Keskustelu /Kissa takaisin kotiin maalle!
Asiallista keskustelua adressista
äääääjjhhh.
Adressit.com:n ylläpito
#1 Pelkkää valhetta tämäkin...
Terveisiä Keuruun sotilaskodista!
Jospa hieman selventäisin tätä asiaa niille, jotka eivät tätä asiaa tunne ja joille Elsimaria on kertonut tämän asian hieman eri tavalla, kuin mitä se oikeasti on. Ensinnäkin, kissaa en ole hänelle antanut. Kissa oli meidän yhteinen, kuitenkin minun kotoa heille tuotu. Kissa oli aivan rääpäle orpo pentu kaikkine punkkeineen ja loisineen. Kissan hoitoon, lääkkeisiin, erikoisruokavalioon, rokotuksiin, sterilisointiin ym. meni jonkin verran rahaa. Minun lompakosta on nekin rahat maksettu. Elsimarian pettäessä minua ja löytäessään uuden poikaystävän meille tuli ero. Katsoin, että kissan on parempi tulla mukaani, koska Elsimaria ei pysty kissaa hoitamaan. Tästä hyvänä esimerkkinä kissan hiekkalaatikko, joka miltei tulvii lattialle. Hän ei ole oikeastaan olleenkaan kotonaan ja hänen hevosensakin on siitä joutunut kärsimään. Eläinsuojeluviranomaiset olisivat varmasti puuttuneet hevosen pitoon jos siitä olisi heille ilmoitettu. Onneksi sekin hevonen on menossa ylläpitoon parempaan hoitoon. Kissa tosiaan ei ole itselläni, koska olen armeijassa. Kissa on tällä hetkellä äitini luona Turengissa. Äidilläni on ennestään kissa, joka on tämän kyseessä olevan kissan veli. He tulevat hyvin toimeen keskenään. Luonnontilassa olevaa maastoa löytyy heti aivan oven ulkopuolelta riittävästi. Kyse ei siis ole mistään kerrostalo asunnosta. Itse en kissaa heiltä hakenut. Kissan minulle toi Elsimarian äiti. Ehkäpä siksi, että hän ja myös Elsimarian isä ovat huolissaan Elsimarian hevosen hoidosta jo pitempään ja hoito on pitkälti jäänyt heidän kontolleen. Heidän on sitä kuitenkin kovin hankala hoitaa työkiireiden vuoksi. Tämä mielestäni puoltaa myös sitä, että huostaan otin kissan Elsimarialta. Kissa on minulle rakas ja haluan tarjota hänelle parhaan mahdollisen hoidon sekä asumis olosuhteet. Ikävää, että asiaa puidaan täällä sekä selkäni takana ollessani suorittamassa palvelusta Isänmaalle.
Kaikesta huolimatta
Ystävällisin terveisin
ex poikaystävä
Upseerioppilas
Sami Supponen
Sami Supponen (Vammala, 17.4.2008 20:37)
mustasukkaisuuden ja oveluuden multihuipennus^
Elsi Kalliosalo (vammala, 18.4.2008 01:38)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy