Adressit.com

Vapauttakaa Timo Haara "Hamppuministeri" lakimuutos.

Ota yhteyttä adressin tekijään

marko lehtimäki#1 Oct 13, 2009, 15:36

TOIMINTAA!!!

John Witterwood#3 Oct 18, 2009, 06:36

Hyi hemmetti!

Se kama haisee niin kauheelle että kun joku bussissa istahtaa viereen ja on sitä kamaa vetäny niin omaan nenään tarttuus ehaju koko päiväksi. Hyi saatana! Elinkautiset tollasille allergikkojen vainoajille!!!

This comment has been removed by the person who wrote it.

Joonas Ranta#7 Nov 02, 2009, 15:42

Nimiä tarvitaan enemmän.

Itse levitän ainakin tätä linkkiä huolella ympärilleni, jotta saataisiin nimiä paljon. Mutten minä sitä yksin aikaan saa. Nyt tarvitaan tekoja. Hampuusit ja muut asiaa kannattavat ihmiset nyt liikkeelle, mainoksia ilmoitustauluille kouluun, töihin. Ilmoituksia facebookkiin ja sähköpostitse kavereille. Rautaa on taottava NYT kun se on kuuma ja asia on esillä mediassa. Hampun dekriminalisointi on väistämätön, Ehkä vuosien kuluttua tai miksei NYT heti. Asiasta on puhuttava miten ne on. On otettava huomioon että uudet tutkimukset on todettu vuonna 2008 aikoihin. Koska sinä olet saanut huumevalistusta? kenties ennen vuotta 2008.
Leevi Tamminen#8 Nov 02, 2009, 16:43

Allergikolle

Herra Witherwood oletettavasti toivoo myös kaikille hajuveden käyttäjille elinkautista heidän vaarantaessa astmaatikkojen bussikyydin?
Ville Honkala#9 Dec 05, 2009, 09:10
Tuskin se aikoihin Suomessa laillistuu mutta pian on niin paljon lakeja ettei mitään voida valvoa mitenkään. Siitä se toleranssi lähtee. Pari grammaa ei haittaa kun sadan metrin päästä löytyy pari sataa kiloa, kilsan päästä tonni eikä niitäkään saada ratsattua mitenkään. Poliisit tupakoitsijoita jahtaamaan. Kieltolaki takaisin. Niihin olis paremmat perusteet kun kannabiksen nykyisen aseman säilyttämiseen huumeena. Koko huumausainelain vois kumota. Tuskin se paljon auttaa, tiedä vaikka toimisi huumeita lisäävänä asiana kuin kieltolaki aikanaan alkoholin. Rikolliset vaan rikastuu, kouluissa hysterisoidaan huumeilla ja mikä on kielletty, kiehtoo.
Vieras#10 Jul 15, 2010, 12:29

Minä sanon ei..

..vaikka kannatankin hampun vapauttamista valvottuun käyttöön (esim. alko) Faktahan on se, että mikäli kannabis laillistetaan menetän valtavan tulonlähteeni. Summia en lähde paljastamaan, mutta sanottakoon ettei velkaa ole. Lisäksi olen huomannut selvää hasiksen häviämistä kaduilta, josta olen onnellinen. En minäkään halua polttaa turkkilaista autonrengasta, johon on butaanilla eroteltu hamppuöljyä sekaan.

Viinalle täyskielto, niin loppuu perheväkivalta.

Vieras#11 Aug 05, 2010, 20:50

JOO...

Kyllä voin hek.koht kokemuksesta sanoa, että "jointti päivässä pitää lääkärin loitolla". On nimittäin reuma ja selkä paskana leikkauksen jäljiltä, niin kumpiko on parempi: kourallinen opiaatti-johdannaisia kipulääkkeitä vai jointti päivässä?

MINUSTA JOINTTI =) mut se on laitonta,mut kyllä opiaatteja on kaapit pullollaan ja niitä "puolletaan", ÄLYTÖNTÄ!!!

