Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)

Keskustelu / Uusimmat viestit

Rappeumasairaus diagnoosin kieltäminen / #1 Täysin en ymmärtänyt

En ihan täysin ymmätänyt, mitä adressilla ajat takaa. Sen sen sijaan ymmärrän lähiomaiseni kärsimyksiä seuranneena, että vakuutusyhtiöiden nk. asiantuntijalääkäreillä on taipumus laittaa kaiken minkä pystyvät normaaliin ikään liittyvän kulumisen piikkiin. Tästä johtuen esim. selkäpotilaan on aika mahdotonta saada eläkettä, vaikka hän on työkyvytön. Onkohan kukaan tutkinut, kuinka moni "normaaleista" iän mukaisista kulumista kärsivä päätyy tekemään itsemurhan, koska nykyjärjestelmä ajaa hänet aivan mahdottomaan elämäntilanteeseen?
Outi Markkanen (Helsinki, 29.4.2007 12:57)

Vetoomus sosiaaliturvan saamiseksi hajuste- ja kemikaaliyliherkille / #1 Pienryhmät jäävät aina jalkoihin

Kannatan vaatimuksianne. En kuulu samaan ryhmään kanssanne, mutta tiedän, kuinka helposti terveydenhuolto- ja sosiaalijärjestelmässä voidaan yksilöä sortaa. Toivottavasti saatte asiaanne eteenpäin!
Outi Markkanen (Helsinki, 29.4.2007 12:43)

Äitiyspäiväraha yhtä suureksi kuin työttömyyskorvaus / #3 Kansalaispalkan kannalla

Olen itse kansalaispalkan kannalla, josta syystä allekirjoitan tämän tyyliset adressit, vaikka lapseton olenkin. Itse näen kansalaispalkan ideaalina sen, että kaikki minimikorvaukset olisi korvattu kansalaispalkalla, joka olisi esim. 600€/kk. Se säästäisi ihmisiä monelta kärsimykseltä. Nyt pahimmassa tilanteessa esim. minimipäivärahalla elävä yksinhuontajaäiti jää vanhempain vapaiden jälkeen työttömäksi, estyy osallistumasta lapsenhoito-ogelmmien vuoksi johonkin työvoimatoimiston toimenpiteeseen ja menettää sitä kautta työttömyyspäivärahaoikeuden. Kansalaispalkalla äiti voisi hoitaa lapsensa kotona vaikka kouluikään, eikä olisi jatkuvaa uhkaa taivasalle jäämisestä ja ruuan riittämättömyydestä.
Outi Markkanen (Helsinki, 29.4.2007 12:39)

Huumausaineita vastaan, ehdottomasti / #1 lähetä

lista,mitkä ovat mielestäsi huumausaineita ja otappa myös huomioon että kahvi ja tupakka sekä kuningas alkoholi huumeista pahin on myös huumetta. Tätä on vähän vaikea allekirjoittaa kun ei tiedä mitkä lasket huumausaineeksi.
Timo Engman (Helsinki, 29.4.2007 05:44)

Suomen kansan sinivalkoiset kiellettävä rasistisena / #1

En tod. allekirjoita! Tämähän on jo sinäänsä rasismia, jossa yritettään lakkauttaa kyseistä puoluetta ja loukata näin ollen sananvapautta!

Mikä muu itse olet kuin rasisti, kun kerta yrität yllyttää ihmisiä rasistisiin tekoihin?
Antti Loisa (Savitaipale, 29.4.2007 02:11)

Isänmaan puolustus ja kyvykäs armeijamme / #6

en pidä venäläisistä yhtään ylimielistä porukkaa kaikki kaikkialla kaduilla vaan kävelee noita neuvosto pellejä mutta en sodastakaan yhtään pidä
aaro koskivirta (kotka, 28.4.2007 23:33)

Eläinkokeet helvettiin / #13

no hei oliskos se sit hyvä jos tuhansia ihmisiä kuolis vaan koska yhtä rokotetta ei viitsitty kokeilla muutaman Rotan hengellä
aaro koskivirta (kotka, 28.4.2007 23:27)

Michael Jackson Suomeen! / #3

Michael jackson on pedari miehen ja naisen sekoitus
aaro koskivirta (kotka, 28.4.2007 23:24)

Pelastakaa Elokuvateatteri Kinopalatsi / #7

kinopalatsi pitää ehdottomasti säästää mieluummin Trio pitäis poistaa Trio on surkea ja köyhä paikka eikä luo yhtää elokuva tunnelmaa
aaro koskivirta (kotka, 28.4.2007 23:23)

Tupakan ja viinan hinta pilviin! / #1 KIELTOLAKI JA MAHOTON HINTA ON SAMA ASIA

Jos hinta tai kieltolaki toteutettaisiin, niin varmuudella tulisi paljon rikollisia.
Tarkoitan tällä sitä, että mahdollisuus tekee tilaisuuden.
Moraali on korkein ihmisarvo ja se on korkein tavallisella työläisellä.
heikki.suomalainen@ikikivet.com - www.ikikivet.com
Heikki Suomalainen (ROVANIEMI 91, 28.4.2007 21:45)

wwe takaisin suomen televisioon kanaville / #431 Lisää Nimiä!

Alussa porukat oli niin innostuneita kerätä nimiä mutta nyt tähän adressiin tulee enää noin 10-20 nimeä lisää viikossa ja se on liian vähän. Lisää mainostusta niin hyvä tulee. 10 000 nimeä kun menisi rikki niin tämän kehtaisi lähettääkkin esim: subtv:lle tai mtv3 maxi:lle.
Jere Latvanen (Mäntsälä, 28.4.2007 17:15)

Kannabis lailliseksi / #159

"Mielestäni hedelmällisempää olisi keskustella esim. siitä, miksi ihmisten on ylipäätänsä pakko saada päänsä sekaisin, kuin vain keskittyä väittelemään, onko kannabis tai muut huumet haitallisia terveydelle pitkällä tähtäimellä."

Koska viehtymys hyvään oloon on ihmisellä geeneissä. Se auttaa ihmistä selviytymään luonnossa, kun aivot vapauttavat mielihyvähormoneja kun ihminen syö, nukkuu tai lisääntyy, tai muuta vastaavaa, joka auttaa lajia selviytymään. Luonnossa on tiettyjä aineita, jotka vapauttavat myös samoja hormoneja.

"Minä en usko ainoankaan huumausaineen parantavan kenenkään elämä. Alkoholi, tupakka, huumeet: ne saattavat saada olon hetkeksi paremmaksi, hauskaksi tai rennoksi, mutta paluu arkeen on niiden jälkeen aina entistä vaikeampaa. Niistä tulee riippuvaiseksi, henkisesti tai fyysisesti."

Olen asiasta eri mieltä, ystävä hyvä. Koska huumausaineet toimivat myös lääkkeinä, ne myös parantavat ihmisten elämänlaatua. Mikä ihmeen oikeus sitäpaitsi toisella ihmisellä on moralisoida toisen ihmisten tekoa, jos hän ei tekemisellään vahingoita muita, ja tiedostaa riskit?

"Olen myös kuullut kannabiksen käyttäjiltä, ettei kannabis aiheuttaisi mitään riippuvaisuutta. Olen tästä eri mieltä. Nämä kannabiksen käyttäjät eivät tunnu tietävän mitään muuta tapaa viettää vapaa-aikaa kuin pössyttely, eikä se ole minusta tervettä. Kannabis tekee ihmisestä myös äärettömän passiivisen kaikelle."

Pyydän, älä yleistä. Yhtälailla voisin itse todeta, että kaikki alkoholia käyttävät ovat säälittäviä räkäisiä pummeja. Se olisi vähintään yhtä naurettava argumentti.
- - (-, 28.4.2007 14:52)

Enemmän suoria tv-lähetyksiä eduskunnasta / #3 Vastaus Pasi Alakankaalle

Olen Pasi eri mieltä siitä etteikö politiikot tekevät mitään. Mutta voimme keskustella siitä että tekevätkö he oikeita päätöksiä. Ja löytyy paljon sellaisia asioita mille he voisivat tehdä paljon enemmän. Mutta olen sitä mieltä, että jos televisiosta tulisi enemmän suoria tv-lähetyksiä eduskunnasta suomalaiset näkisivät kuka tekee todellisuudessa mitäkin.
Markus Lerbacka (Alaveteli, 28.4.2007 12:21)

Kielivalinnan puolesta / #116

Eli Koho ei osaa kertoa ketkä ovat "omilla aivoillaan ajattelevia" edustajia, ja nimenomaan suurista puolueista.
Hassu Setä (Tornio, 28.4.2007 12:17)

Halonen ja Tuomioja valtakunnanoikeuteen / #8

Siis tuli virhe äskeiseen viestiin, Kanervan tilalla piti olla Tuomioja.
Jouni Kauppi (tuusula, 28.4.2007 05:48)

Adressi kuolemantuomion kieltävän kansainvälisen lain puolesta. / #5

Mielestäni kuolemanrangaistus on kosto eikä rangaistus. Eihän se rikollinen silloin kärsi tuomiota. Mielestäni elinikäinen tuomio on parempi, kun sillon on vielä jonkinlainen takaportti takaisin vapauteen. Valtion täytyy näyttää olevansa viisaampi kuin rikolliset. Onneksi Euroopassa ei ole enää käytössä oikeastaan missään kuolemanrangaistusta. Joten kirjoitin adressin. Kuolemanrangaistuksen kieltämiselle kaikkialla maailmassa!
tuomas latva-pirilä (hyvinkää, 28.4.2007 01:53)

Lepää rauhassa. <3 Mika Huhtala 26.3.1993 - 25.4.2007 / #6

osanottoni suruun, tällaiset adressit voi aina allekirjoittaa...mutta jäi mietityttämään kuka oli M.Huhtala.
tuomas latva-pirilä (hyvinkää, 28.4.2007 01:06)

Maija-Liisa Peuhu (Ulla Taalasmaa) Takaisin Salattuihin Elämiin! / #6

totta kai maija-liisa lähtee jos hän haluaa. ei ole tekijöiden vika!
miikka toiviainen (tampere, 27.4.2007 23:59)

Joulu on kiellettävä / #66

Tyhmä adressi, miksi muka joulu pitäisi kieltää?! yhden vaivaisen kaverin takiako koska et pääse niille, voit mennö niille vaikka seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. ehdottomasti EN allekirjoita
Riki Vuorikari (Porvoo, 27.4.2007 23:55)

adressit.comiin ikäraja! / #6

mikä ihmeen ikäraja? Olen vain 12 v. mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseen, jos osaa sen esittää asiallisesti, siis ikärajaa ei tarvita.

Eli en allekirjoita!
miikka toiviainen (tampere, 27.4.2007 23:19)

Eläinkokeet helvettiin / #12

Se et testataanko niitä meikkien vai sairauksien takia on aivan eri asia vaikkakin mielestäni molemmat väärin! Kokeissa useimmin käytetyt eläimet joita ovat jyrsijät saattavat ragoda joihinkin aineisiin aivan eri tavalla kuin ihmiset jolloi kokeita testataan aina vain uusilla koe-eläimillä.
Se että meikeissä käytettäiä aineita testataan eläimillä on aivan älytöntä.. miks niitä tarvii ylipäätään edes tehdä!?!?! Onneks on olemassa vielä joitain viisaita ihmisiä jotka arvostaa eläimiä ja valmistaa mm. meikkejä ilman eläinkokeita! kiitos näille ihmisille!

ja se vielä et jos haluaa saada nää adressit joidenkin huomioitaviks ni kannattaa perustella kannat hyvin.. Kokemusta on hylätyistä adresseista koska niissä asiaa ei ole selitetty tarpeeksi hyvin!!
Jet jou (Pori, 27.4.2007 21:34)

Energiajuomaa koululaisille / #7 Ette taia tietää mistä puhutte

Minulla on kuule 5Vuoden kokemusta energiajuomista ja tasantarkkaan tiedän mitä niissä on.Jos ette halua muuta kuin mollata hyvää adressiani,niin suksikaa kuuseen.Älkää hyvät ihmiset uskoko noiden edelläkirjoittavien puolijärkisiä mielipiteisä.JA KIITOS KAIKILLE ALLEKIRJOITTANEILLE!
Tapio Lahdenperä (Keminmaa, 27.4.2007 17:19)

TODELLA laadukkaita sääpalveluja TÄYSIN ilmaiseksi! / #2 jep

No niinhän se onnii kyllä...
Jarkko Suuronen (Juva, 27.4.2007 17:01)

Michael Jackson Suomeen! / #2 Jacko Suomeen!!!

Michael Jackson on niin paras!!!
Laura Leino (Nurmijärvi, 27.4.2007 16:37)

KELA-korvausta ADHD-potilaille Strattera -lääkitykseen! / #2 Stratteran hinta

Suomi24:llä on myös keskusteltu tästä lääkkeestä...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4500000000000381&posting=22000000008103708

Lääkeopas: http://www.verkkoklinikka.fi/?page=7357724&searchtype=1&searchstring=Strattera&searchpage=1&id=8759195
Maxim Repichev (Turku, 27.4.2007 16:01)

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa