Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)
Keskustelu / Uusimmat viestit
Suomen euroviisu karsinnan äänet uudelleen laskettaviksi / #2
Tässähän on kyse siitä,että lovexin olisi pitänyt voittaa.
Lovex oli ennakkosuosikki ja lovexia on äänestetty niin paljon.
teidän fanin,joka käytti 50euroa lovexin äänestykseen,lisäksi useampi fani on lähettäny kymmeniä viestejä.
itse lähetin 10omasta kännykästä,5lähetti äitini.
Lovexia on äänestetty niin paljon,ettei ole mahdollista,että kaksi olisi mennyt edelle.
useampi ihminen on sanonut,että heille on tullut "äänesi on rekisteröity"-viesti vasta tuntien kuluttua,joten uskon,että kaikki lovexin äänestysviestit eivät ole ehtineet rekisteröityä.
Yleisö huusi siellä lovexia,lovexin biisi oli oikeasti kaikista parhain.
Lovex on tehnyt niin paljon voiton eteen,he antsaisivat voiton.
Ja uskon,että uudelleen äänet laskettua huomataankin,että lovexille tulee reilusti ääniä lisää,ne jotka siis eivät ole ehtineet rekisteröityä.
tälläistä vääryyttä en ymmärrä.
Anu Janttonen (Viinijärvi, 18.2.2007 14:25)
Lovex oli ennakkosuosikki ja lovexia on äänestetty niin paljon.
teidän fanin,joka käytti 50euroa lovexin äänestykseen,lisäksi useampi fani on lähettäny kymmeniä viestejä.
itse lähetin 10omasta kännykästä,5lähetti äitini.
Lovexia on äänestetty niin paljon,ettei ole mahdollista,että kaksi olisi mennyt edelle.
useampi ihminen on sanonut,että heille on tullut "äänesi on rekisteröity"-viesti vasta tuntien kuluttua,joten uskon,että kaikki lovexin äänestysviestit eivät ole ehtineet rekisteröityä.
Yleisö huusi siellä lovexia,lovexin biisi oli oikeasti kaikista parhain.
Lovex on tehnyt niin paljon voiton eteen,he antsaisivat voiton.
Ja uskon,että uudelleen äänet laskettua huomataankin,että lovexille tulee reilusti ääniä lisää,ne jotka siis eivät ole ehtineet rekisteröityä.
tälläistä vääryyttä en ymmärrä.
Terho pois Seurahuoneen ovelta! / #1
Jokaisella on porttikielto sen jälkeen ku nimet tulee näkyviin. Big up seurahuone!
sini honkonen (jyväskylä, 18.2.2007 14:10)
Suomen euroviisu karsinnan äänet uudelleen laskettaviksi / #1
Äänet on takuulla menneet väärin , koska äänestin itse Thunderstonea 5 kertaa.
Jokke Hömppänen (Helsinki, 18.2.2007 13:55)
KALLION KETTUNEN SÄILYTETTÄVÄ!! / #2
Hienoa, että ravintolakonseptin muuttaminen herättää runsaasti mielipiteitä ja keskustelua, haluan kuitenkin oikaista käsityksen Chico´s-ravintoloiden monikansallisuudesta ja globalisaatio-näkökulmasta.
Sekä Kettunen- että Chico´s-ravintolat ovat Helsingin Osuuskauppa Elannon kehittämiä ja operoimia ravintolakonsepteja, joista molemmista saa S-etu-kortilla etuja. Myös sunnuntaiaukioloaika tulee Kalliossa jatkumaan, vaikka konsepti muuttuukin Chico´siksi.
Satu Rytkönen (Helsinki, 18.2.2007 13:25)
Sekä Kettunen- että Chico´s-ravintolat ovat Helsingin Osuuskauppa Elannon kehittämiä ja operoimia ravintolakonsepteja, joista molemmista saa S-etu-kortilla etuja. Myös sunnuntaiaukioloaika tulee Kalliossa jatkumaan, vaikka konsepti muuttuukin Chico´siksi.
Keskiolutta vielä 21.00 jälkeen. / #8
Joo ei ole ikää vielä mut 2pv päästä on ;)
Petri Eklund (Lohja, 18.2.2007 13:00)
Keskiolutta vielä 21.00 jälkeen. / #7
Aha joku oli menny kirjottamaan multa kehittävää komenttia :D.
Tosiaan eihän se juoppoja lisää jos olutta voi hakea vielä 21.00 jälkeen huoltoasemalta tai kiskalta. Tosiaan niinkuin oltiin jo kirjotettu ei kunnon rapajuopot käy töissä joten he voivat hakea oluensa milloin haluaa mutta töissäkäyvät ihmiset eivät välttämättä kerkeä työpäivän jälkeen ennen 21.00 kauppaan ostamaan perjantai kaljoja.
Petri Eklund (Lohja, 18.2.2007 12:59)
Tosiaan eihän se juoppoja lisää jos olutta voi hakea vielä 21.00 jälkeen huoltoasemalta tai kiskalta. Tosiaan niinkuin oltiin jo kirjotettu ei kunnon rapajuopot käy töissä joten he voivat hakea oluensa milloin haluaa mutta töissäkäyvät ihmiset eivät välttämättä kerkeä työpäivän jälkeen ennen 21.00 kauppaan ostamaan perjantai kaljoja.
Adressi Suomalaisuuden puolesta: RKP_protesti / #61
miten toi laksatiivi lars jaksaa jauhaa tota samaa paniikissa keksittyä skeidaa joka adressissa.
Jari Kuosmanen (Helsinki, 18.2.2007 12:14)
Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa! / #37
"nuuska on erittäin helposti syöpää aiheuttava aine"
Jaa, vai niin. Minkähän takia sitten Ruotsissa, missä puolet ihmisistä nuuskaa suht säännöllisesti, esiintyy vähemmän suun syöpiä, kuin muissa länsimaissa, joissa vastaavasti nuuskataan huomattavasti vähemmän?
Perttu Manka (Tampere, 18.2.2007 11:55)
Jaa, vai niin. Minkähän takia sitten Ruotsissa, missä puolet ihmisistä nuuskaa suht säännöllisesti, esiintyy vähemmän suun syöpiä, kuin muissa länsimaissa, joissa vastaavasti nuuskataan huomattavasti vähemmän?
10€ setelit automaatteihin. / #16
"Toisissa pankeissa se tarkoittaa tiskille menoa ja palvelumaksun 2-4€ maksamista. Tämä kaikki pelkästään poliittisen ratkaisun vuoksi."
Höpön löpön. Kaikissa pankeissa rahan nostaminen omalta tililtä, ja sinne tallettaminen on ilmaista, myös pankin tiskillä.
Muutenkin melko pökilö vaatimus, kun hyvin tiedetään, että markka-aikanakaan ei noita viisikymppisiä nostettu automaateista juuri lainkaan. Turha luulla, että nyt euron myötä ihmiset noita pikkuseteleitä nostelisivat yhtään sen ahkerammin, eli täysin turhasta ja hyvin kalliista operaatiosta olisi kyse, hyvin todennäköisesti johtaisi myös automaattien vähenemiseen nykyisestäkin ja palvelumaksujen korottamisiin.
Perttu Manka (Tampere, 18.2.2007 11:34)
Höpön löpön. Kaikissa pankeissa rahan nostaminen omalta tililtä, ja sinne tallettaminen on ilmaista, myös pankin tiskillä.
Muutenkin melko pökilö vaatimus, kun hyvin tiedetään, että markka-aikanakaan ei noita viisikymppisiä nostettu automaateista juuri lainkaan. Turha luulla, että nyt euron myötä ihmiset noita pikkuseteleitä nostelisivat yhtään sen ahkerammin, eli täysin turhasta ja hyvin kalliista operaatiosta olisi kyse, hyvin todennäköisesti johtaisi myös automaattien vähenemiseen nykyisestäkin ja palvelumaksujen korottamisiin.
Pätkis-patukan nimi muutettava koska se loukkaa lyhytkasvuisia / #5
ei varmaan kukaan voi heittää läpällä tota? Ei mun mielestä toi oo yhtään sen typerämpää kuin se kun noista laku-pekoista ja neekerin pusuista nostetaan niin hirveä meteli.
Itse olen sitä mieltä, että kun kerran tälle linjalle on lähdetty niin myös eskimo-puikot ja suklaa pitäisi kieltää lailla. ja listaa voi jatkaa loputtomiin... Kielletään kaikki! eli mukana ehdottomasti.
Niina Kyllönen (Nurmijärvi, 18.2.2007 10:22)
Itse olen sitä mieltä, että kun kerran tälle linjalle on lähdetty niin myös eskimo-puikot ja suklaa pitäisi kieltää lailla. ja listaa voi jatkaa loputtomiin... Kielletään kaikki! eli mukana ehdottomasti.
Susan Kuronen - lopeta se avautuminen / #103
No huhhuh, Kurosella on kieltämättä omituiset mielipiteet seurustelusta.
Että oikeen avoimesti pitäis puhua yksityiselämästä..
Eikös yksityiselämä ole nimenomaan sitä YKSITYISYYTTÄ,ei koko kansan juttuja.
Voi herranen aika,Susan pliiiiiis,ole hiljaa.
Sinä olet rahan ahneuksissasi unohtanut oman yksityisyytesi,sen lisäksi unohduksiin ovat jääneet myös lapsesi,he eivät varmaankaan halua äidiltään tämän kaltaista julkisuutta???
Lapset ovat tärkeämpiä kuin raha,ainakin minulle.
Ehkä olet katkera,jätetty nainen vailla itsetuntoa.
Minä ainakin rakastan itseäni niin paljon etten viitsi kertoa julkisuudessa likaisia asioita eräästä laulajasta jonka kanssa nuorena hengailin.
Siitä todellakin saisi kunnon seksikirjnan,mutta minulla ei ole tarvetta siihen.
Meidän välillä tapahtuneet asiat kuuluvat vain meille,ei koko Suomelle.
heli kattelus (heinola, 18.2.2007 08:18)
Että oikeen avoimesti pitäis puhua yksityiselämästä..
Eikös yksityiselämä ole nimenomaan sitä YKSITYISYYTTÄ,ei koko kansan juttuja.
Voi herranen aika,Susan pliiiiiis,ole hiljaa.
Sinä olet rahan ahneuksissasi unohtanut oman yksityisyytesi,sen lisäksi unohduksiin ovat jääneet myös lapsesi,he eivät varmaankaan halua äidiltään tämän kaltaista julkisuutta???
Lapset ovat tärkeämpiä kuin raha,ainakin minulle.
Ehkä olet katkera,jätetty nainen vailla itsetuntoa.
Minä ainakin rakastan itseäni niin paljon etten viitsi kertoa julkisuudessa likaisia asioita eräästä laulajasta jonka kanssa nuorena hengailin.
Siitä todellakin saisi kunnon seksikirjnan,mutta minulla ei ole tarvetta siihen.
Meidän välillä tapahtuneet asiat kuuluvat vain meille,ei koko Suomelle.
Pakkoruotsi pois / #76
Ville Romanov: "Sitten puolustellaan englannin kieltä "maailmanlaajuisena" kielenä. Ihan hyvin voitaisiin ottaa pakolliseksi kieleksi mandariinikiina, sitä sentään puhuu 867 milj. ihmistä, kun taas englantia osaa hyvin n. 600 milj. ihmistä."
Englantia puhutaan maailman laajuisesti, joka maanosassa sitä opetetaan kun taas mandariinikiinaa puhutaan vain Kiinassa ja sitä opetetaan vain Kiinassa.
Aki Voutilainen (Oulainen, 18.2.2007 03:21)
Englantia puhutaan maailman laajuisesti, joka maanosassa sitä opetetaan kun taas mandariinikiinaa puhutaan vain Kiinassa ja sitä opetetaan vain Kiinassa.
Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen / #25
Olen puhunut hollantilaisten kavereideni kanssa aiheesta ja he sanoivat, että useimmat hollantilaiset pitävät puoluetta vitsinä, jonka turhan moni ottaa vakavasti. Puolue ei ole saanut yhtään lakiesitystä loppuun ja luultavasti ei pääse seuraavaan hallintoon.
Aki Voutilainen (Oulainen, 18.2.2007 02:50)
Helsinkiin moskeija / #12
"Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa. "
Terveisin: Toinen Kiihkoilija
Mia Lehto (Helsinki, 18.2.2007 01:04)
Terveisin: Toinen Kiihkoilija
Susan Kuronen - lopeta se avautuminen / #102
Tämä on lainaus suoraan jukisuudesta Iltalehden etusivulta. Haastetaankohan tästäkin oikeuteen kunnian loukkauksesta?
Susanin uusin paljastus:
Matti halusi vain seksiä
3.12.2006 21:48
Susan Kuronen kertoo lisää yksityiskohtia kohusuhteesta.
Susan Kuronen kertoi eilen Hesarissa, että pääministeri halusi vain seksiä. (PASI LIESIMAA)
Vievätkö Susanin paljastukset Vanhaselta uskottavuuden?
