Keskustelu /Saunalahdelta vastinetta rahalle
Maksan joka kuukausi Internet yhteyttä myyvälle Saunalahdelle reilun 30 euroa siitä, että minun heiltä ostamani langaton internet yhteys toimisi.
Asun hyvällä paikalla joten kyseessä ei ole mikään katvealue.
Yhteys pätkii joka päivä samoihin aikoihin ja eilen (la 24.5) se sitten loppui kokonaan.
Olen soittanut heille ja joka kerta ensimmäinen asia joka heidän mielestään on vialla, on minun tietokoneeni joka varmaankin on rikki (heidän mielestään).
Jos kone on rikki niin miten saan kaiken muuten toimimaan mutta koneeni ei saa yhteyttä heidän koneeseen.
Ja kuten näkyy, tänään taas toimii eli heidän perustelu varmaan olisi, että minun koneeni on korjaantunut yön aikana. Tosin tämä yhteys on todella hidas mitä se ei ole ollut silloin kun on toiminut. Ja juuri tämän vuoksi minulla on heidän yhteys siitä kalleimmasta päästä.
Vaadin, että internetin tarjoajille täytyy myös olla velvoitteet, että kun maksan laskuni, jonka he velvoittavat minut tekemään (lasku on maksettu joka kuukausi)heidän velvoite olisi asiakasta kohtaan saada yhteydet pelaamaan, ettei tarvitse joka viikko ja silti ei asiaan tule heidän puoleltaan mitään korjausta.
Ehdotin, että kun he eivät pysty pitämään lupausta eivätkä pysty toimittamaan sellaista tavaraa joka olisi kunnossa, niin minun tulee saada laskuun alennusta jokaiselta tunnilta kun yhteys ei pelaa.
Näinhän toimitaan muissakin hyvän kauppatavan mukaisesti itseään kunnioittavan yrityksen kohdalla.
Pojalla puhelimessa ei ollut muuta sanottavaa tähän kuin, että heidän täytyy laittaa asiakaskysely kuinka muilla yhteys pelaa.
No, se asia jäi sitten taas siihen kuten arvata saattaa.
Olen niin pettynyt Saunalahden tapaan toimia asiakkaitaan kohtaan, että olen vakavasti harkitsemassa tämän asian viemistä Kuluttaja-asiamiehen hoidettavaksi ja heti kun saan luvan, että voin perua kaupan niin aion tehdä sen.
En myöskään koskaan aio suositella kenellekään tämän yhtiön internet yhteyden ostamista.
Eivätkö Saunalahden osakkaat vaadi asioiden korjaamista vai eikö sillä ole mitään väliä kun rahaa tulee kumminkin.
En ikinä ostaisi tämän yrityksen osakkeitakaan sillä tällä hoitamisella yrityksen imago kärsii niin paljon, että jossain vaiheessa yritys alkaa siitä kärsiä. Ja sinne menevät osakkaiden rahat.
Viestintäministeri Suvi Linden voisi myös tehdä asialle jotain jos vauvanhoidoltaan ehtii.
Vähintään ministeriltä odottaisin jonkinlaista perehtymistä asiaan ja vaatimusta yrityksiltä jotka tämänlaista palvelua tarjoavat.
Täydestä palvelusta täysi maksu ja pilalle menneestä hyvitys asiakkaalle!
HUOMIO:
Laitoin tämän saman myös adressiksi ja toivon teidän allekirjoituksia paljon.
Jos tulee riittävästi allekirjoituksia niin toimitan adressin eteenpäin sille kuuluville tahoille, ainakin viestintäministerille ja kuluttajansuoja asiamiehelle.
Anne Laaksonen (helsinki, 25.5.2008 07:28)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|