Pelastetaan Anneli Auer

Forssan historia kytkökset

/ #2 Virkamiesrikolliset

23.02.2012 10:35

Suomessa on jo kansalaisjärjestö joka etsii poliisista ja oikeuslaitoksesta näitä virkamiesrikollisia. On aivan selvä ettei Anneli Auer ole ainoa syntipukiksi joutunut. Kaiken lisäksi on havaittavissa , että jäljet johtavat poliitttisiin rahapiireihin jotka lahjovat poliisia jne. Olisiko EU: kommunistit:n ja politrukit? Suomessa saattaa olla tuhansia syyttä vankilassa, kun Suomessa ei saa kunnon asianajaja millään, kun oikeustieteelllinen ottaa sisään vain valtion ja rahapiirien edustajia tai ainakin heistä manipuloidaan koulutuksen aikana tällaisia, koska se on helppo tehdä kun koulutukseen sisältyy tietty yhteiskunnasat kerrottu harha jos opiskelija ei ole itse valveutunut niin hän ajautuu epätodelliseen Suomi ja maailman kuvaan, joka ei perustu yhteiskuntaamme tai historiaamme. Tästä voi lukea kirjasta Vilho Tahvanainen; Erikoistehtävä. Tässä kirjassa kerrotaan siis faktaa ja se on sellaiseksi pystytty nyky tiedon valossa todistamaan. Myöskin kirja Ruutu, Yrjö Oskar; Karjalan kysymys, paljastaa yhteiskuntamme epäkohtia joita Suomen hallitus YK:sta käsin on ajnut 100-vuoden ajan....siis kysymys on kansamme kahtia jakamisesta jo 100-vuotta sitten ja nyt se on ajankohtainen, kun virkhunen, walin sekä muut ministerit, hallitus ja valtioneuvosto on kansamme kahtia jakanut tahallisesti ja ajanut kansamme ahdinkoon. Wirkhunen on laittomasti sortanut kansan oikeuksia pakhokuntaliitos hankheella. Tälläinen vaarantaa itsenäisyytemme ja sisäisen sekä ulkhoisen turvallisuutemme vakavasti ja onkin ministerien suoritttama valtiorikos. Oinonen tekikin Valinista oikeuskanslerille tutkintapyynnön, mutta eräs professori jo ennätti sannoa julkisesti, että oikuskansleri aina asettuu ennalta ministerin puolelle. Tällöin onkin nähtävissä selkeästi RKp:n ajavan Suomessa Ruotsin etuja. Kun tuntee historiaa niin se onkin helppo huomata. Jos ei tunne taasen omaa historiaansa niin tätä voi olla vaikea havaita. Annell Auer ja muut ovatkin siis isomman kokonaisuuden uhreja. Miksi esim jokin USA:n laitos olikos se FBI vai CIA kun oli jotakin puhelin nauhaa muokannut, että Auerista tulisi syyllinen. Jäljet johtavat siis USA:n , koska ei Suomen oikeuslaitos ole mitenkään pakoitettu hyväksymään tällaista USA:n puuttumista oikeuskäsittelyyn. Pääsemmekin siis rahaan ja mitä tekemistä Auerilla on rahan kanssa...eikös hän ja miehensä tehneet isoja kauppoja? Sattuikois rahoitusyhtiö olemaan usa:lainen? Näin taisi ollakin. Ja eikös Hölmölundi ollut tähän kauppaan sekaantunut vai peräti kauppakumppani? Nyt siis olemnme tutkineet näitä ja nämä asiat ovatkin jo esim. iltalehdessä aiemmin olleet. Suomen kansan tuleekin perustaa elin ihan 4- 20 henkilöstä joka alkaa virallisesti tutkia poliisia, poliitikoita, ministereitä ja rahoituslaitoksia, koska sieltä löytyy tietoja.
Tästä tuleekin mieleeni seuraava historian tapahtuma josta voimlukea tarkemmin vaikka wikipediasta;

Muilutettavan kohtelu oli usein erittäin rajua. Lisäksi kieltolain aikana käytettävä pirtu monesti pahensi tilannetta. Muilutuksissa sai kaiken kaikkiaan kolme henkilöä surmansa. Forssalainen työmies Yrjö Holm teki vastarintaa aseen kanssa ja kunnallismies Onni Happonen Heinävedeltä ilman asetta, mutta molemmat ammuttiin. Surmansa sai 19. heinäkuuta myös suutari Erik Petter Mättö, mutta tapaus oli humalaisen Pentti Kosolan tekemä tappo. Vihtori Kosola ei ollut tietoinen poikansa suunnitelmista. Pentti Kosolan iskujoukon oli tarkoitus kyyditä Mättö rajan yli. Rajaa lähestyessä Mättö kuitenkin otti tupakkaa povitaskustaan tarjotakseen kyydittäjilleen, mutta Kosola luuli tämän vetävän asetta ja ampui tämän hätäisesti. Kommunistit organisoivat myös omia taistelupiirejään. Vastaavasti kommunistit surmasivat konstaapelit Ivar Kokkosen ja Arvo Sorvarin, jonka Armas Valve kaappasi ja surmasi samana päivänä kuin Pentti Kosola Mätön.lähde?

Aina ei muilutettu vain kommunisteja, vaan myös sosiaalidemokraatteja, joita ei kuitenkaan viety itärajalle. Muilutukset saivat sittemmin eräänlaisen joukkoilmiön. Kosolasta eli Lapuan liikkeen pääesikunnasta ei annettu kaikkia muilutuskäskyjä, mutta yleensä päämaja oli tietoinen muilutuksista tai siltä oli kysytty lupaa niihin. Eri paikkakunnilla ja maakunnissa paikalliset Lapuan liikettä kannattaneet henkilöt saattoivat kyyditä kenet tahansa paikallisen kommunistin tai vasemmistolaiseksi mielletyn henkilön. Muilutus tehtiin siis Lapuan liikkeen nimissä. Rannikolla muilutettavia saatettiin viedä myös saariston yksittäisille saarille.[1]