Keskustelu /Inuyasha -anime suomeen!
Millon tuo on tarkoitus lähettää eteenpäin? 500 on tullut jo täyteen.
Annmarie Tissari (Espoo, 23.10.2006 15:17)
Tosi-fani oppii englantinsa nimenomaan suosimastaan viihteestä.
Lauri - (-, 2.11.2006 23:22)
Moi!! 500 on jo ylitetty monta kertaa.. Onko adressi lähetetty jonnekin ja ilmoitetaanko siitä että milloin se ilmestyy tv:stä jos se menee läpi?? Kiinnostaisi tietää..
Aline Nieminen (Karttula, 20.11.2006 20:34)
Niin koska se adressi lähetetään tai onko se jo lähetetty??Yli 500 nimeä on jo ylitetty ja se varmasti menisi jo läpi....
Jenni Alakoski (Helsinki, 16.12.2006 18:32)
Niin joko se adressi on lähetetty olis kiva kuulla.....laita sivulle sit ilmotu onko se adressi menny läpi vai ei...MUT TOIVOTAAN PARASTA!!!!ja jos ei jaksa oottaa vastausta voi aina mennä katoo inuyasha jaksoja youtubeen....
Niina Herrala (Isojoki, 25.12.2006 19:49)
PLIISSS!!!Lähettäkää jo se adressi!!!!500 nimee tuli jo aikoja sitten täyteen!!!!!
Jenni Alakoski (Helsinki, 4.1.2007 21:29)
Inuyashahan on ihan täyttä paskaa. Mutta jos niin monet tykkää, voishan sitä allekirjottaakki..
Saara Kauhanen (Espoo, 7.1.2007 11:59)
Musta Inuyasha on hyvä, kuten kaikki Rumiko Takahashin mangat. Animena en oo Inuyashaa nähny, ja toivon, et se adressi lähetettäis.
Anne Kotiranta (Porvoo, 16.1.2007 19:22)
Käykää kaikki kirjottaas subtv:n vesipostiin et rupeis näyttään inuyashaa!!!Jos tarpeeks moni kirjottaa ni ne varmana rupee näyttään sitä....Ku tota adressia ei varmaan lähetetä vie pitkään aikaan :(
Jenni Alakoski (Helsinki, 21.1.2007 10:51)
Ei englannin kieli ole pahasta vaan se, ettei jaksoja ole aina saatavilla ja toiset ovat kokonaan ilman tekstejä. Subilla muuten pyörii jo eräs anime nimeltään Fullmetal Alchemist su klo: 12.15. Katsokaapa tätä tosi hyvä!
Reetta Venäläinen (Kuopio, 27.2.2007 19:52)
En ole kiinnostunut tuosta ohjelmistotyylistä yhtään. Hahmot ovat epämuodostuneiden näköisiä. Ja kuten Pokeman sarjassa (lapsi katsoo) kun joku huutaa toiselle niin suu venyy isommaksi kuin laki sallii.
Pertti Kantola (Laukaa, 28.2.2007 12:09)
Toivottavasti sitä tulee subilt tai jostaki kanavalt.. Youtubest alkaa ärsyttää rämplääminen ku se video ei aina näy..
Riki Vuorikari (Porvoo, 26.3.2007 20:29)
Riki V: täysin samaa mieltä kanssasi. Ite en enää jaksa edes ettii youtubest niit jaksoi. Kun nyt joku alkais näyttää tätä Inuyashaa.
Anne Kotiranta (Porvoo, 27.3.2007 17:47)
Anne K: Nii, Ja niit kaikkii jaksoi ees oo siel.. ja esimerkiks ku mulla on 1 manga ja se on 13 ni sitte siel lopus ku InuYasha sokeutuu shessoomaurun myrkkyy ni jos sen haluis vaik nähä animena ni siel ei ole..
Riki Vuorikari (Porvoo, 9.4.2007 19:25)
Riki V: Nojoo, mulla kun on kaikki nyt ilmestyneet InuYashat mangana eli osat 1-19, nii onhan se kivaa, mutta kyllä sitä animenaki haluis nähä...
Anne Kotiranta (Porvoo, 12.4.2007 19:23)
Anne K: On mullaki melkein, puuttuu vaa 5 ossaa, kato tilasin www.suurikuu.fi sivusta ennakkoon InuYasha 20 vollin, se tulee mulle koht ^^
Riki Vuorikari (Porvoo, 22.4.2007 13:43)
Siis onko se adressi jo lähetetty jos on nii onko tietoo millon ja millä kanavalla se saattais alkaa?
silja nieminen (espoo, 16.6.2007 13:05)
Jos haluatte vedota johonkin vedotkaa siihen että sen joutuu katsomaan laittomasti netistä kun ei ole laillisia mahdollisuuksia, ja en, en allekirjoita. Englanniksi kaikki kuulostavat paremmalta, en halua kamalan tönkköä suomitekstitystä...
mariella moske (vantaa, 15.7.2007 20:02)
Hej tota ku mä oon tosi fani inuyashalle ja haluisin että se tulee suomeen lähi aikoina niin voisko sen jo laittaa menemää ku haluisin nähä kaaaikki jaksot en vaan neljää tai kymmentä ku enempää ei satu löytymään voisko joku valaista milloin se inuyasha anime vois tullakki?oon jo kattonu elokuvat ja haluisin et neki tulis suomee oon ollu innostunu inuyashasta jo pari viikkoo oikeen mut silti nyt oon niin pihkassa siihen sarjaan että haluisin että se tulis pikaista vauhtia.Mulla on paljon kavereita jotka rakastaa inuyasha-sarjaa siks myös haluisin että se tulis. Ja haluisin sen Japaniks koska Englanniks se ois kamalaa kökkärettä.OK?
Luchia Nanami (Helsinki, 25.7.2007 14:00)
Kannatan ehdotusta, kunhan Alkuperäinen ääniraita säilyy.
Eetu Honkasalo (Vantaa, 9.1.2008 21:33)
Ja esitysajan paraneekin pysyä kaukana aamupiirretyistä!
Eetu Honkasalo (Vantaa, 1.3.2008 00:37)
#23 ADRESSI LUKEKAA
eli laittakaa nimenne sivulle http://www.adressit.com/allekirjoitukset/inuyasha-animena/ sieltä ne lähtee eteen päin ja siinä ajetaan samaa asiaa
Jemina Nylund (Salo, 16.4.2008 19:41)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|