Mainos: Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
Keskustelu /Ray pelikoneet poistettava
#1 Enpä allekirjoita
Jos pelikoneet pitäisi poistaa sillä perusteella että aiheuttaa agresiivisuutta , häviät rahaa ja riippuvuutta niin silloin pitäisi poistaa myös : Alkoholi , Televisio , Tietokoneet , Tupakka , Kahvi ja lista jatkuu äärettömiin.
Ehkä ainoa ongelma on että rahan hävittäminen voi mennä ääremyyksiin.
Jos osaa käyttää pelikoneita viihde tarkoituksessa että silloin tällöin laittaa 50 snt - 3 E silloin tällöin voi voittaakkin jotain vaikka pitkän päälle jää häviölle...
Janne Väänänen (Järvenpää, 22.12.2007 21:59)
#2 En minäkään...
Eihän tälläistä sontaa voi hyväksyä! Ja mihin ne kaikki suomen RAY:n pelikoneet tungettaisiin jos ne vedettäisiin pois. Adressin laatian kotiko on varastona niille?
Leo Hytönen (Jyväskylä, 22.12.2007 22:29)
#3 vastaus
Janne Väänänen, lista joita sinun mielestäsi pitäisi poistaa ei tarvitse jatkua äärettömiin. Pelikoneet ja tupakka ovat sellaisia joita pitäisi poistaa, mutta muita asioita ei tarvitse poistaa. Televisio ja tietokone ovat sellaisia asioita joita ei missään nimessä tarvitse poistaa! Ja vaikka joku laittaisi niistä tänne adressin ei niitä missään nimessä poistettaisi. Televisio ja tietokone ei lähtisi kirveelläkään. Leo Hytönen, jos kaikki Suomen RAY pelikoneet poistettaisiin, niin niitä voisi laittaa kaikkiin Suomen jäteasemiin. Ja minun koti ei ole todellakaan varastona niille pelikoneille. Niitä varten on jäteasema.
juhani kiviranta (oulainen, 23.12.2007 13:54)
Pelikoneet pois pelisaleista? Mitä vielä, televisio-ohjelmat pois televisiosta?
Noona Alho (Artjärvi, 23.12.2007 23:18)
Tämä on jo naurettavaa. Tämä adressi olisi kyllä täysin verrattavissa "Televisiot poistettava" - adressiin.
Joni Joninen (Helsinki, 3.1.2008 11:48)
En nyt kyllä haluaisi olla ollenkaan ilkeä, mutta kun katsoin kivirannan aikaisempia kommentteja toisissa adresseissa, niin veikkaisin HENKISEKSI iäksi 8-12 vuotta?
Joni Joninen (Helsinki, 3.1.2008 11:50)
tämähän on ihan tyhmää... jos viilataan pilkkua niin kuinka moni ihminen hakkaa myös TV:tä ja tietokonetta? mutta paskaa tämä on siltäkin kannalta että pelikoneissa on 15 vuoden ikäraja, ja mielestäni 15-vuotias on jo tarpeeksi vastuullinen tietääkseen mm. peliriippuvuudesta ja muusta paskasta, ja naurettava syy on myös lakkautaa pelikoneet jos näkee toisen hakkaavan konetta.. itse rahansa on sinne työntänyt niin itse siittä vastuun ottaa...
Mika Korhonen (Eurajoki, 10.1.2008 20:08)
#8 Pelihimo on mielenterveysongelma siinä, missä muutkin.
Ei se pelien vika ole.
jan aho (Virrat, 10.1.2008 20:47)
#9 RAYn tuotoilla tuetaan
Sosiaali- ja terveysjärjestöjä. Ne auttavat kaikkein heikoimmassa asemassa olevia suomalaisia.
Virva Norja (Salo, 5.2.2008 08:51)
Olen nähnyt usein Oulaisten R-kioskilla miehen, joka hakkaa pelikonetta!
Juhani Kiviranta (Oulainen, 22.5.2008 20:22)
"Olen nähnyt usein Oulaisten R-kioskilla miehen, joka hakkaa pelikonetta!"
Jarkko Oksanen (Vantaa, 22.5.2008 22:07)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
- Kroketti - Pelaa krokettia netissä.
|
|