Keskustelu /Muumilimu 1,5 litran pulloihin!
Hmmm... Muumilimu, hartwallin lahja meille janoisille kansalaisille. Olis paljon parempi idea myydä niissä 1,5 litran pulloissa nii sais kunnolla janon pois... :D veri sviit...
Reeta Jalonen (Hyvinkää, 10.2.2008 21:35)
#103 mooooooooi!
niimp', muumilimu on tosi hyvänmakusta ja sit kun sitä ostaa ,ja juo sen niin sitten harmittaa kun se loppuu niin äkkiä samoin ku smurffilimukiN!!! joten miksi en allekirjoittaisi!!
Ronja Makkonen (Varkaus, 19.2.2008 14:35)
Vai että oikein vauvasta vaariin. Itse pidän enemmän Fantasta, jota saa puolentoista litran pulloissa.
Teemu Ahonen (Muurame, 24.2.2008 01:57)
voihan niitä ostaa 3pulloo kerralla ni tulee se 1,5l
ville viik (laukaa, 29.2.2008 01:38)
1,5L Muumilimsapulloon sopisi vaikka Hemuli isoine suurennuslasineen.
Vesa Hanski (Kouvola, 3.3.2008 18:51)
oma limukone. siellä löytyy muumin maku "red berries" nimellä ;)
Jouni Juhola (Helsinki, 10.3.2008 13:45)
Ehdottomasti, Muumilimppa on mukava piristys päivän päätteeksi perjantaisin kun on raskas koulupäivä takana, olisi mukavaa saada vähän enemmän tätä jumalien luomaa muumilimppaa. Ei 0,5l limppa riitä viikonlopun aloittamiseen.
T: Viikonloppuna raskaasti tietokoneella istuva henkilö
Luukas Myller (joensuu, 11.3.2008 17:30)
onko vähän paljon nimiä jo kasassa mutta mitään ei tapahdu :(
Jonna Ahonen (Jaala, 13.3.2008 15:22)
#110 ei kannata
ei sitä kannata laittaa isoihin pulloihin, menee vaan hapot ja muumilimu alkaa maistua pahalta >:(
salla pitkänen (oulainen, 25.3.2008 13:15)
#111 Ei makeaa mahan täydeltä.
Uskon että jos tämä menee läpi, lähtee muumilimun nousukausi ja kun kansa on kitannut tarpeeksi huomataankin ettei se maistukaan muita paremmalle. Ehkä se suuri maun salaisuus piileekin juuri siinä pikku pullossa :).
Saku Toivomäki (Uusimaa, 27.3.2008 20:28)
#114 KYLLÄ, ALLEKIRJOITIN!
Mun piti itse tehdä adressi jossa pyyetää Muumilimua 1,5L pulloihin, mutta tällänenhän olikin jo! Allekirjoitin, kyllä sitä pitää saada isoissakin pulloissa! Muumilimu on PARASTA! enkä älyä, miks Muumii sanotaa "Lastenlimppariksi" kun mä, mun isoveli, tosi moni tuntemani ylä-asteelainen juo tätä. Oon ite 13 ja veljeni on 16, ja lastenlimsaa justjoo. Monen mun kaverin vanhemmatki juo muumilimua. Mut sehä on lastenlimppaa? Ei. SE ON HYVÄÄÄÄ!!!!
Ella Yrjölä (Tammela, 11.4.2008 18:42)
mun kaverilla (joka on myös naapurini) ja mulla on pakkomielle ostaa muumilimua ERITTÄIN paljon...siks on turhauttavaa kun niitä on vain 0,5L pulloissa (jotka maksaa täällä 1,65€) :( ISOIHIN SIIS MYÖS! ja kans toinen pakkomielle mistä olen jo melkeen päässy yli on juuri sellaisten muumilimupullojen osto missä on pikku myyn kuva :DD
Ella Yrjölä (Tammela, 11.4.2008 18:46)
voihan niitä ostaa 3pulloo kerralla ni tulee se 1,5l
ville viik (laukaa, 29.2.2008 01:38)
-sellanen ongelma vaan että kolme 0,5L pulloa Muumilimua maksais yhteensä 4,95€, lähes 5 egee! juuei, ei tuu mitää! esim. coca-colaa isot 1,5L pullot maksaa n. 2,20€ ja esim. Pepsi yms. vielä vähemmän. Miksi tuhlata kolmeen pieneen muumilimupulloon 5 euroo ku ison sais reilu 2 eurolla? siis jos sitä myytäis..
MYYNTIIN! MYYNTIIN! MYYNTIIN!
Ella Yrjölä (Tammela, 11.4.2008 18:49)
olette aika *****.miksi pitää valittaaa jostain ***** muumilimupulloista!!!!!!!
kalle hämäläinen (nastola, 17.4.2008 18:32)
Meinaavatko muumilimun valmistajat, että jos naperolle ostaa 1,5l pullon muumilimua niin se imaisee sen kaiken kerralla? 1,5l pullostahan nimenomaan on helpompi kaataa lasillinen kerrallaan kun korkin saa kätevästi kiinnikin.
Niko Salminen (Vantaa, 22.4.2008 15:15)
paras idea pitkään aikaan! muumilimsa on paras!
Eini Ahonen (Oulu, 22.4.2008 15:22)
Ei ollenkaan huono idea! Aina on tullut mietittyä miksei tuota mainiota sopivan hapokasta metsämansikka juomaa ole isommissa pulloissa kun jossain muutaman lapsenkin sisältävässä perheessä tuskin pikkupullo mieheen riittää... Ei ainakaan minulle riittäny!
Tito Kärnä (Orivesi, 23.4.2008 22:21)
#121 Ihan pakollista !
Tottakai muumilimu 1,5l pulloihin! Parasta limua :P
Maria Kärnä (Kuusamo, 5.5.2008 21:38)
Mä kannatan. Tohon pullon kömpelyyteen viittaaminen oli aika huono selitys, ei kai kukaan nyt lapselle heitä puolentoista litran pulloa käteen? Siitä on helpompi kaataa mukiin ja muillekin riittää maisteltavaa. Sitä paitsi, useammin meidän koulussa oon nähnyt nuoria muumilimsa kädessä kuin jotain naperoita. Muumilimsa on suomalaisten perusjuotavaa, ja pakkohan sitä on isoihin pulloihin saada. Mäkin oon usein miettinyt, miksei jo ole, mutta hyvä että joku on adressin järkännyt.
Jasmiina Nieminen (Taivassalo, 10.5.2008 01:16)
Allekirjoitin ^^
Kyllä Muumi-limu on hyvän makuista
Ossi Kangasharju (Lohja, 14.5.2008 21:25)
joskus kaupasta sai jotain salmiakkicolaa, joka maistui erittäin pahalta.
muumilimu on fanta-mangon jälkeen parasta!
Rasmus Alex (Suomi, 30.5.2008 11:08)
Ehdottomasti!
Järkkäsin viime syksynä pikkusiskolle ja sen kavereille halloweenjuhlia ja hoksattiin, että Muumilimu olisi kivan väristä juotavaa. Käväisin kaupassa ja ostin 6 0,5 litran pulloa, kun en enempää viitsinyt raahata, kun kuutta pulloa on melko vaikea saada pysymään käsissä, ja kuitenkin juhlissa limsa loppui alta aikayksikön. 1,5 litran pulloissahan olisi 2 pulloa ajanut täysin saman asian, eli olisin voinut ostaa ainakin yhden 1,5 pullon lisää ja yhtäkkiä sitä olisikin ollut 9 pikkupullon verran ja se olisikin kestänyt ehkä paljonkin kauemmin.
Mutta siis joo, Muumi puolentoista litran pulloihin!
Satu Retardo (Turku, 6.6.2008 12:07)
ne tekee sillä hyvää bisnestä kun ne myy sitä niin pienissä pulloissa.
allekirjotin silti koska se on ihan hyvä idea ! :)
Teemu Olkinuora (Ruovesi, 12.6.2008 17:31)
Käykääpäs kaikki laittamassa palautetta itse Sinebrycoffille: http://www.koff.fi/page.php?page_id=67 Ja muistakaahan, vain asiallinen palaute huomioidaan!
Tiia S. (Turku, 14.6.2008 17:31)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|