Vieras#12 Nov 13, 2010, 18:07

Kyyyllä

Vapauttakaa Timo ja Hamppu!!
Vieras#13 Feb 05, 2011, 21:03

perussuomalaiset viljelivät hamppuaPOLTTIVAT UKKOPIIPPUA

On perustuslain vastaista ja moraalitonta vainota hampunkäyttäjiä saati viljelijöitä,kulmakivi jonka rakentajat hylkäsivät Jeesuksen jumalisuus ja kohtalo perustui Hampulle joka ruokkii,vaatettaa,antaa ilon!MAA ILMA ei selviä ilman luojaansa."Tehkää taivasten valtakunta maan päälle" ei onnistu ilman HAMPPUA ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi!!!Kaikenlainen saasta sallittua luonnonvastaisuus ja myrkytön pyhä yrtti kriminalisoitu HÄVETKÄÄ!
Vieras#14 Apr 12, 2011, 06:29

ohan

tää aika hanurista et pedofiilit pääsee ehdollisella mut sit ku otat sitä lääkkeex ilman poikkeuslupaa lääkelaitokselta oot kauhee rikollinen ! eihän nää kaikenmaailman Temgesicit mitä työnnetään oo huumeita ollenkaan!! et haloo missä järki toivottavati jossain näissä lukuisissa eri virastoissa johon oo tehny valituksen etten voi enää syödä huumelääkkeitä koska tulee sivuoireet mielettömät !! tule hupo ja vie minut kipuineni vankilaan ja syötä sitten kuulusteluissa 6-8 0,4 temgesiccii ja muut mömmöt päälle jotka on laillisii !!

Vieras#17 Apr 13, 2011, 11:36
Olen ehdolla Keski-Suomen vaalipiirissä numerolla 24. Jos minut valitaan sunnuntaina, lupaan vetää jointin Eduskunnan täysistunnossa. Timo haaran tuomio on LAITON yli viiden eri lainkohdan mukaan, joista neljä on perustuslain kohtia.
Vieras#18 Apr 13, 2011, 11:59

pitoisuudet jne...

noista timon hamppujen thc pitoisuuksista ja huumausaineeksi kelpaamattomuudesta ei lue adressissa mitään? olisi mun mielestä aika oleellinen et muutkin vois kannattaa tätä, eikä vaan hampun nautintoaineeksi haluavat....? ideaa?
Vieras#19 Apr 14, 2011, 12:31
"No victim, no crime".
Vieras#20 Apr 15, 2011, 21:19
Minä ihmettelen, miksi ei voida kasvattaa hamppua oikeesti. Suomessa on viljelty hamppua kautta aikojen. Siitä on tehty köysiä ja vaateteollisuuteen tarvittavaa materiaalia. Miksi tämä häly.....
Timoa puolustaen, jos kaikki on oikeeta .....
PS. Miksi koristehampun siemeniä ei enään voi tilata esm. isoäidin siemen ja hyötykasviyhdistyksen luettelossa.
Vieras#21 May 04, 2011, 12:17
Olen jo ponsoroinut Timo Haaraa! En voi sietää valehtelevaa yhteiskuntaa!
Vieras#22 May 06, 2011, 15:01
Allekirjoittakaa ja jakakaa.
Vieras#23 May 24, 2011, 15:52
Ei jumalauta suomi... ottakaa nyt se järki oikeesti käteen..
Vieras#24 Jun 24, 2011, 22:55
Kuuntelin juuri Kyseisen Timo Haaran haastattelun,tuo mies puhuu asiaa hampusta ja se miten suomen poliisi viranomaiset on miestä kohdellut on todella vastenmielistä..
Vieras#25 Jun 27, 2011, 15:29
Vapaaksi heti sekä Hamppu että Haara

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Ilmaisia pelejä suoraan selaimessa
Kaikki pelit →
Selainpelit.fi