Mainos: Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
Keskustelu /EI STOCKMANNIN MASTERCARDILLE!
Miksi Stockmann pakottaa kanta-asiakkaitaan ottamaan Mastercardin? Miksen voi olla Stockmannin asiakas olematta Mastercardin asiakas?
Stockmann perustelee ratkaisuaan sillä, että korttiin tulee kansainvälinen luottokorttiominaisuus. Se kelpaa sitten maksuvälineenä joka paikassa, missä kansainvälinen luottokortti hyväksytään.
Suurin osa meistä on kuitenkin täysin tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen ja kokee uuden kansainvälisyyden turhana, etenkin jos sattuu jo ennestään olemaan jonkin kansainvälisen luottokorttiyhtiön asiakas.
Haluan olla Stockmannin asiakas enkä halua että minua naitetaan jollekin ilman tahtoani.
Antakaa meille vaihtoehto säilyttää Stockmannin tiliasiakkuus ilman Mastercardia!
Mikael Nemeschansky (Helsinki, 23.4.2008 19:39)
#2 Peruutan tilikortin
Itselläni on ollut tilikortti Stoccalle 18 vuotiaasta lähtien. Nyt olen 44w ja taatun varmasti kantanut "parempien ihmisten tavarataloon" huikean määrän rahaa.
MasterCard sekoilu, vanhojen ruokien myynti, DialStockmann liittymän hölmöily yms. ovat minulla ainakin saaneet niin karvat pystyyn että aijon lopettaa koko tilin. Voin hyvin tehdä ostokseni muualla. Syyttäkööt itseään.
Lasse Manninen (Helsinki, 4.5.2008 15:38)
#3 hyvästit tilikortille
Otin tilikortin aikoinaan kirjojen ostoa varten. Muut vaatimattomat ostokseni olen maksanut käteisellä. Tilin korkokin on huomattava. Olin jo harkinnut koko kortin irtisanomista, kun tämä Master Card -tarjous tuli. Nythän se poistuu käytöstä automaattisesti kesän lopussa. Tavallinen tallaaja tarvitsee vain yhden luottokortin, joka käy ulkomaillakin. Tarjous on tarkoitettu ilmiselvästi paljon korkeamman tuloluokan väelle, niinkuin tavaratalon asiakkaista voi päätelläkin. En tosin käy huvikseni shoppailemassa missään liikkeissä. Kamalinta, mitä tiedän, on ylipainoiselle ahtautua liian pieneen vaatteeseen liian ahtaassa sovituskopissa. Voipa vielä saada ähellyksensä kameran silmään. Kylmänä talvipäivänä saatan käydä lämmittelemässä tavaratalon puolella, mutta Akateemisessa viihdyn pitempäänkin ja ostan kirjoja - käteisellä!
Ritva Kivelä
Helsinki
Ritva Kivelä (Helsinki, 14.5.2008 13:40)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
- Kroketti - Pelaa krokettia netissä.
|
|