ja kehtaaki riahuu eduskunnas töhryist ko kaikki teokset pitää tehä 2min ja iha p*skat housus ko pitää tsiikaa et mistää ei tuu ketää
patrik söderholm (raisio, 2.12.2006 23:47)
nämä muut eivät taida ehkä tajuta tämän tarkoitus olisi saada mopot kulkemaan KORKEINTAAN 80km/h laillisesti. ei jokaisen mopon tarvitse kulkea 80km/h
Waltteri Piilola (Naantali, 2.12.2006 23:34)
olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa. nykyään diesel maksaa 1,1€ ainakin täällä naantalissa ja se on liikaa
Waltteri Piilola (Naantali, 2.12.2006 23:31)
sitä paitsi et toi bassoradio kuuluu VAIN pää kaupunki seudulla ja usein ohjelma on laiskaa
patrik söderholm (raisio, 2.12.2006 23:27)
Minun mielestä ruotsalaiset saisivat oppia suomea!! minulla on todisuksessa ollut jo ppuolentoista vuoden ajan 5 arvosanana
HYVÄ ADRESSI
Waltteri Piilola (Naantali, 2.12.2006 23:25)
tämä juttu tuskin menee läpi.. tappopelit on näinä päivinä äärimmäisen suosittuja
Waltteri Piilola (Naantali, 2.12.2006 22:58)
Tiesitkö että vaikka joku kansanedustaja haluaisi ajaa asiaasi, asian läpiviennissä kestäisi niin pitkään että olisit kuitenkin jo täyttänyt 18 kun laki astuisi voimaan, olettaen että se edes menee läpi.
En allekirjoita.
Lauri - (-, 3.11.2006 01:57)
No tuo on kyllä totta mutta silti moni muu esim 10 vuotias on 5 vuoden päästä samaa mieltä adressin kirjoittajan kanssa. itse en kumminkaan polta vakituiseti ja olen reilusti alle täysi-ikäisen mutta minunkin mielestä tupakan myynti pitäisi sallia 16 tai 15 vuotiaille. jos tämän asian toteuttamiseen menisi sitten noin kolme vuotta (jos toteutuu) niin ainakin silloin 16 vuotta olevat tyytyväsiä
Waltteri Piilola (Naantali, 2.12.2006 22:56)
...Niin. Kyseisessä kaupassahan on sellainen tyyli, että ostokset ladotaan takaisin ostoskärryyn heti kassalla.Ja maksamisen jälkeen mennään sivummalle RAUHASSA pakkaamaan, ostoskärrystä muovikassiin... Ymmärrän, että esim.vanhuksille taitaa olla aika hankalaa? En tiedä mutta näin ainakin itse teen.
Anne Rajala (Turku, 2.12.2006 20:44)
koska vadelma ja metsämansikka on alkanut maistua samalta "********"??
ilman muuta isompaan pulloon Muumia!
Anne Rajala (Turku, 2.12.2006 20:37)
Dieselvero eli käyttövoimavero ja lisäksi myös vuotuinen ajoneuvovero tulisi poistaa.
Valtio saa jo polttoaineiden myynnistä riittävät tulot!
Loppu autoilijan riistämiselle!
Mikko Kettunen (Järvenpää, 2.12.2006 19:43)
Kaikkien ulkomaalaisten jotka kuluttavat suomen ylikallista tieverkkoa, tulisi maksaa tienkäyttömaksu.
Mikko Kettunen (Järvenpää, 2.12.2006 19:05)
Ensimmäinen askel olisi vuotuisesta käyttömaksuista ja dieselveroista luopuminen. Se oli reilua kaikille autonkäyttäjille skodasta jaguaariin.
Mikko Kettunen (Järvenpää, 2.12.2006 18:57)
Pakkoruotti on jäänne sorto-ajalta. Olkaamme ylpeitä suomalaisuudestamme.
Mikko Kettunen (Järvenpää, 2.12.2006 18:51)
Olen käynyt Yhtenäiskoulun ala-asteen ensimmäisestä lukion viimeiseen, valmistuin 1997. Kaikkiaan siis 12 vuotta FOTA-kokeilusta luokattomaan lukioon,saman katon alla. Yhtenäiskoulun kaltaisen koulutusjärjestelmän petrimaljan arvoa ei luonnollisestikaan voida laskea pelkkänä kulueränä kaupungin budjetissa.
Kuten Kalervo Siikala jo totesikin, konsultit eivät ymmärrä, eikä heidän tarvitsekaan ymmärtää kustannusten ulkopuolista arvoa. On poliittisen päätösvallan velvollisuus pitää Yhtenäiskoulu edelleen nimensä mukaisesti yhtenäisenä, jotta yksisarjaisuuden ja jatkuvuuden kokeiluprosessi saa edelleen kasvaa ja kukoistaa.
Minä olin baarikaadeilla jo ala-asteella tästä asiasta kun kouluamme yritettiin (taas) lakkauttaa. Näköjään jatkossakin saan sinne kavuta. Onneksi meillä ynkkiläisillä on kova yhteishenki ja sitoutuneisuus kouluun vielä kauan senkin jälkeen kun olemme valmistuneet. Puolustajia siis riittää. Toivottavasti myös päättäjillä järkeä. Ynk!
Onomatopoeettisin terveisin,
Mirva Haltia
ynkkiläinen
käpyläläinen
Helsingin kaupunginvaltuuston varavaltuutettu
joukkoliikennelautakunnan jäsen
http://haltia.blogspot.com
Mirva Haltia (Helsinki, 2.12.2006 14:35)
Ootteha te fiksuja... Ei Hlvtti!
Juho Kaappola (Kemi, 2.12.2006 11:34)
Voi vitun älyvapaat ääliöt!!!
Mikä pakko se koirapuiston siin olla, sanotte et ku ei ole töitä nii ei uusii kämppii? No jos Ruutin Mikolla o rahotus okei, niin eikö se voi rakentaa ne jos haluu? Ei se ainakaa työvoimatilanteelle pahitteeks olis? siis toi rakennusprojekti.....
Alkaa kyllästyttää toi Punikkien protestointi....
Juho Kaappola (Kemi, 2.12.2006 11:33)
Voi vitun pällit... Luuletteko tosiaan että adressi johon tulee joku tuhat nimmaria, nii saa lakimuutoksen aikaan? Ei niin...
Voi herran jestas se ees oo tästä kiinni, eduskunta ei ees voi mitään tälle, se o EU:n määräämä juttu, ja jos meinaatte saaha nuuskan myynnin lailliseksi EU:ssa, niin toivotan teille onnea, sillä se on toivoton tehtävä.
Jos taas meinaatte et suomi anois poikkeuslupaa... Nou Vei, Suomessa ei ole satojen vuosien omaavaa nuuskateollisuutta niinku ruottissa?...
Good Luck for U Guys!
Juho Kaappola (Kemi, 2.12.2006 11:31)
Itse olen keski-ikäinen ja kuunnellut sävelradiota vuosia ja rehellisesti on sanottava, että autossa, kotona, aina kun radion aukaisee sävelradion taajuudella, ei ole tullut koskaan mieli etsiä toista radiokanavaa.
Kun työpaineet ovat synkentäneet mielen, sävelradio on auttanut unohtamaan.
Kun on tuntunut, että ei enää jaksa, sävelradion toimittajien höpinät ovat uskomattoman hyviä ja aina piristäneet mieltä ja vielä päälle hyvä musiikki.
Kun yöllä ei ole saanut unta, on voinut laittaa sävelradion soimaan ja hyvä musiikki on vienyt unten maille, paitsi, ei tänään, koska sävelradio loppuu. Nyt on pakko kuunnella päivät+yöt, nämä viimeiset päivät.
Sävelradion viimeisen päivän, viimeisen tunnin, nauhoitan lähetyksen,(sanokoon teosto mitä tahansa) ihan muistoksi jälkipolville, periaatteella "kuunnelkaa, kunnon juontoja+musiikkia ja muistakaa, millaista musiikkia/juontoja voi olla ja muistakaa, millaisia päätöksiä tekee Liikenne- ja viestintäministeriö".
Vuoden vaihtuessa voin sulkea radion ja heittää sen kierrätykseen, ei sieltä tule enää mulle mitään.
Toimittajat/aiheet/haastattelut/musiikki/ kaikki aivan liian hyvää ollakseen totta. Ilmeisesti tämän takia sävelradio pitää lopettaa, ei näköjään tässä maassa saa olla mitään hyvää ohjelmatarjontaa.
Silti, kiitos Teille, Sävelradion porukka, upeista vuosista, uskomattomista musiikkielämyksistä ja mielettömän hyvistä juontajista! Ikävä tulee, oikeestaan on jo.
T:Osmo Julin
Osmo Julin (Puumala, 2.12.2006 02:25)
Jarmo Koistinen:
"Sitäpaitsi ei sellaista kouluainetta olekaan kuin "pakkoruotsi"."
Matematiikkaa, historiaa ym. aineita on vain yksi kutakin. Nämä yleissivistävät aineet eivät siis voi olla valinnaisia keskenään. Kieliä sen sijaan monia, ja ne voivat olla keskenään valinnaisia. Voidaan siis puhua pakkoruotsista, sillä suomenkielisille ruotsi on ainoa kieli äidinkielen lisäksi, joka ei ole valinnainen.
"Tällaiset riitelyt luovat vain eripuraa kansanryhmien välille."
Ei tässä asiassa koskaan ole riidellyt muut kuin Rkp:läiset. Ei pitäisi luoda eripuraa yrittämällä pakottaa ruotsin kieltä.
Kun kielten opetusta ei ole varaa lisätä, on ainoa keino lisätä valinnaisuutta, jotta saadaan myös saksan, ranskan, venäjän jne. osaajia tähän maahan.
A. S. (Pk-seutu, 2.12.2006 01:26)
SUBTV on siirtäny tänään 1.12. Rawin ja Smackdownin alkamis aikaa 30min aikasemmaks, eli siis Raw alkaa 00:10 ja Smackdown 1:00... eli he testaavat saavatko tällä katsojia enemmän, ja ny kaikki kattomaan WWE ohjelmii että Subtv:n päättäjät ymmärtävät meitä ja jatkavat WWE näyttämistä joulukuunkin jälkeen...
Kalle Korhonen (Tampere, 2.12.2006 00:07)
Jos wwe loppuu niin mä en tiedä mitä teen....
Emma Kaakinen (Kerava, 1.12.2006 23:59)
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|