Mainos: Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
Keskustelu /Tatuoinnit ja lävistykset kiellettävä lailla!
#1 Asiaa.
Kielletään samantien rasva, suola, kahvi, tupakka, alkoholi, seksi, ja tyhmät ihmiset!!!
Iiro Hietakallio (Kuusankoski, 11.5.2008 19:25)
en tiedä niistä, mutta trendiamputaatiot pitää ainakin kieltää
Eetu Hiltunen (Jyväskylä, 12.5.2008 11:13)
Myös hapen inhaloiminen tulisi tehdä laittomaksi.
Happi on terveydelle erittäin vaarallinen, voimakkaasti vapaita radikaaleja tuottava kaasu. Vapaat radikaalit ovat mm. soluja tuhoavia ja syöpää aiheuttavia yhdisteitä.
Kimmo Koljonen (Lahti, 12.5.2008 18:00)
#4 Jaahas
Itselläni on useita tatuointeja ja lävistyksiä, ja ne ovat osa minua. Et taida olla tutustunut hirveästi nykyaikaiseen tatuointi-/lävistystekniikkaan ja terveysriskeihin? Ja tatuoinnit & lävistykset ovat mahd. terveysriski vain niiden ottajalle, ne eivät siis tartu, eli äläpä sinä tuollaista murehdi, jos et itse niitä omaa.
Sanna Vihavainen (Alavus, 12.5.2008 19:05)
Kielletään vielä tyhmien adressien kirjoittajat, niin jo hyvä tulee. Tupakka ja alkoholikin ja huumeet olisi hyvä kieltää, koska niissä jopa SAATTAA piillä terveysriski?
-.- Taidat vaatia nyt vähän vääriä asioita terveyssyistä kiellettäväksi.
Jaakko Seppänen (Tuusula, 14.5.2008 15:17)
Ei kielletä tatuointeja ja lävistyksiä, kielletään ihmiset! Silloinhan kaikki paha katoaisi
Ossi Kangasharju (Lohja, 14.5.2008 21:29)
Kiellä ittes kans, olet selvästi terveysriski.
Pasi Lantta (Lahti, 15.5.2008 00:03)
Huhhu, nyt tämä alkaa jo mennä liiallisuuksiin. Jokainen päättäköön omasta kehostaan. Minullakin on lävistys ja se on osa minua. Kenenkään on turha tulla kitisemään mitään siitä, koska se ei ole muitten ongelma.
Noora Siponius (Anjalankoski, 22.5.2008 15:34)
#9 Just...
Jos tässä adressissa olisi listattu edes viisi terveysriskiä, ymmärtäisin kyllä adressin tekijän mielipiteen paremmin. Itse ylpeänä kannan kolmea tatuointia ja useita korvalävistyksiä, vaikkakin kaikki niistä hyvin "normaaleja".
En ole kertaakaan hyvin hoidetuista lävistyksistä kärsinyt, tatuoinneista puhumattakan.
Laura Oksa (Turku, 22.5.2008 21:48)
Typerää, että ihmiset leikkivät omalla ihollaan tatuoimalla ja lävistämällä kehonsa!
Bernie Ecclestone (Lontoo, 14.6.2008 22:17)
Eihän tatuointien tekeminen ole muuta kuin väriaineen pistämistä ihon alle. Oikeaoppisesti tehtynä ne eivät haittaa ollenkaan terveyttä. Lävistykset taas ovat avohaava, mutta niitäkin voi puhdistaa vähän väliä, eikä sekään ole kovin paha terveysriski.
Minulla ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Teemu Ahonen (Muurame, 14.6.2008 22:23)
"Tatuoinneissa ja lävistyksissä on terveysriksi ja siksi ne pitäsi keiltää lailla! "
tommi pakarinen (suomi, 25.6.2008 20:19)
Jos nyt vaikka aluksi herra opettelisi kirjoittamaan ennenkuin alkaa adresseja tekemään..
tommi pakarinen (suomi, 25.6.2008 20:20)
#14 No huh huh..
Eikö se ole jokaisen oma asia mitä keholleen tekee? Itse omistan molemmissa korvissa lävistyksiä ja olen nyt menossa ottamaan tatuoinnin. Jos itse ei henkilökohtaisesti pidä lävistyksistä tai tatuoinneista niin niitä ei sitten tarvi ottaa, jotku tykkää jotku ei.
Minna Ranua (Rovaniemi, 4.7.2008 11:46)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
- Kroketti - Pelaa krokettia netissä.
|
|