Keskustelu /Kouluja pitäisi parantaa
#1 Mitä oikein ajat takaa ?
Ajatko takaa parempaa koulutusta vai parempaa mukavuutta?
Ei ole kouluruoan vika, jos nuoret laihduttavat tai sairastuvat anoreksiaan. Anoreksia on henkinen sairaus, johon liittyy monia asioita, eikä kouluruoka ole yksikään syy siihen. Minä tiedän, sillä minä olen sairastanut sitä. Kannattaa myös ottaa huomioon, kuinka moni esim. McDonald'sin kävijöistä on nuori tyttö.
Minun peruskouluni opettajat ovat olleet erittäin päteviä. Kesä- ja muut lomat ovat lomia, joiden aikana on tarkoitus rentoutua. Lomilla, kuten kesälomalla, voi lukea, vaikka itsensä räjähdyspisteeseen jos siltä tuntuu. Minä luen kesälomallani ranskaa - en opettajan määräyksestä, vaan omasta tahdostani. Teettekö te töitä lomillanne? - Sitä minäkin.
Koulun penkkien ei pidä olla pomppulinnoja tai sohvia. Olen istunut sellaisella tuolilla koko nuoren ikäni ja selkäni on aivan normaali (tietääkseni myös minun ystävien.) Eikä ainakaan minun ala- ja yläasteen koulun penkit ole olleet epämukavia. Tuolilla ei istuta yhtä mittaa 6-7 tuntia, jokaisen oppitunnin välissä on VÄLITUNTI, jolloin penkillä ei tarvitse istua.
Koulun ei tarvitse ylläpitää aamu- ja/tai välipalaa, sillä koulun oppilaat eivät osaa kunnioittaa sitä (koulussa, jota olen käynyt on suolakurkkuja yms. välipalaa pitkin lattiaa, seinää ja kattoa). Eikä ole koulun syy jos Akisi ei noudata koulun sääntöjä ja on huolimaton liikenteessä. Ei ole myöskään koulun vika jos tämä Aki varastelee. Jos koulu ylläpitää välipalaa, eikö Aki varastaisi sitä? Välipala ei ole nimittäin ilmaista - kuten kaupassakin.
Järki käteen, kiitos.
Samar Feili (Helsinki, 10.6.2008 23:43)
Valtio ei nyt kustanna mitään muuta kuin kansanedustajien palkkojen korotukset .__. ja samaan aikaan perheet elävät köyhyysloukussa
Riina Lind (Savonlinna, 9.7.2008 02:14)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|