi syödään kananpoikaa...

Markku Kankkunen
Kuopio

#11 Tauras hepat

30.12.2007 19:20

Kyl tosiaan ol "vitutus" käyrää nostattava pätkä se ohjelma,vaikka itse olenkin teurastaja,ni teki pahaa.. Sen mitä tiedän,nään, teen,ni ei Suomessa Saa**** kukaan alani edustaja käsittele eläimiä tolleen..ei saa****!!
Pahempia on jotkut kasvattajat...tosi on..tästä ei enempää..
Mut ois se hienoa,jos tommonen saatas loppumaan,ja varsinkin noi pitkät kuljetukset...Valitettavasti Suomessakin on jo teuraskuljetusten matkat turhan pitkiä..:(,Mutta eläimillä on väljät tilat autoissa ja pitemmillä matkoilla vettä.. Ratsiat on aika usein tien päällä tutkimassa kuljetuksia,että homma toimii,ja hyvä niin..
Mutta kannustusta toivon tähän ketjuun..Kiitos!
Otto Pekkola
Heinola

#12 tekopyhää

01.01.2008 18:48

Adressin laatija on valmis tappamaan miehen joka elättää perheensä tietyllä tavalla. Mistä lähtien Ihminen on ollut arvottomampi kuin kapinen eläin?
Joni Joninen
Helsinki

#13

03.01.2008 11:51

Vitunko väliä. Kuolee ne kuitenkin.
satu siitonen
Adressin tekijä

#14 vastaan tekopyhälle

17.01.2008 07:52

En ole maininnut, että tappaisin ketään. Siihen olen tuomarismiehen tyttärenä liian viisas. Mainitsin vain, että olisimpa päässyt käsiksi miehiin itse teossa.
Olen kerran tunkeutunut hirvimiehen lähelle haukkumismielessä, hänellä oli ase, ei minulla.
satu siitonen
Adressin tekijä

#15 kirjoittaja

18.01.2008 11:20

Nyt lähtee kirje Bysseliin, ehkä koko nimilista perään.
satu siitonen
Adressin tekijä

#16

18.01.2008 11:21

Mitäs vasten sitten ihmiset viedään saattohoitoon, kun hevosten saatto hoito on niinkuin natsien perseestä suoraan?
Tanja kangas
lapua

#18 Mooi

30.01.2008 21:31

Teurastus on väärin hyviä eläimiä kohtaan, mutta kyllä vanhat kärsineet on pakko lopettaa. ://
satu siitonen
Adressin tekijä

#19 Tässä puhaltaa väärä tuuli

31.01.2008 10:53

En ole sanonut tappavani mitään, vaan tässä kohtaa niille hakkaajille pitää soveltaa " silmä silmästä" lakia. Kirjoitinkin jo meppi Petri Neittaanmäelle, että jos ei muutosta ala tulla ja viestiä täältä Suomesta toimiteta TODELLA TEHOKKAASTI, löytyy kyllä niitä, jotka ajattelevat minunlailla, jo kohta kolmekymmentä tuhatta. Onkin mieleen tullut, että pitääkö tästä sitten naisihmisen lähteä sotaan. Vain neljä koiraani estää, olen ollut Euroopassa jo teini-iässä ja tiedän asioista enemmän, kuin viitsin tässä kirjoittaa. Toistan, jos ihmiset maailmalla saavat saattohoitoa lähdön edessä, onko tämä se saattohoito, johon apinasta kehittynyt ihmisrotu tarjoaa??? Helpompi elää mun koirana, kuin sellaisena ihmisenä.
Teemu Rastas
Lappeenranta

#20 Korjauksena edelliseen

31.01.2008 17:49

Haluaisin sen verran korjata Satu Siitosen viestiä, että hänen laillaan ajattelevien joukko ei ole noin 30000 vaan vain tuo noin 7000 nimeä tässä adressissa. Itse esimerkiksi allekirjoitin tuon suuremman adressin, mutta en todellakaan kannata "silmä silmästä"-ajattelua ja oman käden oikeutta. Ei tämä väkivallalla korjaudu.

Ja edelleen korostan, että kannatan asiallista toimintaa asian puolesta.
satu siitonen
Adressin tekijä

#21 vastaus edelliseen

01.02.2008 09:21

Adressissa ei puhutaan mitään "silmä silmästä" logiikkaa, se on vain tällä keskustelu puolella. En ole täällä käymässä kilpailua siitä, kuka saa enemmän nimiä. Minä tämän nyt vain aloitin ja viimeksi tänään sain Petri Neittaanmäeltä vastauksen Brysselistä, että sen pituinen se.
katja kankaanpää
Kuopio

#22 Millaisen vastauksen

01.02.2008 11:17

sait Brysselistä Neittaanmäeltä? Edistyykö asian hoito? Hienoa että on noin aktiivisia kuin sinä näiden asioiden suhteen!!!
essi haapasalo
kotka

#23 ihmettelen

01.02.2008 14:58

minua ihmetyttää voiko enempää todisteita saada eläinrääkkäyksestä?
Mutta EU ei tee mitään muuta kuin puhu tai ei sitäkään.
Merituuli Salama
Järvenpää

#24 Te ei eläinystävät...menkää kotiin peiton alle.

01.02.2008 15:02

Minusta teidän, ei tartte tuoda tyhmiä kommenttejanne ihmisten ilmoille.
No tiedetäänhän me eläinrakkaat ihmiset, millasia olette. Eipä haluais
tunteakkaan tollasia ääliöitä
Olen sitä mieltä, että ne hevosten hakkaajat munista hirteen ja sitten videoitaisiin 45 min pätkä. Kysyttäis miltä tuntuu? Ja sanottais, vain
ei vois vähempää kiinnostaa. Myös sama kommentti teille muutamille paskan kirjoittajille.'
Luulette, että lannistumme. Siinä erehdytte. Se vaan kasvattaa meidän yhteishenkeä ja ihan teidän kiusaksenne.ÄÄLIÖT!
Merituuli Salama
Järvenpää

#25 Kiitokset Satu Siitoselle kun aloitti adressin teon

01.02.2008 15:10

Kiitos, että olet rohkea nainen. Kiitos viime puhelustamme.
Älä tosiaan lannistu noiden muutamien hörhöjen kommenteista.
Tiedäthän, että kun valtio säästää, niin niitä on tuolla avopuolella
ilman lääkitystä. Tämä ei tarkoita, oikeasti psypotilaita. Tämä on vertaus.
Mutta monesti ne ihmiset ovat, just herkkiä ja kovia kokeneita. Ei näitä, jotka tänne kirjottaa täyttä .....jääköön sanomatta.
Onneksi tuttavapiiriin ei kuulu tollasia ihmisiä. Kannan kyllä huolta niistä,
jotka ovat kadulla ja niistä näkee, että tarttee apua. Eipä he netissä kirjota.
Heillä ei sitä ole, tuskin edes omaa kotia.

Laitan itsekin viestiä Neittaanmäelle.

Tehdään Satu kaikki, mitä voidaan. Se on niiltä pois, jotka täällä arvostelee.
Fiksuja kommentteja on sentäs enemmän. Kiitos heille!