Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)
Keskustelu /Kuorma-autonkuljettajille lisää palkkaa.
Ammatinvalintakysymys. Jos haluat enemmän palkkaa, opiskele enemmän ja hanki parempi palkkaisempi työ.
Mari Torniainen (Lohja, 9.1.2008 21:53)
Entä jos opiskelu ei maistu? Eikä ole edes varaa mennä kouluun? otit varmaan huomioon asuntovelat sun muut...
jarno tölli (tyrnävä, 13.1.2008 18:15)
Mutta miksi opiskelemattomuudesta pitäisi palkita?
Pentti Vipuveräjä (Tuupovaara, 14.1.2008 19:22)
#4 LOL
Olen 26 vuotias. Valmistuin juuri yliopistosta. Eli peruskoulun jälkeen olen opiskellut kymmenisen vuotta. Olisiko oikein jos rekkakuskilla olisi sama palkka kuin minulla?
Luuletko että saisin 3000 kuussa jos opiskelu ei olisi maistunut? Luuletko etten opiskellut vuosikausia palkkani eteen?
Luuletko etten kituuttanut opintotuella yliopistovuoteni? Kesät ja viikonloput luutusin lattioita erinäisissä siivousfirmoissa, jotta ei tarvitsisi ottaa opintolainaa.
Oisit miettinyt asuntolainan ottamista ennen ku alat palkastasi itkemään.
Ai niin, miten muuten olet ajatellut asiaan parannusta saada?
Aku Ankka (Oulu, 25.5.2008 13:49)
Luuletko että saisin 3000 kuussa jos opiskelu ei olisi maistunut? Luuletko etten opiskellut vuosikausia palkkani eteen?
Luuletko etten kituuttanut opintotuella yliopistovuoteni? Kesät ja viikonloput luutusin lattioita erinäisissä siivousfirmoissa, jotta ei tarvitsisi ottaa opintolainaa.
Oisit miettinyt asuntolainan ottamista ennen ku alat palkastasi itkemään.
Ai niin, miten muuten olet ajatellut asiaan parannusta saada?
Quote: Asiallista keskustelua adressista Kuorma-autonkuljettajille lisää palkkaa...ei ehkä ihan!!! Saa kai sitä palkkaa lisää vaatia, kyllä tässä puolipakolla ollaan kuskihommissa. Aika hankala lähteä vaihtaan ammattia yhtäkkiä, ei ole yksinkertaisesti nappulaa opiskella. Talolaina on pakko ottaa jos meinaa inhimillisesti asua, vuokrahommat on kokeiltu, ei oikeen napannu. Kaikki ei välttämättä ymmärtänyt nuorena kollina opiskelun merkitystä. Tietenkin se nyt ottaa päähän mut se on myöhästä ku paska on jo lahkeessa. Ja aku ankka ethän sä tiedä edes mitä hiki on??? vai ootko tehny mitään fyysistä elämäs aikana??? Ehkä tienaat paljon rahaa mut ootko yli-ihminen ja erittäin onnellinen... ite tahtoisin vaan huntin pari kuukaudessa lisää palkkaa että ei tarvis kituuttaa, se riittäis mulle. Ei raha tee onnelliseksi mutta oishan se hyvä et perushommat sais helposti maksettua. Olen puhunut!
jarno tölli (tyrnävä, 9.7.2008 17:28)
Pentti vipuveräjälle: Katsottuani allekirjoittamasi adressit niin voin vain todeta: Ei näin, EI todellakaan näin...
jarno tölli (tyrnävä, 9.7.2008 17:32)
Vaivautuisitko kuitenkin lukemaan kommenttini kokonaisuudessaan. Kuten jo kerroin, kesät ja viikonloput olen hinkannut lattioita alhaisella palkalla ja voin keroa että hiki tuli. Ja voin sanoa myös että mielelläni olisin ne hommat vaihtanut rekkakuskin hommiin. Onnittelut sinulle, itse en opiskeluaikoinani inhimillisesti asunut, vaan asuin kämppisten kanssa hyvinkin räkäisissä vuokra-asunnoissa ne kuusi vuotta jotka yliopisto-opinnoissani vierähtivät. (Itsehän taisit tienata koko sen ajan jonka siellä uurastin, joten pitäisi sinulla enemmän rahaa olla kuin minulla.) Ja vuokrahommien oli siinä tilanteessa pakko napata. Ikävä kyllä en ole yli-ihminen, enkä edes pysty sanomaan olevani onnellinen (väitinkö olevani?). Itseasiassa olen hyvinkin stressaantunut henkisestä orjatyöstä. Mutta onneksi hyvä palkka kompensoi.
Pahoitteluni jos mielestäsi sorruin asiattomuuksiin. Tosin kommenttisi hra. Vipuveräjälle on myös asiaton. Oikeus on hänelläkin mielipiteisiinsä. Jotka tosin mielestäni ovat asiallisia.
Aku Ankka (Oulu, 19.7.2008 01:18)
Pahoitteluni jos mielestäsi sorruin asiattomuuksiin. Tosin kommenttisi hra. Vipuveräjälle on myös asiaton. Oikeus on hänelläkin mielipiteisiinsä. Jotka tosin mielestäni ovat asiallisia.
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy