Isänmaalliset paidat kiellettävä maahanmuuttajilta ja isänmaanpettureilta!

Me allekirjoittaneet vaadimme, että Kiitos 1939-1945 -paitojen ja muiden isänmaallisten tunnusmerkkien käyttöoikeus poistetaan pakolaisilta, maahanmuuttajilta ja isänmaanpettureilta.

Keskiviikkona 24.2.2010 esitettiin Nelonen-kanavalla Maria-niminen keskusteluohjelma, jossa maahanmuuttajille ja maahanmuuttoministeri Astrid Thorsille jaettiin "Kiitos 1939-1945" -paidat, jotka he pukivat ylleen. Tämä ohjelma loukkasi koko Suomen kansaa sydänjuuriaan myöten! Ns. kiitospaidat ovat suoraselkäisille suomalaisille yhtä pyhiä kuin Suomen lippu ja leijonavaakuna, ja niiden väärinkäyttö loukkaa Suomen kansalaisia yhtä verisesti kuin Suomen lipun häpäisy!

Me allekirjoittaneet vaadimme täten, että isänmaallisten vaatteiden ja asusteiden (Kiitos-paidat, Suomi-paidat, pilottitakit, suomalaisten olut- ja traktorimerkkien lippalakit, suomalaisten urheilujoukkueiden kannatuspaidat ym.) käyttö sallitaan yksinomaan niille, joilla on esittää seuraavat asiakirjat: todistus Suomen kansalaisuudesta; DNA-testeihin perustuva todistus puhtaasta valkoisesta geeniperimästä; todistus kaikkien veteraani-ikäryhmään kuuluvien miespuolisten sukulaisten taistelusta talvi- tai jatkosodassa (yksikin rintamakarkuri suvussa riistää vaatteiden käyttöoikeuden!) ja Suojelupoliisin myöntämä kansalaisluottamustodistus (jota eivät saa esimerkiksi vihervasemmistolaiset ja muut arveluttavassa poliittisessa toiminnassa mukana olleet). Niille, joilla ei ole näitä asiakirjoja esittää, tulee langettaa tuntuva sakko- tai vankeusrangaistus!

Lupaamme myös boikotoida Nelonen-kanavaa kunnes kaikki Maria-ohjelman tuottamiseen osallistuneet henkilöt esittävät mitä nöyrimmän julkisen anteeksipyynnön ja alistuvat jalkapuun tai raipaniskujen kaltaiseen häpeärangaistukseen.

Lisäys 2.3.2010: kannattaa lukea myös aiheeseen liittyvä WWW-päiväkirjakirjoitukseni osoitteesta http://sakarias.vuodatus.net/blog/2398479/kiitospaitojen-hapaisemisesta-ja-sen-vakavista-seurauksista/ .

Sakarias Lehtomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään