Lisää rahaa mielenterveyspalveluihin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lisää rahaa mielenterveyspalveluihin.

Pasi Lantta
Lahti

#1 Saakelin päänsilittäjät / puunhalaajat...

26.09.2008 15:23

Paskat rahaa mihinkään mielenterveyspalveluihin tarvita. Suomen pojat pitäs taas lähettää sotaan, jotta tietäs miltä ampuminen tuntuu / tekee ihmiselle. Ei toi saatanan virtuaali-nuoriso tiedä oikeesta elämästä yhtään mitään. Isät ja äidit ei ehdi opettaan, kun yhteiskunta ja globaali liiketalous repii joka suuntaan ja vie mehut vanhemmilta. SIT NIITÄ "S..... Lue lisääTANAN KAKAROITA EI SAIS MUKA EDES TUKISTAA, PE.K.LE... (mulla 3 poikaa, et elkää sanoko etten tiedä mistä puhun)

Ihmiset tappaa ihmisiä, ei aseet...
Esteri Salmi
Espoo

#2 Kas kas mörköä

26.09.2008 21:34

Miksei lapsiasi saisi tukistaa? Totta kai saat jos ei muuten tottele, tai kunnioita auktoriteettiäsi.

Siis laita Pasi lapsesi sotimaan niin oppii.

"Isät ja äidit ei ehdi opettaan, kun yhteiskunta ja globaali liiketalous repii joka suuntaan ja vie mehut vanhemmilta."

eikö siinä se ongelma nimenomaan olekin? osuit varmaan asian ytimeen.

Mutta väärässä olet etteikö rahaa mielenterveysongelmien ratkaisemiseen tarvittaisi.

Toivottavasti lapsistasi tulee Systeemiin kyltymättömiä Suomen Kansalaisia, eikä heidän koulussaan tai ympärillään tule olemaan mieleltään sairaita yksilöitä. Toivottavasti lapsiasi ei ala ahdistamaan tai masentamaan heidän isänsä tai elämä yleensäkin..

Pitäisikö rahasi laittaa mielestäsi ylivelkaantuneille vai mitä itse ajattelit?

Olikos tämä nyt joku adressi?

en allekirjoita
Veli-Pekka Pettinen
Adressin tekijä

#3

26.09.2008 21:50

kyl tämä on adressi
Esteri Salmi
Espoo

#4 niin

26.09.2008 22:00

ja mikäs tämä adressi nyt olikaan?

mihin tässä on tarkoitus vedota?

siis onko tällä joku tarkoitus??
Veli-Pekka Pettinen
Adressin tekijä

#5

27.09.2008 09:05

tämän adressin tarkoituksena on vedota hallitukseen, jotka eivät ole antaneet rahaa nuorten/ muuten ihmisten mielenterveyspalveluihin, vaikka lupasivat siihen antaa.
Pasi Lantta
Lahti

#6 Voi Esteri Esteri

27.09.2008 12:08

Jos meet tukistelee näitä nykyisiä nössöjä, saat pahoinpitelystä tuomion...
Äläkä pelkää, mulla on aikaa lapsilleni, työttömällä ei muuta olekkaan.