Mainos: Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
Keskustelu /Kunnille ja sosiaaliviranomaisille korjaus lainrikkomisesta.
Tähän aiheeseen liittyen, jossa lastensuojelunkeskusliitto on antanut epätoivoiselle äidille vastauksen. Niin katson että lastensuojelunkeskusliitto on antanut väärää tietoa.
Perustelen asian sillä että olen itse sosiaaliviranomaisten uhri ja tutkittuani hyvin pitkälle näitä asioita, olen tullut siihen tulokseen että lastensuojelunkeskusliitto on antanut väärää tietoa epätoivoiselle äidille ja tämän myötä myöskin useimmalle muillekin vanhemmille jotka eivät tilanteeseen vielä ole joutuneet, ovat joutumassa tai joutuneet juuri näiden neuvojen takia sosiaaliviranomaisten uhriksi.
Jonka seuraamuksena on ollut lapsen/lapsien huostaanotto, joka taas johtuu siitä että sosiaaliviranomaiset eivät ole toimineet näin, kuin lastensuojelun keskusliitto on antanut ymmärtää. Sosiaaliviranomaiset ovat toimineet jo hyvin pitkään lain vastaisella tavalla.
Tämän adressin johdosta, ne jotka ovat samaa mieltä asiasta kuin minä niin allekirjoittakaa.
Minulla on tarkoitus tuoda tämä asia lehteen ja ministereille. Mutta teidän allekirjoittamanne nimet eivät tule näkymään lehdessä, vaan vain allekirjoittaneiden määrä kyseiseen asiaan.
Allekirjoituksella vaadimme, lastensuojelunkeskusliittoa oikaisemaan vastaustaan vastaamaan todellisuutta ja totuutta. Me myös allekirjoituksellamme vaadimme ministereitä puuttumaan sosiaaliviranomaisten lainvastaiseen toimintaan ja vaatimaan muutosta asiaan.
Sosiaaliviranomaisten on noudatettava lain säätämää lakia. Tällä adressilla voimme myös vaatia kuntia myös noudattamaan lakia. Kuntalaisten ja vanhempien oikeudet on oltava ajan tasalla.
Tällä tarkoitan sitä, että kaikki vaadittavat palvelut on oltava kuntalaisilla saatavilla, joita lain mukaan on määrätty. Myös huostaanotto lakia on noudatettava niin, kuin lain mukaan on määrätty.
Sabine Scheerer (Jämsä, 13.4.2008 17:18)
Allekirjoitin adressin.
Robert Tång (Helsinki, 15.4.2008 11:53)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
- Kroketti - Pelaa krokettia netissä.
|
|