Asiallista keskustelua adressista
Radio suomiHOP.
Adressit.com:n ylläpito
#1 Jes!!
Just tässä pari päivää sitte kaverin kaa mietittii et suomeen pitäis oikeesti saada Rap/Hiphop radio kanava ja sitte löysin tämän! Toivottavasti tulis oikeesti sit joskus. Ja toivottavasti kaikki kirjottaa tähän! =D
sohvi ruokonen (paikka, 30.3.2008 20:25)
#2 enpä taida
enpä taida allekirjoittaa... kumminki sieltä tulisi pelkkää kaupallista rap/hip hoppia, jota tehdään vaan fanien ja rahan takia -.-' ja LÄHES kaikilta kaupallisilta artisteilta puuttuu sanomakin biiseistä, paitsi ei saa unohtaa steen1:stä. Siinä on tosi hieno suomalainen räppäri jolla on biiseissä asiaa, esimerkiksi ''Jos sulla on huumeongelma, sä asut Kontulassa, Jos sä oot somalialainen, niin silloin Meri-Rastilassa. Samaan aikaan ku mä pistän tätä paskaa purkkiin, Hallitus tunkee kaikki syrjäytyneet nurkkiin.'', hyvin ottaa kantaa suomen hallituksee :)
Niko Krapi (Vammala, 7.4.2008 15:37)
#3 JEE!
oon niko sun kaa eri mieltä ! Mä haluun VAAN amerikkalista räppiä eikä mitää steeniä en vaa tykkää siiit! tai jos suomalist nii zamiust tai mcmanee. ja amerikkalisist jotai. no kyl se steen1 ehkä mut jos se kanava soittaiski amerikkalaista ,ja suomalaista mut ei kaupallisia elastisia/finteligeinssejä!
jukka seppälä (turku, 21.7.2008 10:03)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|