Mainos: Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
Keskustelu /Liput ilman toimituskuluja
Viime aikoina on puhuttu paljon lentoyhtiöiden harhaanjohtavasta hinnoittelusta. Edulliselta vaikuttava lentolippu kohoaa erinäköisten kulujen jälkeen ihan muuksi.
Oletteko huomanneet, että lipunvälityspalvelut aiheuttavat aivan saman ilmiön? Tapahtumajärjestäjät laittavat yhä helpommin lippunsa eri välityspalveluiden kuten Lippupalvelun ja Lippupisteen myytäväksi ILMAN VAIHTOEHTOJA. Ongelmana on vain se, että lipunostajana minulla ei anneta tällöin mahdollisuutta ostaa lippua ilman toimituskuluja ja lipun hinta kasvaa matkan varrella pahimmillaan useita euroja alkuperäisen hinnan päälle välillisiä kuluja edes huomioimatta.
Kuluttajana minulla on oikeus tietää lipun lopullinen hinta jo ennen palvelunumeroihin soittamista ilman, että pitää arvailla mikä ostokanavista koituu edullisimmaksi.
Mistä lopulta maksan? Lipunvälityksestä vai itse tilaisuudesta?
Timo Laine (Helsinki, 2.5.2008 15:26)
#2 Lippurosvous
Olen huomannut saman kuin Timo Laine, että välistävetäjiä riittää lippupalveluissa ja monissa muissakin vastaavissa niin, että ilmoitettu perushinta asialle muuttuu aivan muuksi. Myös matkanjärjestäjät syyllistyvät samaan: esim. linja-automatka Tallinnan laivalle lippuineen hinnoitellaan varsin kohtuulliseksi, mutta ihan huomaamattoman pienellä ilmoituksessa on mainittu palvelumaksu 10€, joka muodostaakin matkan hinnasta lähes kolmasosan.
Ennenvanhaan asialle oli selvä yksi hinta - selvyys olisi parasta nytkin!
Lasse Rajalampi (Mouhijärvi, 11.5.2008 23:14)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
- Kroketti - Pelaa krokettia netissä.
|
|