Susan Kuroselle on jäänyt seurustelusta Matti Vanhasen kanssa mielikuva, että pääministeri oli heidän seurustelussaan kiinnostunut vain seksistä.
- Minulle jäi ainakin sellainen tunne, Kuronen sanoo tuoreessa haastattelussa.
Kurosen uudet kannanotot tulivat julki sunnuntain Helsingin Sanomissa. Kurosen haastattelu on osa suurta Politiikka vaihtoi viihteelle -juttukokonaisuutta.
Helsingin Sanomissa Kuronen korostaa, että hänen mielestään pääministerinkin on mahdollista seurustella ja elää täysin normaalia elämää. Siihen kuuluu Kurosen mukaan myös se, että yksityiselämästä puhutaan avoimemmin.
- Jos ihmisellä on julkinen työ ja missio julkisuudessa, pitäisi raottaa myös ovea omaan elämään, ellei kerran ole tarvetta salailuun. Ei sitä ovea tarvitse kokonaan avata, Kuronen sanoo Hesarissa.
Kurosen ja Matti Vanhasen suhde päättyi tylysti marraskuussa pääministerin lähettämään tekstiviestiin: Tämä on nyt tässä!
pauli k (espoo, 17.2.2007 23:17)
Susanin uusin paljastus:
Matti halusi vain seksiä
3.12.2006 21:48
Susan Kuronen kertoo lisää yksityiskohtia kohusuhteesta.
Susan Kuronen kertoi eilen Hesarissa, että pääministeri halusi vain seksiä. (PASI LIESIMAA)
Vievätkö Susanin paljastukset Vanhaselta uskottavuuden?
Susan Kuroselle on jäänyt seurustelusta Matti Vanhasen kanssa mielikuva, että pääministeri oli heidän seurustelussaan kiinnostunut vain seksistä.
- Minulle jäi ainakin sellainen tunne, Kuronen sanoo tuoreessa haastattelussa.
Kurosen uudet kannanotot tulivat julki sunnuntain Helsingin Sanomissa. Kurosen haastattelu on osa suurta Politiikka vaihtoi viihteelle -juttukokonaisuutta.
Helsingin Sanomissa Kuronen korostaa, että hänen mielestään pääministerinkin on mahdollista seurustella ja elää täysin normaalia elämää. Siihen kuuluu Kurosen mukaan myös se, että yksityiselämästä puhutaan avoimemmin.
- Jos ihmisellä on julkinen työ ja missio julkisuudessa, pitäisi raottaa myös ovea omaan elämään, ellei kerran ole tarvetta salailuun. Ei sitä ovea tarvitse kokonaan avata, Kuronen sanoo Hesarissa.
Kurosen ja Matti Vanhasen suhde päättyi tylysti marraskuussa pääministerin lähettämään tekstiviestiin: Tämä on nyt tässä!
ahdistaako maanantait / #1
Jos nyt ruetaan saivartelemaan, niin silloin esim.tiistaista, jolloin työt ja koulu alkaisivat, tulisi yhtä ärsyttävä kuin maanantai.
Silti minulla ei ole mitään tätä vastaan. Allekirjoitan.
:)
Aino Väisänen (Kuopio, 17.2.2007 21:43)
Silti minulla ei ole mitään tätä vastaan. Allekirjoitan.
:)
Talot alamäkeen! / #2
Hyvä Lauri, ota huomioon, että myös koulut ja työpaikat olisivat silloin alamäissä.
Aino Väisänen (Kuopio, 17.2.2007 21:40)
Sota / #4
Minun mielestäni tässä adressissa on järjen hiven. Vaikkakin on utopista tosiaan saada tämä käytäntöön. Sodat ovat turhia, kukapa sitä vastaan voi väittää. Olisi paljon mukavampaa kaikkien kannalta, että vain maiden johtajat sotisivat keskenään. Tai siis miettikää:mitä tavalliset kansalaiset ovat tehneet joutuakseen sotaan? Eivät mitään väärää. Laittakaamme maiden johtajat sotimaan pieneen huoneeseen keskenään, missä he eivät voi vahingoittaa muita. Siellä he sitten saavat räiskiä toisiaan ydinpommeilla ja kranaateilla kirjaimellisesti. Tällöin myös niiden Laurin mainitsemien asetehtaiden työntekijät saavat elantonsa.
Loppujen lopuksi, sodathan ovat isojen miesten sotaleikkejä, vain elävillä ihmisillä. Kyllä heiltäkin sotahalut loppuisivat, jos menisivät itse sotaan.
Tästä tuli aika pitkä. Anteeksi.
Aino Väisänen (Kuopio, 17.2.2007 21:36)
Loppujen lopuksi, sodathan ovat isojen miesten sotaleikkejä, vain elävillä ihmisillä. Kyllä heiltäkin sotahalut loppuisivat, jos menisivät itse sotaan.
Tästä tuli aika pitkä. Anteeksi.
Hopeanuoli-manga suomeksi / #20
"Nadja turha on mulle valittaa ellet välitä turvallisuudestasi :'D
- - (-, 11.2.2007 20:59)"
Mitäs tämä on olevinaan? Uhkailetko sinä minua? Et varmaan lukenut sääntöjä:
1. Älä syyllisty rikokseen esim. kiihotus kansanryhmää vastaan, kunnianloukkaus, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
2. Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa.
3. Jos et uskalla esiintyä omalla nimelläsi, niin jätä viestisi kirjoittamatta.
Ja manga ja anime ja niiden fanit eivät todellakaan uhkaa kenenkään turvallisuutta ja minä en aukonut päätäni sinulle. Joten olepa kunnolla.
Nadja Vahlqvist (Lappeenranta, 17.2.2007 20:12)
- - (-, 11.2.2007 20:59)"
Mitäs tämä on olevinaan? Uhkailetko sinä minua? Et varmaan lukenut sääntöjä:
1. Älä syyllisty rikokseen esim. kiihotus kansanryhmää vastaan, kunnianloukkaus, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
2. Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on eri mieltä kanssasi, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa.
3. Jos et uskalla esiintyä omalla nimelläsi, niin jätä viestisi kirjoittamatta.
Ja manga ja anime ja niiden fanit eivät todellakaan uhkaa kenenkään turvallisuutta ja minä en aukonut päätäni sinulle. Joten olepa kunnolla.
Helsinkiin moskeija / #11
Unohdin tuossa sanoa,että kun hadise ayltä faktat loppuivat ja omat asialliset perustelut niin tottakai sitä mentiin henkilökohtaisuuksiin sekä disinformaation jakamiseen.
Jouni Kauppi (tuusula, 17.2.2007 19:35)
Lapsille korkeatasoisemmat kouluruoat / #8
Meidän koulussa ei enää saa muuta kuin pastaa ja kinkku tai jauhelihakastiketta. Mihin on kadonnut verilätyt valkeakastike ja perunat, rössöpotut ja lihakeitto?? Voin sanoa, että on ikävä oikeasti kunnon kouluruokia. Stroganoffissa on sieniä ja hillosipuleita ja muuta ällöttävää. En ole ikinä syöny niin huonosti mitä olen nyt joutunut syömään. Vatsa on alkanut oireileen , närästää ja kipuilee jatkualla syötöllä. Ei ihme tollasilla sapuskoilla. Viimeksi meillä tais olla kuukausi sitten perunaa ja sotain ällöttävää sienikastiketta..:( Ei hyvä!
Miia Turunen (Vihanti, 17.2.2007 16:28)
Halonen ja Tuomioja valtakunnanoikeuteen / #5
Siis tuo SK:n päääkirjoitus on aikalailla adressini kanssa samanhenkinen.
Jouni Kauppi (tuusula, 17.2.2007 15:48)
Halonen ja Tuomioja valtakunnanoikeuteen / #4
Hyvärinen luepa uusin (nro 7) suomen kuvalehden pääkirjoitus.
Jouni Kauppi (tuusula, 17.2.2007 15:42)
Adressi Suomen susikannan elvyttämiseksi sekä säilyttämiseksi. / #68
Tässä näitä ihanien susien aikaan saannoksia.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-02-17,104:2:439502,1:0:0:0:0:0:
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-02-17,104:2:439392,1:0:0:0:0:0:
Jaakko Lakia (Eura, 17.2.2007 15:21)
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-02-17,104:2:439502,1:0:0:0:0:0:
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-02-17,104:2:439392,1:0:0:0:0:0:
SALKKARIT TUNNIN PITUISEKSI!!!! / #4
en tod allekirjoita,inhoan koko "salattuja elämiä".
Toni Kurki (Lappeenranta, 17.2.2007 14:27)