En allekirjoita.
Sudet ovat lihansyöjiä, joten pitäisikö niiden alkaa syödä porkkanoita? Koska ihminen on älykkäämpi ja voi siis miltein vapaasti ampua niitä? Ihminenkin syö lihaa. Joku toinen vain tappaa sen possun tai kanan, jonka otatte kaupan hyllyltä. En tietenkään puhu kaikista. Ne, jotka myöntävät suoraan, että pelkäävät susia, muuttakaa kaupunkiin. Eipähän ole enää valittamista. Tai ostakaa pihalle aita, josta sudet eivät pääse läpi. Tämän adressin kirjoittaja on liian fanaattinen.
Laura Kähönen (Neuvoton, 1.1.2007 17:44)
Niimpä omg emmä rupee mitään sellasta kattoon. Mutta mun tuttu kerto että Sub niiku jatkaa wwetä ja sillon tulee ECW:kin kuvioihin ja että tää on joku niiku tauon tapane.
kimmo kokkonen (hämeenlinna, 1.1.2007 17:23)
raw tilall jotai vi''n rysän päällä ja seksigurut
dsvzd ddc (espoo, 1.1.2007 17:09)
Miksei tätä adressia luovuteta kenellekään? Onko tämä jotain pelleilyä?
Riitta Pasanen (Helsinki, 1.1.2007 16:06)
Eile kun katoin yöllä 3 jälkee subtv:ltä subchattiä niin siellä puhuttiin wwes:tä ettei se lopetakkaan vielä. mahdollista on ettei sitä lopeteta ,vaan sitä jatketaan... siellä sanottiin xD
anni puisto (pori/keskusta, 1.1.2007 14:01)
sori Niko Mykkälä ,mutta en mä sitä kirjottanut vaan mun serkku mun nimimerkilläni...se halusi tehä sen ja tekee kai,en mä tee......
anni puisto (pori/keskusta, 1.1.2007 13:56)
Ehkäpä syynä on se, että Lapissa ei ole niin isoja keikkapaikkoja kuten esim. Hartwall areena tai muut isommat areenat. Myöskin se saattaa vaikuttaa, että onhan Etelä-Suomessa paljon enemmän ihmisiä kuin Lapissa ja kannattavampaa on pitää keikka vaikka Helsingissä kun siellä on 500 000 ihmistä kun vaikka Inarissa missä on ehkä 5000 ihmistä. (Asukasluvuista mulla ei oo mitään hajua niin noi oli ehkä vähän huonot vertailut mut olipa esimerkki sekin)...
laura hyttinen (lahti, 1.1.2007 13:27)
Keuruulaiset, eivät osaa lyödä edes naulaa lehmänpaskaan rikkomatta jompaa kumpaa.
Rami Vähä-Koskela (Lohja, 1.1.2007 11:26)
Miinakieltoahan ajaa aseteollisuus, miinoja korvaava asejärjestelmä maksaa maltaita, sitähän jotkut toivovat.
Rami Vähä-Koskela (Lohja, 1.1.2007 11:14)
Mielummin sieltä sais tulla 500€ seteleitä, ja monta kerrallaan (ei mulla koskaan viittäsataa tilillä ole, sais kumminkin tulla niitä)
Rami Vähä-Koskela (Lohja, 1.1.2007 11:11)
Omigosh CAPSLOCK OF RAGE!
Lilja Shafiri, teillähän on tässä unelma, vai kuinka?
Onhan se aina mahdollista, että tätäkin shittiä Suomeen saadaan. Pienenpienet realistiset jatkosuunnitlemat eivät kuitenkaan olisi pahitteeksi, uskon ma.
Maaria Vihervaara (Helsinki, 1.1.2007 00:55)
Valitettava tapahtuma toivottavasti WWE alkaa näkymään jollakin kanavalla jatkossa.
Sami Lassila (Vaasa, 1.1.2007 00:44)
kyllä se on niin ihana joulu laulu olen jopa ihan pettynyt ku sitä ei ollu tän vuoden kauneimmissa joulu lauluissa..takas ja äkkiä
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:35)
ei ikinä radio nova on joskus jopa parempi radio kanava ku kiss tai nrj..mikä vaan ei tietty kuulu mikkelis joka vituttaa ja paljon..siel vaan yksin kertasesti soitetaan parempaa musaa ku vaik iskelmäs..radio nova rulaa!
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:34)
kyl se entinen mix oli kaks kertaa parempi ku tää nykynen..miks viel sana miss siin edes?voi vittu miten lapsellista toivon et nimi muutetaa entiseen muotoon mahd.pian.
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:31)
kyl sitä paremmin jois muovi pullosta ku jostai lasipullosta tää on mun mielipide
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:30)
no jaa en ny tiiä ku ite en polta pilveä en vittu todellakaa ees maistas vaik joku tarjoais..hyi huumeet pilaa terveen ihmisen elämän..IHAN LOPULLISESTI
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:28)
iteki oon sitä mielt et kanta palat on niit parhaimpia mut on niis yks huono puoli..niit ei voi kunnol paahtaa koska ne tarttuu kiinni sinne paahtimeen
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:27)
olen kyl vahvasti sitä mieltä et lähihoitajien palkkaa vois korottaa ees hiukan ite en opiskele lähi hoitajaksi mut ajattelin vaan kirjottaa oman kantani tähän asiaan..
jenna pietarinen (mikkeli, 31.12.2006 22:25)
Aiokko sä anni puisto tehä subille mielen osotuksen??? no ei kannattais siinähän voi loukkaantua joutua vankilaan ja sellasta järki käteen... :0
Niko Mykkälä (Tornio, 31.12.2006 22:08)
mä on vasta vuonna 2006 kesänä aloittanut vapaapainin katsomisen, ja kaikki ohjelmat mitä mä oon alkanu seuraamaan (mutta en alusta saakka) on loppunu melkein heti ku oon päässy mukaan koko ohjelmaan. Mutta miks WWE:en piti loppua, miks, miks, miks just se joka mun mielestä on koko maailman paras sarja. ;( yhyy...
Niko Mykkälä (Tornio, 31.12.2006 22:00)
raketit lohduttaa vain 0.001%
Niko Mykkälä (Tornio, 31.12.2006 21:45)
kohta ammuskellaan raketteja taivaan tuuliin! :D
Niko Mykkälä (Tornio, 31.12.2006 21:36)
herranen aika ihmiset!puhumme sentään veljemme on nerosta!lisää nimiä niin saavutamme tavoitteemme!
heh.
Aino Väisänen (Kuopio, 31.12.2006 21:07)
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|